تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816749944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برنامه هاي بزرگترين جشنواره تابستاني پايتخت اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: برنامه هاي بزرگترين جشنواره تابستاني پايتخت اعلام شد
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد اجتماعي مدير كل فرهنگي شهرداري تهران برنامه هاي بزرگترين جشنواره تابستاني پايتخت را تشريح كرد.
به گزارش موج؛ محمد مشاري مدير كل فرهنگي شهرداري تهران، با اعلام اين خبر گفت:‌ اين جشنواره نخستين و بزرگترين جشنواره متمركز و الگويي اوقات فراغت شهروندان تهراني است كه به منظور ترويج فرهنگ شادزيستي، ارائه الگوهاي مناسب و خلاقانه براي غني سازي اوقات فراغت، توسعه فعاليتهاي فراغتي خودجوش مردمي و رشد اقتصاد فرهنگي و سلامت رواني و تحقق اهداف فرهنگي و اجتماعي كلان شهر تهران برگزار مي شود.
وي افزود: اين جشنواره در دو بخش برگزاري نمايشگاه و همايشهاي مختلف با حضور مراكز بخش خصوصي، عمومي و دولتي از جمله مناطق 22 گانه شهرداري تهران و فرهنگسراها و در جهت تعامل بين آنها برگزار خواهد شد و در هر بخش به معرفي فرصت هاي مناسب براي مشاركت نهادهاي مختلف در امر اوقات فراغت تاكيد شده و جهت گيري لازم دراجراي آنها صورت مي گيرد.
مشاري عنصر شادي و نشاط هدفمند اجتماعي و توجه ويژه به كاركرد فرهنگي اوقات فراغت به منظور غني سازي فرصت طلايي شهروندان را از ديگر ويژگي هاي اين جشنواره خواند و افزود: اين جشنواره از برنامه هاي مختلف تشكيل شده است كه پيش يبني مي شود در طول برگزاري آن حدود 40 هزار نفر ساعت همايش و نشست با موضوع اوقات فراغت در فضايي بالغ بر 2000 متر مربع برگزار شود.
وي در تشريح برنامه هاي جشنواره گفت: يكي از بخش هاي اين جشنواره كارگاههاي آموزشي است كه شهرداري تهران قصد دارد با دعوت از معتبرترين و شناخته شده ترين موسسات آموزشي، فرهنگي، هنري و ... و تشكيل كارگاههاي آموزشي در جشنواره، شهروندان تهراني را با راههايي كه براي گذران اوقات فراغت در اين شهر وجود دارد آشنا كند. مسلما يكي از برنامه هاي مورد توجه و استقبال شهروندان، آموزش ديدن است. بدين منظور كارگاههاي آموزشي نيز به عنوان نمونه طراحي شده تا موسسات مرجع، مختصري از هر يك را جهت آشنايي شهروندان با محتواي اين كلاس ها ارائه دهند. اين كارگاهها در چند گروه مهارت هاي زندگي، مهارت هاي فني- حرفه اي، مهارت هاي هنري و ساير مهارتها برگزار خواهد شد.
مدير كل فرهنگي شهرداري تهران در بخش ديگري از صحبت هاي خود به تشريح فعاليت هاي نمايشگاه پرداخت و تصريح كرد: بخش نمايشگاهي بزرگترين جشنواره تابستاني پايتخت در 3 گروه برپا مي شود كه شامل غرفه هايي با ابعاد مختلف از 12 تا 70 متري است. كه مورد بازديد عموم شركت كنندگان در جشنواره قرار مي گيرد. در اين غرفه ها، موسسات، شركت ها و نهادهاي آموزشي به عرضه محصولات و معرفي خدمات خود مي پردازند. در صورت لزوم، امكان فروش محصولات از طريق اين غرفه ها نيز ميسر است. غرفه هاي مزبور صرفاً به آن دسته از متقاضيان ارائه مي شود كه كالا يا خدماتي در ارتباط با گذراندن اوقات فراغت براي عرضه كردن داشته باشند. همچنين براي حضور موسسات خيريه و سازمان هاي غير دولتي تسهيلات و تخفيفاتي ويژه اي در نظر گرفته شده است.
مشاري در ادامه به معرفي سمينارها و همايش هاي اين جشنواره پرداخت و تاكيد كرد: در اين جشنواره سمينارهاي تخصصي با محور اوقات فراغت براي همه مديران مناطق به منظور جهت گيري علمي كاربردي در برنامه هاي اوقات فراغت تابستاني برپا خواهد شد.
مديركل فرهنگي شهرداري تهران با تاكيد بر اينكه جشنواره براي همه اقشار برگزار مي شود تصريح كرد: يك قسمت ويژه براي مديران فرهنگي و كارشناسان و مديران شهرداري در نظر گرفته شده و از همكاري كليه سازمان ها و ارگانهاي ذي ربط در امور فرهنگي استفاده خواهد شد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به ويژه برنامه هاي « مردم محور» با حضور صاحبنظران، كارشناسان و مسوولان اشاره كرد و افزود: دو ويژه برنامه اختصاصي هم با عنوان ايده پردازي و مشاوره فراغت در نظر گرفته شده كه در بخش ايده پردازي از نظرات و ايده هاي همشهريان در زمينه اوقات فراغت استفاده مي شود و در بخش مشاوره به موضوعاتي نظير موسيقي ، گردشگري و مواردي از اين دست پرداخته خواهد شد.
مدير كل فرهنگي شهرداري تهران از ويژه برنامه هاي كارگاه شاد خلاقيت شهروندان به عنوان يكي ديگر از برنامه هاي اين جشنواره نام برد و تصريح كرد: در كارگاههاي خلاقيت شهروندي موضوعاتي همچون خوانندگي، نويسندگي و گويندگي با حضور نخبگان و چهره هاي فرهنگي هنري پيگيري مي شود و از علاقمندان تست توانمندي بعمل مي آيد.
وي افزود: كارگاههاي آموزشي شهروندان از ديگر برنامه هايي است كه در بزرگترين جشنواره تابستاني پايتخت برپا خواهد شد، كارگاه مهارتهاي زندگي با زير مجموعه هاي آشنايي با 12 مهارت زندگي همچون ارتباط موثر، مديريت زمان ، مديريت استرس ، تصميم گيري و.... و همچنين كارگاههاي آموزشي شهروندان، كارگاه تجسم خلاق محتواي اين كارگاهها را تشكيل خواهد داد.
مشاري در ادامه گفت: برگزاري تور تهرانگردي با حدود دو برنامه بازديد از مركز تاريخي و تفريحي تهران در روزهاي برپايي بزرگترين جشنواره تابستاني پايتخت از برنامه هاي جنبي اين جشنواره است.
وي درباره جنگهاي شبانه كه در ايام برپايي جشنواره برگزار خواهد شد گفت: اين برنامه به عنوان يكي از برنامه هاي مفرح و شاد اين جشنواره است كه از بخشهايي چون مسابقه، اجراي موسيقي، شعرخواني طنز، نمايش كمدي، خاطره گويي، آشنايي با چهره ها تشكيل شده است.
وي درپايان از برگزاري كارگاه هاي هنري چون، طراحي و نقاشي، كاريكاتور، مجسمه سازي، عروسك سازي، سفالگري و كاردستي خبر داد وافزود: سالن بازي كودكان شامل سالن شني كانون پرورش فكري كودكان ونوجوانان، داستان گويي كودكان، نقاشي كودكان، روانشناسي كودكان، آثار هنري كودكان، موسيقي كودكان و بازيهاي كودكان شامل تيراندازي با كلت بادي، تفنگ بادي، تير و كمان، پرتاب حلقه و نشانه گيري از بخش هاي ديگر اين جشنواره خواهد بود و اجراي پاتوق گپ و خنده شامل ميز ازدواج، ميز دوستي، ميز خانواده، ميز آزاد، ميز كار نيز براي بازديد كنندگان و شهروندان برنامه ريزي شده است.
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 429]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن