تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816609552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رهدار و خزايي خبر دادند:نخستين دوره المپياد ورزشي 541 برگزار مي شود / تقدير از برترين هاي ورزش كشور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رهدار و خزايي خبر دادند:نخستين دوره المپياد ورزشي 541 برگزار مي شود / تقدير از برترين هاي ورزش كشور
دومين جشنواره 541 و نخستين دوره المپياد ورزشي همراه با معرفي برترين ها و قهرمانان ورزش كشور طي روزهاي 6 تا 12 تيرماه در سالن افراسيابي تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته نخستين دوره جشنواره 541 با حمايت و همكاري صندوق حمايت از قهرمانان برگزار شد و امسال نيز اين جشنواره با همكاري صندوق حمايت از قهرمانان و همچنين ستاد مبارزه با موادمخدر برگزار مي شود.

به همين منظورامروز محمد تقي خزايي مديرعامل صندوق حمايت از قهرمانان و اسماعيل رهدار مشاور و دبيركل تشكل هاي غير دولتي ستاد مبارزه با مواد مخدر در يك نشست خبري به تشريح اهداف خود از برگزاري اين جشنواره پرداختند.

در جريان نشست خبري امروز اسماعيل رهدار با بيان اينكه امسال سال ملي مبارزه با مواد مخدر نام گذاري شده است، تاكيد كرد: ستاد ملي مبارزه با موادر مخدر كه از دستگاه هاي فرهنگي، انتظامي، درماني، آموزشي، ورزشي و بهداشتي تشكيل شده است در مجموع داراي سه وظيفه اصلي است.

وي افزود: مقابله برابر ورود و عرضه مواد مخدر، درمان افراد معتاد كه تعداد آنها در حال حاضر يك ميليون و 160 هزار نفر است و همچنين اقدامات فرهنگي براي پيشگيري از ابتلا به اين درد خانمان سوز سه وظيفه اي است كه براي تحقق هر يك از آنها تلاش مي كنيم.

مشاور و دبير كل تشكل هاي غيردولتي ستاد مبارزه با مواد مخدر در ادامه صحبت هاي خود تاكيد كرد: در بخش پيشگيري كه قسمت عمده اي از آن در جريان برگزاري جشنواره 541 پيگيري مي شود، خانواده ها، محلات، محيط هاي آموزشي و كاري مورد نظر بوده و از آنها به عنوان هدف ياد مي شود.

وي اظهارداشت: ايران تنها كشوري است كه از ورزش براي مبارزه با موارد مخدر و بهبودي وضعيت معتادين استفاده مي كند. به همين دليل امسال همزمان با جشنواره 541، نخستين دوره المپياد ورزشي 541 هم برگزار مي شود.

رهدار خاطر نشان كرد: در اين رقابت ها افراد معتاد بهبود يافته در 13 رشته و سايرين در25 رشته با هم به رقابت مي پردازند. البته رقابت در برخي رشته ها آغاز شده است.

اسماعيل رهدار و محمدتقي خزايي

در ادامه نشست خبري جشنواره 541 محمد تقي خزايي مديرعامل صندوق حمايت از قهرمانان تاكيد كرد: ورزش داراي دو نقش مهم پيشگيري و درماني در زمينه اعتياد است.

وي ادامه داد: درصد ورزشكاراني كه به اعتياد روي مي آوردند كم است و اين نقش پيشگيري ورزش در زمينه اعتياد را نشان مي دهد. در جريان جشنواره 541 هم خانواده ها به سمت اين موضوع هدايت مي شوند كه مي توانند سلامت فرزندان خود را با تشويق براي گرايش آنها به ورزش تضمين كنند.

مديرعامل صندوق حمايت از قهرمانان تصريح كرد: رئوس كار در جشنواره توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر تعيين مي شود. 10 سازمان در برگزاري اين جشنواره كمك حال هستند و مي توانند هزينه كنند. چرا كه در برنامه چهارم توسعه مصوب شد كه دستگاه ها مي توانند يك درصد بودجه خود را صرف ورزش كنند و در اين ميان مجاز هستند كه 70 درصد در سازمان خود و مابقي را در سازمان هاي ديگر هزينه كنند.

خزايي با اشاره به معرفي برترين هاي ورزش كشور در جشنواره 541 گفت: سال گذشته در مورد انتخاب بازيكنان برتر فوتبال به صورت مستقل عمل كرديم اما امسال اين كار را با دريافت مجوز رسمي از فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ و زير نظر مستقيم آنها انجام خواهيم داد، البته مسئولان فدارسيون در انتخاب ها نقشي ندارند بلكه ما در اين زمينه از صاحب نظران و كارشناسان استفاده مي كنيم.

دومين جشنواره 541 همراه با معرفي برترين ها و قهرمانان ورزش كشور طي روزهاي 6 تا 12 تيرماه در سالن افراسيابي تهران برگزار خواهد شد.
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن