تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821281690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كمبود 4 هزار مگاوات برق در كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كمبود 4 هزار مگاوات برق در كشور


خرم‌آباد - خبرنگار اطلاعات: مديرعامل شركت برق لرستان گفت: كل توليدي نيروي برق در كشور 44 هزار و 320 مگاوات است كه در حال حاضر كشور با كمبود 4 هزار مگاوات برق مواجه است.‌

مهندس موسوي در جلسه شوراي اداري لرستان با بيان اين مطالب افزود: 500 سد در كشور وجود دارد كه از اين تعداد 90 سد داراي شرايط بحراني است. وي گفت: لرستان با 25 درصد خاموشي در منطقه برق باختر قرار دارد و با تغيير ساعت كار ادارات، استفاده از لامپهاي كم‌مصرف، جمع‌آوري انشعابات غيرمجاز و كاهش روشنايي معابر در سطح شهر مي‌توان با بحران موجود مقابله و در مصرف برق صرفه‌جويي كرد.

مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان لرستان نيز با اشاره به اين كه كودكان و نوجوانان امروز آينده‌سازان فردا هستند، گفت: ترويج كتاب و كتابخواني، ايجاد امكانات براي رشد و پرورش استعدادها، غني‌سازي اوقات فراغت از اهداف اين كانون است.

شاهرخي از جمله فعاليت‌هاي كانون را در قصه‌گويي، نقاشي، خوشنويسي، نمايش عروسكي، اردوهاي كوهنوردي و... بيان كرد و گفت: علاوه بركتابخانه‌هاي ثابت موجود در استان، كتابخانه‌هاي شهري بسيار و كتابخانه‌هاي پستي در سطح استان اقدام به توزيع كتاب مي‌كنند.

وي افزود: تا سال 74 تنها سه مركز كانون پرورش فكري در استان وجود داشت ولي امروز تعداد اين مراكز به 17 مركز افزايش يافته است.

وي گفت: علاوه بر اين مراكز، دو مركز سيار در استان وجود دارد و لرستان در اين زمينه رتبه هفتم را در كشور به خود اختصاص داده است.‌

مديركانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان لرستان افزود: در حال حاضر 7500 مترمربع فضاي فرهنگي در لرستان وجود دارد و اين در حالي است كه استان به 17 هزار و 500 مترمربع فضاي فرهنگي ديگر نيز نياز دارد.

وي با اشاره به اين كه بيشترين تعداد مراكز كانون فرهنگي استان در خرم‌آباد وجود دارد گفت: 60 كانون در خرم‌آباد، چهار كانون در بروجرد و در ساير شهرهاي استان هر كدام يك كانون وجود دارد. دهناد معاون برنامه‌ريزي استانداري نيز با اشاره به آغاز طرح سرشماري عشاير كوچ‌رو در لرستان گفت: 280 نفر براي اجراي اين طرح در استان ساماندهي شده‌اند و داشتن آمار دقيق‌تر مي‌تواند ما را در برنامه‌ريزي كمك كند.

استاندار لرستان نيز با اشاره به ضرورت صرفه‌جويي در ابعاد مختلف با توجه به فرا رسيدن فصل گرما گفت: با رعايت الگوي درست مصرف نياز به قطعي مكرر و موقت برق نيست.

صابري افزود: درصدي از اين صرفه‌جويي مي‌تواند در ادارات صورت بگيرد و تغيير ساعت كار اداري مي‌تواند تاثير عمده‌اي در اين مورد داشته باشد.

وي با اشاره به مشكلات سال گذشته مردم لرستان در زمينه قطعي گاز از مسئولان استان خواست در اين زمينه اقدامهاي لازم را به كار گيرند تا در سال جاري شاهد مشكلات مشابه در استان نباشيم.‌ او تصريح كرد: دستگاه‌هاي اجرايي هرچه سريعتر اعتبارات سال جاري خود را جذب كنند و اين اعتبارات را در جهت تكميل پروژه‌هاي نيمه تمام هزينه كنند.

نماينده ولي فقيه در لرستان نيز با اشاره به شرايط مديران براي موفقيت در انجام مسئوليت گفت: نخستين شرطي كه در نظام مقدس جمهوري اسلامي براي يك مدير مطرح است تدين و برجسته‌ بودن اعتقادات او است، لذا يك مدير بايد در عمل پايبند به اصول و ارزش‌ها باشد.

حجت‌الاسلام مير عمادي افزود: اساس ديگر كار يك مدير نشاط در مديريت است و اين امر مي‌تواند منشأ ايجاد تحول باشد.




 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 299]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن