تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819792500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين وضعيت توزيع سود سهام عدالت در كهگيلويه‌وبويراحمد اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آخرين وضعيت توزيع سود سهام عدالت در كهگيلويه‌وبويراحمد اعلام شد
رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي كهگيلويه و بويراحمد گفت: در مرحله اول ‪ ۱۱۶‬هزار و ‪ ۴۸۵‬نفر از جمعيت ‪ ۷۰۰‬هزار نفري اين استان شامل افراد تحت حمايت كميته امداد (ره)، سازمان بهزيستي و بسيجيان فاقد شغل مشمول دريافت سود سهام عدالت تشخيص داده شدند.

به گزارش ايرنا، علي مصلحي چهارشنبه در نشست ستاد توزيع سود سهام عدالت كهگيلويه و بويراحمد افزود: از اين تعداد ‪ ۱۰۶‬هزار و ‪ ۲۰۵‬نفر مرحله اول سود سهام عدالت خود را دريافت كردند.

وي، مبلغ پرداخت شده به اين افراد را ‪ ۴۰‬ميليارد و ‪ ۱۶۳‬ميليون و ‪۶۰۰‬ هزار ريال اعلام كرد.

مصلحي بيان كرد: وضعيت مابقي افرادي كه تاكنون موفق به دريافت سود سهام عدالت خود نشده‌اند، به زودي از سوي ستاد مركزي سهام عدالت كه در تهران فعاليت مي‌كند، مشخص مي‌شود و آنان نيز سود هر دو مرحله سهام عدالت خود را يكباره دريافت مي‌كنند.

وي اظهار داشت: مرحله دوم پرداخت سود سهام عدالت شامل فرهنگيان، روستاييان و عشاير است كه تاكنون ‪ ۳۹‬هزار و ‪ ۸۹۶‬برگه فرم دعوتنامه ثبت‌نام بين فرهنگيان و ‪ ۳۸‬هزار و ‪ ۸۷۳‬برگه نيز بين روستاييان و عشاير كهگيلويه و بويراحمد توزيع شده است.

مصلحي عنوان كرد: تعداد دقيق فرهنگيان، روستاييان و عشاير اين استان كه مشمول دريافت سود سهام عدالت قرار خواهند گرفت، هنوز مشخص نشده است.

وي ابراز داشت: توزيع مرحله دوم سود سهام عدالت شامل فرهنگيان، روستاييان و عشاير در سراسر كشور بر عهده بانك كشاورزي است در حالي كه چنين وظيفه‌اي در مرحله اول به بانك سپه واگذار شده بود.

رييس سازمان اقتصاد و دارايي كهگيلويه و بويراحمد افزود:سود سهام عدالت فرهنگيان، روستاييان و عشاير اين استان همزمان با سراسر كشور از آبان ماه سال جاري به آنان پرداخت مي‌شود.

مصلحي گفت: توزيع سود سهام عدالت از نوآوري‌هاي دولت نهم به شمار مي‌رود و از جمله اموري است كه به تازگي در سطح كشور در حال اجراست و تجربه كافي در اين زمينه وجود ندارد.

وي بيان كرد: به طور طبيعي هر كار جديدي در ابتدا داراي موانع، مشكلات و كمبودهايي است كه اين مشكلات به مرور زمان برطرف مي‌شوند و توزيع سود سهام عدالت نيز از اين قاعده كلي مستثني نيست.

مصلحي اظهار داشت: بر اساس سياست‌هاي دولت توزيع سود سهام عدالت طي ‪۱۱‬ مرحله اجرا مي‌شود و به تمام اقشار جامعه تعلق مي‌گيرد.

وي عنوان كرد: سود برگه‌هاي سهام عدالت تمام افراد از پنج ميليون ريال به ‪ ۱۰‬ميليون ريال افزايش يافته است.

مصلحي ابراز داشت: فروش برگه‌هاي سهام عدالت از سوي افراد ممنوع است ولي مي‌تواند بين اعضا معاوضه و يا خريد و فروش شود به شرطي كه با مراجعه به تعاوني‌هاي سهام عدالت شهرستان‌هاي مربوط هماهنگي‌هاي لازم انجام شود.

وي افزود: دولت تصميم دارد براي خريد و فروش بهتر و آسانتر سهام عدالت در آينده‌اي نزديك بازاري خارج از بازار بورس در سطح استان‌هاي كشور ايجاد و راه‌اندازي كند.

مصلحي، از فرهنگيان، روستاييان و عشاير كهگيلويه و بويراحمد كه فرم دعوتنامه توزيع سود سهام عدالت خود را دريافت كرده‌اند، خواست در اسرع وقت براي ثبت نام به تعاوني‌هاي سهام عدالت شهرستان‌هاي مربوط مراجعه كنند.ك/‪۲‬ ‪۶۷۵/۵۶۳/۷۵۳۴‬
 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن