تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820569657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هنيه: قضاوت درباره‌ي پايبندي اشغالگران به آتش‌بس هنوز زود است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: هنيه: قضاوت درباره‌ي پايبندي اشغالگران به آتش‌بس هنوز زود است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - فلسـطيـن

اسماعيل هنيه تاكيد كرد كه هنوز زود است در مورد پايبندي اشغالگران به آتش‌بس قضاوت كنيم. اگر اسراييل به شروط آتش‌بس عمل كند، اوضاع در نوار غزه بهتر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ اسماعيل هنيه نخست وزير دولت بركنار شده‌ي فلسطين، با شركت در يك كنفرانس مطبوعاتي در شهرداري غزه گفت: بگذاريد روزها سپري شوند، زيرا ما حداكثر تا 10 روز صبر خواهيم كرد و بعد از اين مدت ما هر روز گزارش روزانه به نزد برادران مصري‌مان مي‌فرستيم تا ميزان پايبندي صهيونيست‌ها به بندهاي توافق في‌مابين روشن و آشكار شود.

وي ابراز اميدواري كرد كه اين مرحله بتواند تمامي آمال و آرزوهاي ملت فلسطين را برآورده سازد و گامي در جهت آزادي كامل سرزمين فلسطين باشد.

هنيه تاكيد كرد: در صورتي كه اسراييل به اجراي بندهاي توافق پايبند باشد، اوضاع فلسطينيان بهبود خواهد يافت و آثار مثبت آتش‌بس در تمام سطوح زندگي در نوار غزه منعكس خواهد شد.

وي از گروه‌هاي فلسطيني به خاطر عمل به وظيفه ملي برتر و پايبندي به توافقات ملي و در نظر گرفتن منافع مهم ملت فلسطين قدرداني و تشكر كرد.

هنيه افزود: ما توانستيم با وحدت و همدلي خود و با همكاري برادرانمان در كشور مصر به آتش بس دوجانبه و همزمان دست يابيم كه از غزه آغاز و سپس به كرانه باختري منتقل مي‌شود.

هنيه در مورد محاصره گفت: دشمن با اين اقدام خود مي‌خواست ما از مقاومت مشروعمان دست برداريم و طبيعت سياسي قضيه فلسطين صرفا به يك موضوع انساني تبديل شود و ما به دور از اهميت دادن به مسايل ملي زندگي كنيم كه خوشبختانه هيچكدام از اين اهداف تحقق نيافت.

وي در پايان اظهار داشت: تاكنون هيچگونه كمك رسمي از جانب كشورهاي اروپايي و عربي دريافت نكرده‌ايم و با شرايط دشوار و پايداري و بردباري به زندگي در اين منطقه ادامه مي‌دهيم.

انتهاي پيام
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن