تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 9 آبان 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1824959288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهی به سایه زنی در 3d game studio


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: View Full Version : نگاهی به سایه زنی در 3d game studio hadi66527-01-2008, 11:32 AMسلام به همه ی دوستان عزیز من یه طراح مراحل بازی هستم راستش این 3dgs برای مراحل (که کاره منه ) بد نیست فقط مشکل اساسی توی سایه زنی داره من خودم یه چند روش برا بهتر کردنه سایه ها دارم تا کار طبیعی با سایه های نرم بشه ولی همشون یه مشکلی رو حل میکن چندتا مشکل دیگه ایجاد میکنند. اولیش اینه که ما بیام بجای اینکه از بلوک های خوده لول ادیتور استفاده کنیم بیایم با یه نرم افزار مثل 3dmax کل مرحله رو بسازیم و بعد اون مرحله رو با فرمت FBX اکسپورت کنیم و اونو مستقیما توی لول ادیتور ایمپرت کنیم . اگه با این وضع یه کامپایل بگیرید سایه های نرم خیلی طبیعی و زیبا میشه. و میتونیم اینکارو انجام بدیم ولی یه مشکل یا بهتره بگم چندتا مشکل پیدا میشه 1. اگر این کارو بکنیم دیگه نمیتونیم از عکس با فرمت dds استفاده کنیم ( این بده ) البته میتونیم دیوارای ایمپورت شده رو convex کنیم که در اینصورت دوباره سایه ها بد میشند. 2. اگر اینکارو بکنیم ( گیریم مشکله اولو با بکار گیریه tga حل کردیم ( که در حقیقت حل نشده ، کوتاه اومدیم )) دیگه سیستم BSP توسط 3dgs نمیتونه این دیوارا رو بشناسه ، اون وقته که بازیتون اگه یکم بزرگ طراحی بشه گیر میکنه ، من خودم هم همین کارو قبلا کردم مجبور شدم دوباره همه رو از نو طراحی کنم 3. .... خوب حالا فکر میکنم تنها راه استفاده از شیدر برای نرم کردنه سایه های اینتیتی ها هست ، از دوستان اگر کسی این شیدر رو سراغ داره لطفا مارو هم با خبر کنه ممنون Moh3en_DDD27-01-2008, 08:46 PMسلام به همه ی دوستان عزیز من یه طراح مراحل بازی هستم راستش این 3dgs برای مراحل (که کاره منه ) بد نیست فقط مشکل اساسی توی سایه زنی داره من خودم یه چند روش برا بهتر کردنه سایه ها دارم تا کار طبیعی با سایه های نرم بشه ولی همشون یه مشکلی رو حل میکن چندتا مشکل دیگه ایجاد میکنند. اولیش اینه که ما بیام بجای اینکه از بلوک های خوده لول ادیتور استفاده کنیم بیایم با یه نرم افزار مثل 3dmax کل مرحله رو بسازیم و بعد اون مرحله رو با فرمت FBX اکسپورت کنیم و اونو مستقیما توی لول ادیتور ایمپرت کنیم . اگه با این وضع یه کامپایل بگیرید سایه های نرم خیلی طبیعی و زیبا میشه. و میتونیم اینکارو انجام بدیم ولی یه مشکل یا بهتره بگم چندتا مشکل پیدا میشه 1. اگر این کارو بکنیم دیگه نمیتونیم از عکس با فرمت dds استفاده کنیم ( این بده ) البته میتونیم دیوارای ایمپورت شده رو convex کنیم که در اینصورت دوباره سایه ها بد میشند. 2. اگر اینکارو بکنیم ( گیریم مشکله اولو با بکار گیریه tga حل کردیم ( که در حقیقت حل نشده ، کوتاه اومدیم )) دیگه سیستم BSP توسط 3dgs نمیتونه این دیوارا رو بشناسه ، اون وقته که بازیتون اگه یکم بزرگ طراحی بشه گیر میکنه ، من خودم هم همین کارو قبلا کردم مجبور شدم دوباره همه رو از نو طراحی کنم 3. .... خوب حالا فکر میکنم تنها راه استفاده از شیدر برای نرم کردنه سایه های اینتیتی ها هست ، از دوستان اگر کسی این شیدر رو سراغ داره لطفا مارو هم با خبر کنه ممنون آخه از 3gs چه انتظاری داری اون توتوریال هایی که توی اون تاپیک گذاشتم یکیشون مبحث خیلی جامعی از شیدر نویسی هست ... من چون از 3gs :2: ... نخوندمشون ... فکر کنم یک PDF بود با حجم 9 مگ hadi66528-01-2008, 10:27 AMآخه از 3gs چه انتظاری داری اون توتوریال هایی که توی اون تاپیک گذاشتم یکیشون مبحث خیلی جامعی از شیدر نویسی هست ... من چون از 3gs :2: ... نخوندمشون ... فکر کنم یک PDF بود با حجم 9 مگ ممنونم محسن جان ولی کدوم تاپیک محسن جان ! انقدر جامع هست که من بتونم ازش استفاده کنم . . راستی تا یادم نرفته بگم که اگه 3dgs بده پس چی خوبه که گرافیک بالایی رو ایجاد کنه و دست انیماتورو نبنده ؟ اگه میشه لطف کن و آدرسه این تاپیکی که میگی رو بده ممنون سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 465]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن