تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821136464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«حوراي هستي»؛ ويژه‌نامه اينترنتي ولادت حضرت فاطمه(س) در سايت تبيان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: «حوراي هستي»؛ ويژه‌نامه اينترنتي ولادت حضرت فاطمه(س) در سايت تبيان
گروه وبلاگ و IT: پايگاه اطلاع‌رساني تبيان ويژه‌نامه اينترنتي را با عنوان «حوراي هستي» روي خروجي سايت قرار داد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، ميلاد نور، بهانه هستي، گردنبند پربركت، فاطمه، بهشت پيامبر، تسبيح حضرت زهرا(ع)، شب چه بود؟ طره‌اي از موي تو، كتاب‌شناسي حضرت زهرا(ع)، برگي از دفتر دل(مدايح)، شاخه‌ طوبي، سر مخفي لولاك، كودكي دردانه، سرو باغ محمد، زيارات(صوتي) برخي از بخش‌هاي ارائه شده در ويژه‌نامه اينترنتي «حوراي هستي» هستند.

از ديگر بخش‌هاي ارائه شده در اين ويژ‌نامه اينترنتي مي‌توان به همخواني و سرود، بزم شادي(مديحه‌سرايي)، در مكتب خوبان(سخنراني)، مقام حضرت زهرا در كلام رهبري(فيلم)، نماهنگ «تاج نور دنيا» با صداي ناصر عبداللهي، كتابخانه ‌فاطمي، ارسال كارت پستال ميلاد حضرت زهرا(ع) براي دوستان، ويژه‌نامه‌هاي گذشته، تصاوير ويژه و محافظ صفحه(Screensaver) اشاره كرد.

در بخش‌هايي از «ميلاد نور» آمده‌است: «مدت‌ها بود كه زنان عرب از خديجه همسر گرامي رسول خدا(ص) به خاطر ازدواج با آن حضرت، فاصله گرفته بودند. هاله‌اي از غم و اندوه او را گرفته بود و در خانه هيچ مونسي نداشت تا در نبود پيامبر(ص) با او انس بگيرد كه ناگه سكوت مطلق شكسته شده و جنين با مادر خود سخن گفته و دلداريش مي‌دهد».

«پيامبر(صلي الله عليه و اله و سلم) فرمود: اي خديجه بدان اين جبرئيل است كه به من مي‌گويد: اين جنين دختر است و خداوند نسل مرا از او قرار داده و از نسلش اماماني به عنوان جانشين من معين خواهدكرد».

در بخش ديگري با عنوان «بهانه هستي» نيز چنين نوشته شده‌است: «فاطمه اي طليعه عشق! اي بهانه هستي! اي عصاره وجود رسول(ص)! پيش از تو خداي عالم، بهانه‌اي براي آفريدن نداشت. عشق بي‌معنا مانده بود. فخر، فروتني، بزرگي، آبرو، زيبايي و كمال همه واژه‌هايي تهي، بي‌فروغ و بي‌نشان بودند».

درباره حضرت زهرا (ع) كتاب‌هاي فراواني نگاشته شده كه در بخش «كتاب‌شناسي حضرت زهرا(س)» به چند نمونه از مشهورترين و معتبرترين‌شان مانند فاطمه زهرا(ع) شادماني دل پيامبر(ص)، فاطمه الزهرا از ولادت تا شهادت، زندگاني فاطمه الزهرا(ع)، صديقه شهيده، نهج‌الحيات؛ فرهنگ سخنان حضرت فاطمه(ع) و غيره اشاره كرده‌است.

كتاب «صديقه شهيده» تأليف سيد «عبدالرزاق موسوي مقرم» توسط دفتر انتشارات اسلامي وابسته به جامعه مدرسين منتشر شده‌است. موسوي مقرم را با مقتل‌هايي مي‌شناسند كه تأليف كرده‌است. اين كتاب جزء معدود كتاب‌هاي فارسي است كه اهل تاريخ و اسلام‌شناسان، آن را به زبان عربي و ساير زبان‌ها برگردانده‌اند.

در بخش زيارات نيز امكان دانلود زيارات حضرت فاطمه با صداي السيد وليد المزيدي، الشيخ أحمد الحويلي، الشيخ عبد الأمير الخفاجي، الشيخ موسى الأسدي، جابر الشهركاني، فرهمند، محمد باقر المدرسي و غيره ارائه شده‌است.

ويژه‌نامه اينترنتي تبيان با عنوان «حوراي هستي» را اينجا كليك كنيد!
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1086]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن