تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799654352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط آفتاب


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: روي خط آفتاب
1707- مي‌خواستم در مورد آقاي گنجي و عمادالدين باقي مطلبي بنويسيد الان خيلي وقت است در باره آنها حرفي در ميان نيست، يا اينكه مي‌ترسيد حرفي بزنيد؟ (27/3)

آفتاب يزد: آقاي باقي اخيرا به مرخصي آمده است از آقاي گنجي هم كه در خارج از كشور است خبري نداريم كه بخواهيم در اختيار شما بگذاريم.

1446- از رشت تماس مي‌گيرم، كشور كومور در كدام قسمت از كره زمين است؟ (27/3)

1617- از سياهكل تماس مي‌گيرم. بعضي از مسئولان و سياستمداران، به گونه‌اي صحبت مي‌كنند كه گويي مافيا در سرزمين مادري خود، ايتاليا از قدرتي به مراتب پايين‌تر نسبت به كشورمان برخوردار باشد، مثل مافياي مسكن، شكر، ميوه، زمين، پارچه،آهن و امثالهم، آيا اين رواست كه عدم مديريت خود را به مافيا نسبت دهيم در ثاني اين مافيا هر قدر هم قدرتمند باشد از دولت ما كه قدرتمند‌تر نيست پس با قدرت تمام به مبارزه با مافيا ادامه دهيد تا اين موجود خبيث، دوباره به سرزمين مادري خود ايتاليا برگردد( !27/3)

1410- باتوجه به اينكه پيامم را چاپ نمي‌كنيد ولي حتي اگر يك نفر از شما هم گوش كند خوب است، تيتر صفحه اول روزنامه مورخ 27/3: اگر مشتركان فعلي صرفه‌جويي كنند زمينه صادرات گاز فراهم مي‌شود. تيتر صفحه اول اميد جوان 25/3: مردم آخر هفته‌ها به مسافرت شمال نروند. لطفاً به مردم بگوييد غير از عزاداري چه بكنند؟ (27/3)

0956- در مورد تجمع عده‌اي از مردم كه در اعتراض به مفاسد اقتصادي و حمايت از افشاكننده مافياي اقتصادي تشكيل شده بود خواستم بگويم آيا مسئولان كشور از جمله رئيس‌جمهور بارها راجع به مافياي اقتصادي و مبارزه با آن سخنراني نكرده بود؟ پس چرا ماموران لباس شخصي با آنها برخورد كردند؟(26/3)

0944- همه ما به ياد داريم كه در آستانه پيروزي انقلاب عده‌اي مي‌گفتند انقلاب پيروز شود، آب و برق رايگان مي‌شود و براي هر نفر در روز 74 تومان و 4 ريال پول نفت ماهيانه پرداخت مي‌شود، امروز قيمت آب و برق بسيار گران شده ، در عين حال مردم آن را قبول كرده‌اند، اما باز برق را خاموش مي‌كنند وهشدار دادند كه آب زياد مصرف نكنيد، جيره‌بندي خواهد شد، آن وقت آب و برق را به كشورهاي ديگر صادر مي‌كنند.(26/3)

آفتاب يزد: به نظر مي‌رسد مجاني كردن آب و برق به دلايل مختلف از جمله اسراف برخي متمولان، امكان پذير نيست. البته فرمول‌هايي هم كه براي افزايش‌هاي متعدد ديگر، در قيمت خدمات درست كرده‌اند، غيرقابل توجيه است.

1643- از ساري تماس مي گيرم، مي خواستم به دوست عزيزم كه در تاريخ 27/3 پيام 2107 را دادند عرض كنم زياد به شيكي و مرتب بودن، كراوات و كت و شلوار آخرين مدل همراهان آقاي نوري المالكي توجه نكنند، ضمنا بعضي سياستمداران ما هم فقط براي چشم نخوردن، اين‌گونه لباس مي پوشند وگرنه خود و آقازاده‌هايشان از جهت مالي، مشكلي ندارند.(27/3)

آفتاب يزد: البته پيام‌دهنده قبلي، درخصوص سياستمداران موردنظر شما صحبت نكرده بود، بلكه مقصود او مسئولان رسمي بود كه در مذاكرات حضور مي‌يابند.

1713- مي‌خواستم از دولت بپرسم، در كدام شهري درصد قيمت ملك ارزان شده است؟ ماست ديروز و پريروز را با امروز مقايسه كنيد . (27/3)

1521- مي‌خواستم بگويم به جاي اينكه به وضع پوشش بعضي جوان‌ها بپردازند به گراني‌ها رسيدگي كنند.(27/3)

1517- لطفاً به رئيس جمهور بگوييد در روستاي حسن آباد استان سمنان خانه بهداشتش يك قرص سرماخوردگي ندارد، بهداشت در اين منطقه بسيار وضعيت نابساماني دارد.(27/3)

1515- ساكن بزرگراه چمران هستم، متأسفانه مرتب قطع برق داريم و هر روز برق‌ها قطع مي‌شود و متأسفانه صورتحساب‌هاي سرسام‌آور بابت مصرف برق آمده، اين خيلي جالب توجه است هر روز برق قطع مي‌شود و مرتباً صورتحساب سرسام‌آور به مردم مي‌دهند. (27/3)

1516- اين چه رفتاري است كه بعضي از مديران انجام مي‌دهند و عملا‌ مردم را تحقير مي‌كنند، يعني چه كه در زمستان ، گاز و در تابستان برق قطع مي‌شود؟ ما منكر استفاده بي رويه بعضي از مردم نيستيم، نمي‌گوئيم كه كمبود هم نيست ولي هر چيزي حدي دارد، شما مي‌دانيد قطع برق در خوزستان يعني چه؟ شما مي‌دانيد وقتي بچه كوچك شير خواره از فرط گرما و عرق سوز شدن جيغ مي‌كشد و قرمز مي‌شود و مادرش هيچ كاري نمي‌تواند بكند يعني چه؟ اين آقايان كه اين قدر راحت مي‌آيند برنامه براي قطع برق مي‌دهند آيا خودشان درچنين شرايطي بوده‌اند؟ (27/3)

1455 - پيامي داشتم به مسئولا‌ن شركت نفت، من موتور سيكلت مدل 86 دارم تا امروز هم موفق نشدم برايش كارت سوخت بگيرم، امروز كه رفتم گرفتم 144 ليتر بنزين در كارت بود، سهميه يكسال من كجا رفته؟ (27/3)

1349- سوالي داشتم راجع به سهميه ماشين‌هايي كه 1300 سي سي به بالا‌ مصرف دارند و سهميه‌شان را قطع كردند، مي‌خواستم ببينم چطور اين قشري كه در مملكت هم كم نيستند سهمي از بنزين و نفتشان ندارند ولي از آن طرف، بعضي كشورهاي ديگر سهميه‌هاي ميليارد دلاري از پول اين مملكت دارند؟ (27/3)

1429- ظاهرا بعضي از مسئولان، ديواري كوتاهتر از ديوار فرهنگيان و بازنشستگان نديده‌اند، از آن طرف وزارت نفت و وزارت خارجه و دارايي را از نظام هماهنگ استثنا مي‌كنند و از بيت‌المال به كشورهاي كمونيستي، عراق، لبنان و امثالهم كمك مي‌كنند برعكس حقوق معلمان حق التدريس و حق‌‌ ‌اولا‌د و عائله‌مندي بازنشستگان را كم مي‌كنند و نظام هماهنگ كه چندين ماه است تصويب شده را اجرا نمي‌نمايند. آيا اين است معني عدالت؟ (27/3)

1427- خانمي هستم از آمل تماس مي‌گيرم. در مورد تخريب كتيبه‌اي كه قرار بوده سند هويت ملي ايران در خليج فارس باشد، خواستم بگويم مسئولان مي‌گويند ترميم مي‌شود و جاي هيچ گونه نگراني نيست، ولي ما تا به حال نشنيده‌ايم كه در هيچ نقطه‌اي از تاريخ جهان مضمون كتيبه‌اي را ترميم كنند، تحريف، اولين كلمه‌اي است كه بعد از ترميم متن كتيبه به ميان خواهد آمد، همين كتيبه بيستون يا تخت جمشيد از آغاز كشف تاكنون قسمت زيادي از آن تخريب شده است مگر ترميم متني شده‌اند؟ واقعاً عجيب است مسئولان خيلي راحت از اين موضوع مي‌گذرند، حتماً مي‌خواهند افكار عمومي را آرام كنند و اين طور وانمود كنند كه كتيبه تخريب شد، اشكالي ندارد ترميمش مي‌كنيم.(27/3)

1726- از اين دولتمردان تقاضا دارم كه نمك روي زخم مردم نپاشند، پريشب آقاي الهام اعلام كرد خانه چند درصد ارزان شده است، اما معمولا‌ اين حرفها، باعث گراني بيشتر مي‌شود. اصلا‌ بگذارند مردم با همين گراني بسازند، از آن طرف موادغذايي مثل نان و پنير گران نشده، ولي اندازه آنها آب رفته‌ است.(27/3)

1325- از قم تماس مي‌گيرم. پيام من اين است كه آيا با تورم فعلي، درست است كه دولت افزايش حقوق كارمندان را ده درصد اعلا‌م كند؟ من به عنوان يك فرهنگي در طول تابستان دست فروشي مي كنم تا بتوانم معاش خود را تامين كنم آيا اين صحيح است؟ (27/3)

0839- از مشتركان روزنامه شما هستم و هميشه از روزنامه خوبتان استفاده مي كنم، خواهشي از شما داشتم اينكه جدول را در صفحه حوادث چاپ نكنيد، چون من حوادث را نمي خوانم و جدولش را كه مي خواهم حل كنم چشمم به آن مطالب مي افتد، اگر امكان دارد در صفحات ديگر چاپ كنيد . (27/3)

0812- يك راننده هستم هر روز روزنامه شما را مي خوانم. خواستم به مسئولان دولتي بگويم اين وام‌هاي ميلياردي كه به كشورهاي خارجي مي‌داديد و در بعضي موارد تمام معوقه‌ها و سودش را بخشيديد آنها خارجي هستند ما ايراني ها كه براي بيمه 900 هزار تومان بدهكار بوديم بايد 570 هزار تومان جريمه بدهيم( !27/3)

1002- در خبرها خواندم كه پسر جوان، خواهر 21 ساله خود را به علت اينكه وي بر خلا‌ف ميل برادرش با خواستگار مورد علا‌قه خود به محضر رفته و قصد ازدواج با وي را داشته است . به عنوان لكه ننگ به فجيع‌ترين وجهي به قتل رسانيده و پشيمان هم نيست. مي‌خواستم بگويم قوانين اجتماعي ما در اين موارد اشكال دارد اگر اولياي دم حكم قصاص نخواهند مجرم به 3 تا 7 سال زندان محكوم شده و احتمالا‌ً پس از دو سه سال آزاد مي‌گردد كه اين صحيح نمي‌باشد، جنايت در مدار بسته در روزها يا هفته‌هاي بعد در شهر ديگري تكرار خواهد شد، امروزه اگر پرده از برخي روابط اجتماعي مان را كنار بزنيم در حقيقت درصدي از روابط پسران و دختران بسيار بدتر از حالتي است كه دختر نگون بخت 21 ساله با خواستگار خود به محضر رفته باشد.(27/3)

1821- وزارت ارشاد اعلام كرده كه چون تاريخ ايران را مستشرقين خارجي نوشته‌اند تماما تحريف شده و غيرمستند است و قرار است كارشناسان ايراني مجددا تاريخ كشورمان را بازنويسي نمايند، در اين راستا پيشنهاد مي‌نمايم بخش مربوط به تاريخ درياي خزر و سهم ايران از آن را به وزارت امور خارجه واگذار نمايند تا مسئولان اين وزارتخانه آن را ثبت كنند كه مجددا دچار تحريف نشود. (27/3)

1920- از اهالي رودبار قصران هستم. يك ساختماني كه مي‌خواهيم در زمين خودمان بسازيم اداره ثبت و بخشداري ما را جريمه مي‌كنند ما كه در تهران نتوانستيم، حالا‌ كه در روستايمان مي خواهيم صدمتر خانه بسازيم فلان قدر بايد پول واريز كنيم، چه پولي بدهيم؟ زمين خودم است خودم مي‌خواهم بسازم يك قران هم كمك نمي‌گيرم. (27/3)

2023- به معاون وزير بازرگاني بفرمائيد وقتي برنجي كه دو سومش در كشور توليد مي‌شود و در استان‌ها به خصوص در گيلان بدون رعايت كسب و كار و بدون پروانه در هر گذري كه احتياج به يك سوپر دارد 20 مغازه باز مي‌شود، فكر نمي‌كنيد تمام توليدهاي كشور در مغازه‌ها انباشته و حتي در انبارها جمع شده و كمبود به وجود ميآيد؟ بهتر نيست كه در هر محله‌اي به تعداد سكنه پروانه مغازه داده شود؟ بررسي كنيد بعد متوجه مي‌شويد كه كمبود در كشور نيست و مردم هم به دولت فشار نخواهند آورد. (27/3)

1816- وقتي كه توليد برق اين قدر كم است تلويزيون نبايد اين همه تبليغ يخچال و تلويزيون و ساير وسايل برقي گران قيمت را پخش كند. (27/3)

1734- سلام بر آفتاب عزيز. اميدوارم از گزند دشمن مصون باشيد، من از شما گله‌مندم چرا جدول نرخ ارزها را به طور مرتب چاپ نمي‌كنيد؟ زيرا موردنياز ماست. (27/3)

2224- به نظرم يكي از راههاي حل معضل مسكن، طرح ليزينگ مسكن است منتهي با اين شرايط كه هر سازنده يا فروشنده‌اي اگر مي‌خواهد از امكانات استفاده كند يك كارشناس هم از طرف دولت يا مراكز مورد اعتماد مردم قيمتي روي ملك بگذارد كه از اين قيمت‌هاي سرسامآور يك مقدار معتدل‌تر باشد و هم در كنارش از طرح ليزينگ، هم فروشنده استفاده بكند و هم خريدار. الان مردم كرايه‌هاي بسيار سنگين را پرداخت مي‌كنند آن را بهتر است بدهند به بانكها ملك بخرند. (27/3)

2151- بنده يكي از معلمان بازنشسته تبريز هستم. اگر قبض تلفن، آب، برق و گاز را به موقع پرداخت نكنم با قطع آنها بايستي هزينه قطع و وصل را نيز پرداخت نمايم، اگر قسط بانك را يك ماه دير پرداخت كنم بايستي جريمه ديركرد آن را پرداخت كنم، حق اولاد و حق عيال فرهنگيان بازنشسته آموزش و پرورش آذربايجان شرقي در ماههاي ارديبهشت و خرداد به علت نبود اعتبار به حساب واريز نشده، از وزير محترم آموزش و پرورش تقاضا دارم پاسخ دهند خسارت تاخير در اين پرداخت‌ها، به عهده چه كسي است؟(27/3)

0150- لطفا به علي دايي بگوييد به خاطر برخي مسائل سابق با اميدهاي فوتبال ايران يعني مهدي مهدوي‌كيا و علي كريمي برخورد نامناسب نشود، زيرا اين كار، بازي با احساس 70 ميليون ايراني است و هرچه سريع‌تر اين عزيزان را به تيم ملي دعوت نمايد. (27/3)

2031- وقتي با پول سيگار مشكل مسكن مردم قابل حل باشد با پول برخي مفاسد اجتماعي هم مي‌توان مشكل بهداشت آنان را نيز حل نمود. (27/3)

2059- وقتي مسابقات فوتبال اروپايي كه اين شبها پخش مي‌شود را مي‌بينيم باز هم به اين نتيجه مي‌رسيم كه بزرگترين مشكل فوتبال در كشور ما اين است كه بسياري از بازيكنان ودست‌اندركاران فوتبال، موفقيت شخصي خود را به موفقيت‌هاي باشگاهي و حتي ملي ترجيح مي‌دهند. (27/3)

1602- به عنوان يك معلم بازنشسته از تبريز كه 30 سال سابقه آموزشي و اداري دارم به وزير محترم آموزش و پرورش پيشنهاد مي‌كنم كه جهت حل مشكلات اين وزارتخانه، ايشان استعفا بدهند تا فرد ديگري كه در مقاطع ابتدايي، راهنمايي، دبيرستان و پيش دانشگاهي و در روستاها تدريس و با مشكلات دست و پنجه نرم كرده بيايد، باز مثل ارديبهشت ماه حق اولاد و عيال خردادماه بازنشستگان آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي به علت نبود اعتبار پرداخت نشده است، از مقامات مسئول كشور تقاضاي مساعدت دارم. (27/3)

2021- رسانه‌ها چنين تبليغات مي‌كنند كه برق خيلي ارزان است و همين ارزاني برق باعث مي‌شود كه عامه مردم از آن درست استفاده نكنند و صرفه‌جويي نشود و مصرف بي‌رويه برق بالا‌ برود، اگر برق گران بشود مردم مجبورند بيشتر جيره‌بندي بكنند، مثلا‌ بيشتر صرفه‌جويي بشود. اكثريت عامه مردم با گراني برق ضرر مي‌بينند و تازه بعضي افراد وقتي چنين حرفهايي را مي‌شنوند وقتي با منطق خودش تحليل مي‌كند واقعا مسخره مي‌داند، بله ملت هر كشوري بايد راه و رسم صرفه جويي را ياد بگيرد و از تجمل‌گرايي و اسراف پرهيز بكند، اما بزرگترين صرفه‌جويي كه ما بايد بكنيم اين است كه با توجه به رشد افزايش جمعيت و نيازهايي كه اين افزايش جمعيت به آن وابستگي پيدا مي‌كند همواره تكنولوژي و صنايع برق را به روز كنيم.(27/3)

2358- اين طور كه مردم دارند هر طور كه شده يك سامانه برق اضطراري براي خودشان دست و پا مي‌كنند، نه تنها نيازي به نيروگاههاي جديد نخواهيم داشت، بلكه نيروگاههاي موجود را هم مي‌توانيم تعطيل كرده و يا به نيكاراگوئه و ونزوئلا‌ صادر نمائيم. (26/3)

0003- سالها آرزوي ما برقي كردن پمپ چاههاي آب كشاورزي بود و امسال دوباره به دلو و چرخ چاه روي آورديم. (27/3)

0000- از تهران تماس مي‌گيرم. از طرفداران روزنامه شما هستم. مي خواستم ببينم بعضي افراد در شهرداري تا چه موقع بايد با سرنوشت مردم بازي كنند؟ 16 سال پيش دو قطعه زمين در كيلومتر 24 جاده خاوران در شهرك انقلاب خريدم، به اميد روزي كه بچه‌هايم تشكيل خانواده بدهند و سر پناهي براي بچه‌هايم بسازم در اين 16 سال به هيچ عنوان شهرداري مجوز نمي‌دهد به اين قطعات كه در 12 بلوك هر بلوك هزار قطعه‌اي ساخته بشود، تكليف ما چيست؟ (27/3)

1257- چند تن از كاركنان شهرداري ... از سال 81 يك تعاوني تشكيل دادند براي كارمندانشان زمين خريدند، از آن سال تكه تكه پول گرفتند، ولي الان كه سال 87 است نه پول را مي‌دهند و نه خود زمين را و گفته‌اند سند ندارد و به هر نفر 230 متر مي‌دهيم، كساني كه از مافياي اقتصادي صحبت مي‌كنند بيايند جلوي اين مافياي كوچك را بگيرند بزرگها پيشكششان. (26/3)

0000- با وجود خشكسالي شديد به نظر مي‌رسد كه امسال هيچ‌گونه كمبود موز و انبه و آناناس نداشته باشيم. (26/3)

0006- آقاي الهام گفتند سي درصد قيمت خانه پايين آمده، چرا اين حرف را مي زنند، صاحب‌خانه من دو ساعت پيش به من زنگ زد و 250 هزار تومان به كرايه‌اش اضافه كرد، 400 هزار تومان كرايه مي‌دادم، الان بايد 650 هزار تومان بدهم. (26/3)

آفتاب يزد: اميدواريم توضيحات جديد آقاي الهام را هم خوانده باشيد.

0008 - يكي از كارگران زحمتكش ايران خودرو مرتبا پيام مي داد و از اضافه‌كاري و جمعه كاري اجباري شكايت مي كرد، اما الا‌ن مدتي است كه پيام نمي‌دهد. احتمالا‌ قطع برق، ساعت استراحتشان را به اندازه كافي طولا‌ني نموده است. (27/3)

1036- درود بر شما، به اين برادر عزيز وزير نيرو بفرمائيد تشكرو سپاس از شما و فكر و توان شما كه براي ما زحمت كشيده‌ايد و انجام وظيفه نموده‌ايدو بايد عرض كنم يك سوم نيروي برق مملكت به دليل استفاده ادارات برق و بعضي مصرف‌كنندگان از سيم نامناسب و همچنين دست بردن به كنتورها و بدون هيچگونه وجهي به تاراج مي رود فكري به حال اينها بشود تا مردم فقير از كمبود برق عذاب نكشند. (27/3)

0954- آقاياني كه در تلويزيون به عنوان مورخ، اطلاعات و اخبار تاريخي دورانهاي گذشته و قبل از انقلاب را تفسير مي‌كنند بعضا طوري تاريخ را تفسير مي‌كنند كه فكر مي‌كنند غير از آنان در اين كشور آدم‌هاي با سواد و مورخ و تاريخدان و انسانهاي با وجدان و بي نظير و مردان و زناني كه بالاي 80 سال سن دارند و همه چيز را با چشم ديده و شاهد اوضاع و تحولا‌ت در كشور بودند، وجود ندارد.(27/3)

2112- بعد از سه سال بحث وگفتگو براي جلو كشيدن ساعت در نيمه اول سال ومخالفت متخصصين ، كارشناسان و وزير نيرو در دولت، امروز مي‌خوانيم كه استاندار محترم يزد براي استفاده ازنور روز و كم مصرف كردن برق، ساعت كار ادارات و بانك‌ها و نهادهاي دولتي را در اين استان 15/ 6 صبح بخشنامه كرده‌اند! آيا حتما بايد هر دولتي تجربيات گذشته و منافع آن را انكار كند و عكس آن عمل كند. (27/3)

2345- يك فرهنگي هستم از اهواز تماس مي‌گيرم. تاثير نفت 127 دلا‌ري برآموزش و پرورش: 1- قطع برق اداره ناحيه دو اهواز وچندمدرسه درآن محدوده به علت عدم توانايي مالي درپرداخت بدهي ونداشتن بودجه 2- عدم پرداخت ده ماه نوبت دوم مديران ومعاونان 3- افزايش تعداد دانشآموزان هر كلا‌س از 25 نفر به 45 نفر براي صرفه‌جويي در حق‌التدريس پرداختي به معلمان 4- قطع حق‌التدريس خردادماه معلمان در خوزستان 5- عدم اجراي نظام پرداخت هماهنگ با وجود تورم افسار گسيخته.(27/3)

1819- شركت مخابرات خوزستان خطوط موبايل و تلفن را تقويت كند. (26/3)

1859- از شيراز تماس مي‌گيرم. در مصاحبه اخير مطبوعاتي آقاي مصري وقتي خبرنگار از ايشان پرسيد زمان پرداخت مطالبات بازنشستگان چه موقع است؟ اين وزير مسلمان و محترم بدون توجه به اينكه قشر محروم بازنشسته منتظر خبر خوش بودند به حالت شوخي گفتند ما هنوز جوانيم بدهي بازنشستگان را مي‌دهيم، آقاي وزير! اگر شما جوانيد بازنشستگان كه طلبكار شما هستند پيرند، اميدوارم شما كه در مصدر كار هستيد 120 سال عمر كنيد تا با بيان اين حرفها مردم دستاورد مديريت شما را به خوبي درك كنند.(26/3)

1843- پيام از كرج. اخيرا از طريق يكي از نهادها در شهر اطلاعيه‌اي صادر شده كه ميزان بهاي ملك و اجاره بهاي مسكن و تجاري برحسب قيمت‌هاي سال 85 در بنگاههاي معاملاتي عمل گردد و مقرر شده عدم رعايت آن موجب تعقيب كيفري و تعزيراتي است، اين شهروند به استحضار مي‌رساند نه تنها اطلاعيه فوق تاثيري در امر بهاي موردنظر مالك مسكن ندارد، بلكه عده‌اي از خدا بي‌خبر و بي‌وجدان با افزايش بيش از حد به بهاي مسكن و اجاره دامن مي‌زنند، راه چاره ديگري مي‌خواهد، چرا كه مستاجر و خريدار نمي‌توانند با دعوا و برخورد معامله كنند و اين امر با نظارت وزارت دارايي و پرسش از مالك و مستاجر و خريدار و فروشنده عملي است تا مورد اجحاف از طريق اداره دارايي پيگيري و اضافه‌ دريافتي مالك، مستاجر و خريدار بازگردانده شود، اين امر سبب خواهد شد سايرين جهت پرهيز از كيفر و جريمه خود به خود حال ديگران را رعايت بنمايند. (26/3)

1958- برق كه قطع مي‌شود كولر نداريم، گرما تشنه‌مان مي‌كند، چون يخچال و آب سرد هم نداريم، بيشتر آب مي‌نوشيم، آب كم مي‌شود و نيروگاه‌ها به دليل كمبود آب، برق كمتري توليد مي‌كنند و باز هم كولرها خاموش مي‌شود و آب بيشتري مي‌خوريم و باز برق كمتر مي‌شود، مي‌بينيد كه وزارت نيرو هيچ تقصيري ندارد و گناه از تشنگي مردم است. (27/3)

2025- تيم فوتبال پرسپوليس با وجود كسر 6 امتياز حساس، با شايستگي قهرمان ليگ برتر شد و تيم استقلال نيز كه مقام سيزدهم ليگ را به دست آورد با شكست دادن تيمي كه در هفته آخر ليگ با فرار از سقوط به دسته پايين‌تر رتبه 15 را به دست آورده بود قهرمان جام حذفي شد، نكته جالب جشن و پايكوبي سازمان تربيت بدني و فدراسيون فوتبال و سازمان صداو سيما براي قهرماني استقلال بود كه در قهرماني پرسپوليس چنين چيزي به چشم نمي‌خورد، حتي يك مقام عاليرتبه دولت را هم ديديم كه وسط زمين چمن به ابراز خوشحالي مشغول بود. (27/3)

2113- با توجه به عدم پرداخت مرخصي مناطق محروم معلمان روستايي در آذربايجان شرقي از سال 1384، بنده به تعدادي از افراد بدهكار مي‌باشم. از رياست محترم جمهوري درخواست داريم دستور پرداخت مطالبات فرهنگيان آذربايجان شرقي را صادر نمايند تا از شرمندگي رهايي يابيم. (26/3)

1840- همه بينندگان، مسابقه فوتبال بين ايران و سوريه را مشاهده كردند، در چند دقيقه پايان مسابقه تماشاچيان سوريه كه تيمشان بازي را واگذار كرده بود با خشم و هياهوي زياد، سنگ و اشيا را با خشم به داخل زمين و به سوي بازيكنان ايراني پرتاب كردند و موجب وقفه چند دقيقه‌اي بازي شدند اما در بخش خبري 13 مورخ 26/3 امروز گوينده خبر ورزشي كانال سه اعلام نمود كه به علت بازي بد تيم سوريه، تماشاچيان تيم ايران را تشويق مي‌كردند، لابد پرتاب اشيا و سنگ به سوي بازيكنان ايران هم جزء تشويق است كه ما نمي‌دانستيم. (26/3)

1807- من به نيابت از جمعي از كارگران ايران خودرو تماس مي‌گيرم. متاسفانه الان هر دو هفته تمام تعطيلات و جمعه‌ها را برايمان روز كاري مي‌زنند دو هفته كار است يك هفته جمعه استراحت است آن هم بايد تا ظهر سر كار باشيم، مي‌خواستم به وزير نيرو بگويم اگر امكان دارد حداقل برق ايران خودرو را روزهاي جمعه قطع كنيد، هم برق مردم قطع نشود و هم ما بتوانيم استراحت كنيم. (26/3)

2241- همه ساختمان‌ها و اماكني كه كلي زحمت كشيدند و پول خرج كردند براي خودشان در ورودي هوشمند ايجاد كردند وقتي كه برق مي‌رود كلي الاف مي شوند. (26/3)

2209- در همسايگي ما يك خانواده افغاني زندگي مي‌كند كه وضعشان خيلي خوب است، يك ماشين 206 دارند، تدريس موسيقي مي‌كنند، گيتار و سنتور دارند و هر روز هم يك جور لباس مي‌پوشند وضعشان هم از ما ايراني‌ها خيلي بهتر است. (26/3)

آفتاب يزد: اگر از راه زحمت و نه از راه سوءاستفاده به اين اموال رسيده باشند. ما و شما به عنوان هم نوع ايشان، بايد خوشحال باشيم.

2234- از منطقه 15 تماس مي‌گيرم. ما دو خانوار ده نفره هستيم كه در يك خانه 40 متري زندگي مي‌كنيم. خانه ما در طرح اتوبان امام علي(ع) افتاده و شهرداري، 25 ميليون مي‌دهد، آيا در اين مملكت 25 ميليون تومان حتي پول پيش دو خانوار مي‌شود؟ آيا مسئولان مي‌دانند چنين مشكلاتي وجود دارد؟ (26/3)

2211- خانمي هستم 63 ساله بازنشسته تامين اجتماعي زير نظر وزارت رفاه و تامين اجتماعي كه همسرم هم بازنشسته اين سازمان بوده و دوسال پيش فوت كرده، ولي قانون تامين اجتماعي حقوق او را به من نمي دهد و مي‌گويد اين سازمان به يك نفر دو حقوق نمي‌دهد بايد از حقوق خودت بگذري در صورتي كه تمام ادارات و وزارتخانه‌هاي دولت، حقوق شوهران را به همسر بازنشسته مي‌دهند، در يك مملكت مي‌شود دو وزارتخانه دولتي قوانينش با هم فرق كند؟ اينكه عدالت نيست، در صورتي كه شعار آنان تامين اجتماعي و عدالت اجتماعي است. (26/3)

2243- قديم‌ها مگر چه كار مي‌كردند؟ چرا اين قدر خودمان را وابسته كرديم كه برق كه قطع مي‌شود تقريبا همه جا تعطيل مي شود. (26/3)

1535- بانك صادرات خيابان ... يكي از اسفبارترين بانكهاي تهران است، بسياري از اوقات برق ندارد، برق هم كه ميآيد سيستم كامپيوتري‌اش كار نمي‌كند، مردم جلوي اين در اينقدر مي‌نشينند تا برق ميآيد، اين بانك نه معاون دارد و نه رئيس، خواهش مي‌كنم به اين بانك رسيدگي كنيد. (26/3)

آفتاب يزد: آدرس شعبه بانك موردنظر در روزنامه موجود است.

1522- از خرمآباد تماس مي‌گيرم. نامه‌اي در تاريخ 11/3 در جواب آقاي شريعتمداري ارسال كردم و رونوشت براي آفتاب يزد در خصوص كمك‌هاي سمبليك ارسال نمودم، سوال اين است اين نامه رسيده يا خير، پاسخ دهيد تا در صورت عدم وصول به پست مراجعه كنم. (26/3)

آفتاب يزد: نامه شما واصل شد. اميدواريم مسئولان كيهان هم نامه شما را دريافت كرده باشند.

1515- آقاي الهام فرمودند قيمت مسكن در بعضي از استان‌ها 30 درصد پايين آمده است، البته نگفته‌اند كدام استانها، لابد ايشان ترسيده‌اند كه دلال‌ها به آن استان‌ها بريزند و قيمت را بالا‌ببرند، قبلا‌ هم از اين فرمايشات شفاهي زياد شنيده بوديم . (26/3)

2245- خاموشي برق و برخي مشكلات ديگر يادآور سالهاي دفاع مقدس است، با اين تفاوت كه در آن سالها نه تهيه ارزاق به دشواري الان بود و نه قيمت نفت صادراتي. (26/3)

آفتاب يزد: كاهش خلوص‌ها و افزايش مال‌ اندوزي‌ها را هم به تغييرات اين زمان و آن زمان، اضافه كنيد.

2252- درست است كه بعضي نخبگان دانشآموز و دانشجو و برندگان المپيادهاي علمي به كشورهاي غربي مهاجرت مي‌كنند، اما در عوض بعضي از آنهايي كه بدون سواد و كار سازنده به ثروتهاي نجومي دست پيدا مي‌كنند به هيچ قيمتي حاضر نيستند دست از سر اين كشور بردارند. (26/3)

2307- پيام از كرج. هرگونه برنامه دولت در رابطه با مسكن بايد پس از تصميم‌گيري جدي بلافاصله به اجرا گذارده شود كه راه فرار بسته باشد، اعلام دريافت ماليات از نقل و انتقالات مسكن و زمين باعث مي شود مالك بر بهاي مسكن و زمين مورد فروش بيفزايد و ماليات پرداختي به دولت را از جيب مردم دربياورد. هرگاه از نقل و انتقال بيش از دو واحد، ماليات واقعي دريافت شود سودجوها راه فرار را هم پيدا مي‌كنند، بايد ملك به نام همسر و فرزندان و غيره را مورد پرسش قرار داد كه از كجا آورده‌اند و بهاي مورد معامله مسكن براساس قيمت تمام شده باشد و وام زمين و ساختمان از مسكن مهر را به خود نيازمندان بدهند، ظرف 6 ماه صاحب‌خانه مي شوند. (26/3)

2337- برنامه چراغ خاموش تلويزيون نشان مي‌دهد كه بعضي دفاتر هنري، فيلم و عكس خصوصي مردم را به ديگران نشان مي‌دهند و از مردم مي خواهند كه از مجالس عروسي خود عكس و فيلم تهيه نكنند، آيا بهتر نيست به جاي اينكه باز هم مردم را از خدمات ديگر محروم نمائيم، همين ماموران انتظامي كه همه روزه فرزندان ما را كنترل مي‌كنتد تا با سر و وضع مناسب به مدرسه بروند، برخورد با موسسات فرهنگي بدون مجوز و خلافكار را نيز در دستور كار خود قرار دهند. (26/3)

پاسخ شركت فاضلا‌ب تهران

احتراماً بازگشت به درج مطلبي در ستون روي خط آفتاب آن روزنامه مورخ 13/3/87 در پاسخ به اظهارات شهروند محترمي در خصوص دريافت حق انشعاب از آپارتمان هاي يك مجموعه به صورت يكجا به اطلا‌ع مي رساند :
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 521]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن