تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816783037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و با برگزاري جشن ريحانة النبي فاز اول پروژه بهسازي بالخلو در اردبيل به بهره‌برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و با برگزاري جشن ريحانة النبي فاز اول پروژه بهسازي بالخلو در اردبيل به بهره‌برداري رسيد
خبرگزاري فارس: ديشب همزمان با ولادت باسعادت بانوي دو عالم حضرت زهرا (س) و روز زن به همت شهرداري اردبيل فاز اول پروژه بهسازي رودخانه بالخلو در اردبيل به بهره برداري رسيد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، در اين مراسم كه با عنوان جشن ريحانة‌النبي در پارك معلم و با حضور تعدادي از مسئولان استاني و شهرستاني و جمع كثيري از مردم برگزار شد شهردار اردبيل در سخناني گفت: شهرداري هم اكنون با اجراي پروژه‌هاي متعدد نظير ساخت پل‌ها، پارك‌ها، مرمت رودخانه‌ها و غيره در فكر ايجاد محيط امن و آسوده براي همشهريان است تا در يك فضاي مطلوب امكان توسعه به وجود آيد.
اكبر نيك زاد افزود: فاز اول پروژه بهسازي رودخانه بالخلو به طول 300 متر و با صرف هزينه 250 ميليون تومان آماده افتتاح شده و ما اميدواريم به زودي شاهد اجراي فازهاي بعدي اين پروژه سنگين باشيم.
وي با بيان اينكه تا آخر تير و در اعياد مذهبي متعدد طرحي از سوي شهرداري اردبيل به مرحله بهره‌برداري مي‌رسد گفت: در 26 تير همزمان با سالروز ولادت حضرت علي (ع)سه دهنه پل روزگذر در چند پروژه مهم شهري ديگر بهره برداري مي‌شود.
در اين مراسم محمدرضا سرداري عضو شوراي شهر اردبيل نيز در سخناني به منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره كرد و گفت: حضرت زهرا (س) محور خلقت بر جهان هستي و خداوند به واسطه عزت و عظمت او اين عالم را بنيان نهاده است.
وي به الگوهاي تربيتي حضرت زهرا در پرورش امام حسن،‌حسين و زينب اشاره كرد و افزود:‌ امروز اين سه شخصيت الگوي جهان اسلام و مسلمانان هستند و مادران ما بايد در تربيت شايسته فرزندان خود تنها به الگوي بي نظير تربيتي زهرا توجه كنند.
وي در ادامه حجاب و عفت را دو هديه الهي به بانوان اسلامي برشمرد و خاطرنشان كرد: عزت و شخصيت والاي زن به حجاب و عفت است و اگر اين دو گوهر را از وجود آنها بردارند چيزي باقي نمي‌ماند.
سرداري به تلاش شهرداري اردبيل در ساماندهي رودخانه بالخلو اشاره كرد و گفت: بعد از سال‌ها اين رودخانه با مديريت و تدبير شهرداري در حال ساماندهي است و شوراي شهر بر اجراي پروژه‌هاي اساسي شهر كه منجر به رفاه عمومي شود بهترين حامي و دستگير شهرداري است.
در اين مراسم كه با برنامه‌هاي شاد‌، ‌سرود و نمايش و طنز و مسابقه همراه بود مشاور استاندار در امور بانوان نيز در سخنان كوتاهي تكريم و تجليل از شخصيت حضرت زهرا را تجلي مهرباني و عاطفه زنان دانست و گفت: امروز در سايه برقراري نظام اسلامي شاهد حضور فعال و چشمگير بانوان در عرصه‌هاي مختلف جامعه هستيم.
انتهاي پيام/ب
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن