تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816702388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به دنبال مسائل حاشيه‌اى نباشيددايي: تيم ملى بدون ستاره‌ها موفق مى‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: به دنبال مسائل حاشيه‌اى نباشيددايي: تيم ملى بدون ستاره‌ها موفق مى‌شود
تيم ملى ديروز درحالى به پيروزى مقابل كويت دست يافت كه اين نخستين پيروزى خانگى اين تيم بود.

شاگردان دايى كه به نظر مى‌رسد با گذشت زمان به هماهنگى بيش‌تر رسيده‌اند در يك بازى برتر مقابل كويت توانستند به پيروزى برسند. دراين ميان على دايى كه از عملكرد خوب بازيكنان گمنام تيمش بسيار راضى به نظر مى‌رسيد در جمع خبرنگاران گفت: تيم ملى بدون ستاره‌ها هم مى‌تواند به موفقيت برسد. على دايى پس از برترى 2 برصفر تيم ملى فوتبال كشورمان مقابل كويت با بيان اين مطلب افزود: بازى خوبى بود، با توجه به تغييرات اجبارى كه داشتيم بازيكنان ما خوب بازى كردند و توانستند نمايشى مطلوب را ارائه كنند. در هر دو نيمه از حريف برتر بوديم و شانس‌هاى گلزنى زيادى داشتيم كه نتوانستيم از آنها بهره لا‌زم را ببريم. وى از حفظ توپ بازيكنان تيم ملى فوتبال به عنوان شاخصه اصلى بازى آنها در مصاف با كويت ياد كرد و گفت: خوشبختانه روز به روز و بازى به بازى تيم ملى بهتر مى‌شود و به هماهنگى لا‌زم دست مى‌يابد كه براى آينده جاى اميدوارى دارد. سرمربى تيم ملى در ادامه پيرامون عملكرد كويت گفت: كويتى‌ها به ورزشگاه آزادى آمده بودند كه شكست نخورند به همين خاطر فوتبال بازى كردند. كويت اصلا‌ به دنبال بازى تشريفاتى نبود و با قدرت عمل كرد. مربى تيم ملى فوتبال كويت پيش از بازى به من گفته بود آمده ايم ايران را شكست دهيم و نمى‌خواهيم مقابل ايران شكست بخوريم. با اين حال خدا را شكر مى‌كنم كه بازيكنان تيم ايران بازهم خوب بازى كردند و توانستيم 3 امتياز را كسب كنيم.

دايى در خصوص برنامه‌هاى آماده سازى كشورمان براى مرحله نهايى مسابقات فوتبال مقدماتى جام جهانى گفت: مطمئنا دور بعد مسابقات فوتبال مقدماتى جام جهانى سخت‌تر است، البته اين گروهى كه از آن صعود كرديم نيز دشوار بود اما توانستيم با برترى مقابل رقبا و كسب امتيازات كامل در دور برگشت به مرحله نهايى انتخابى جام جهانى صعود كنيم.

نخستين برنامه تيم ملى براى بازى‌هاى آينده برپايى اردو از بيستم تا سى‌ام تيرماه در اسپانياست كه طى آن سه بازى دوستانه با تيم‌هاى مطرح باشگاهى اين كشور انجام خواهيم داد. اگر هماهنگى‌هاى لا‌زم به عمل آمد از اسپانيا به جمهورى چك خواهيم رفت تا در آن كشور نيز ضمن برپايى اردو، دو بازى دوستانه برگزار كنيم. سعى مى‌كنيم تا جايى كه مى‌توانيم از وقتمان استفاده را ببريم و بازى تداركاتى برگزار كنيم.

سرمربى تيم ملى كمك رسانه‌ها براى موفقيت اين تيم در بازى‌هاى آينده را تعيين كننده خواند و افزود: روز جمعه اين هفته براى حضور در قرعه كشى مرحله نهايى مسابقات فوتبال مقدماتى جام جهانى به مالزى خواهم رفت و روزدهم تيرماه به تهران باز مى‌گردم.

دايى با ابراز رضايت از عملكرد سازمان دفاعى تيم ملى در چند بازى اخير، افزود: تيم ملى چهار بازى است كه گل نخورده با اين حال ايرادات تاكتيكى داريم كه بايد آن را برطرف كنيم كه انشاالله در دور بعد با يك خط دفاعى مستحكم به مصاف حريفان برتر آسيايى مى‌رويم. وى اعمال تغييرات در تركيب تيم در بازى‌هاى آينده را محتمل خواند و گفت: من از كار تيم ملى رضايت دارم. اگر خوب كار نمى‌كرديم كه نمى‌توانستيم از گروه خود صعود كنيم و تيم‌هاى امارات و سوريه را در خانه شان شكست دهيم. همين تيم كويت كه مغلوب تيم ملى ما شد تيم خوبى بود كه من يادم نمى‌آيد چه موقعى تيم ملى توانسته مقابل اين تيم به برترى دست يابد! دايى تغيير دادن تركيب بازيكنان اين تيم در بازى‌هاى آينده را بسته به شرايط موجود دانست و افزود: ما به بازيكنان جوان ميدان مى‌دهيم چون اعتقاد دارم با فرصت دادن به آنها مى‌توان بنيه تيم ملى را تقويت كرد. تمام بازيكنان بزرگى كه امروز در تيم ملى هستند روزى مانند تمام اين بازيكنان منتظر فرصتى بود كه توانايى خود را نشان دهند و جاى بزرگان را در تيم ملى بگيرند. من با 20 دقيقه بازى كردن توانايى خود را نشان دادم و در تركيب تيم ملى جا پيدا كردم و تا 11 سال هم عضو اين تيم بودم. جوان‌هاى امروز فوتبال ايران هم بازيكنان خوبى هستند اما مطمئن باشيد اگر در ليگ ايران بازيكنى باشد كه به درد ما بخورد حتى اگر 38 سالش هم باشد از او استفاده مى‌كنيم كما اينكه بازيكن 18 ساله هم مى‌تواند با بروز توانايى‌هاى خود در تيم ملى جاى داشته باشد. دايى در خصوص دور ماندن چهره‌هاى شاخص از تيم ملى گفت: چه كسى در فوتبال ما آماده بوده و به اردو دعوت نشده است؟! از بين بازيكنانى چون مهدوى كيا، ‌هاشميان، رضايى و... كداميك آماده بودند و دعوت نشدند؟ مهدوى كيا يكى از بازيكنان دعوت شده به اردوى تيم ملى بود كه به علت مصدوميت از همراهى ما بازماند. كريمى هم به اردو دعوت شد اما به علت آسيب ديدگى نتوانست كنار ما باشد.‌هاشيمان را همه كه ديگر همه مى‌دانند او جزء نفرات مورد نظر ما بود اما به خواست خود از همراهى تيم ملى عذر خواست كه در دور اول مقدماتى جام جهانى همراه تيم ملى نباشد.

به گزارش مهر، وى در ادامه خطاب به خبرنگاران گفت: اينقدر به دنبال مسائلى چون دعوت شدن يا نشدن بازيكنى خاص به اردوى تيم ملى نباشيد. تيم ملى با ستاره يا بدون ستاره موفق مى‌شود. فوتبال يك بازى گروهى است و گروه است كه بازى مى‌كند نه يك نفر. فوتبال اين چيزها نيست كه چرا فلا‌نى هست و فلا‌نى نيست. در تيم ملى ايران نام‌ها بازى نمى‌كنند. قرار نيست چون من على دايى هستم جايگاهم در تيم ملى تضمين شده باشد. هر بازيكنى آماده و خوب باشد و در كار تاكتيكى ما جاى داشته باشد قطعا در كنار تيم ملى خواهد بود. دعوت از كريم باقرى به اردوى تيم ملى كه سئوال پايانى خبرنگاران بود و دايى در پاسخ به آن گفت: باقرى يكى از بهترين بازيكنان فوتبال ماست. كريم بازيكنى است كه اگر به اردو دعوت شد بايد بازى كند از ديد من او بازيكن نيمكت نشين نيست. در حال حاضر ما در خط‌هافبك و پست‌هافبك دفاعى داريم بازيكنانى چون جواد نكونام و آندرانيك تيموريان را كه در سطح بين المللى فوتبال حضور دارند و مى‌توانند براى تيم ملى بازى كنند. با اين شرايط جايز نيست كه با دعوت از باقرى نيرويى چون او را نيمكت نشين كنيم.

ابراهيم: 6 بازيكن اصلى‌مان را نداشتيم

سرمربى تيم فوتبال كويت نيز گفت: اميدوارم ايران به دوران قدرتش در فوتبال آسيا بازگردد. محمد ابراهيم در نشست مطبوعاتى پس از بازى گفت: اميدوارم بار ديگر فوتبال ايران به دوران اوجش در فوتبال آسيا باز گردد و بتواند به جام جهانى راه يابد. ايران در اين بازى از نظر آمادگى بدنى نسبت به ما برتر بود، ضمن آنكه كويت 6 بازيكن اصلى‌اش را نداشت. ناچار بوديم تغييراتى اجبارى را در تيم انجام دهيم و به همين دليل بازيكنانى كم تجربه را در مقابل ايران به زمين فرستاديم. ابراهيم در پايان گفت: با اين حال از عملكرد بازيكنان تيم‌ام راضى هستم چرا كه من تنها بيست روز است در كنار اين تيم قرار گرفته‌ام و به همين دليل از تمامى‌بازيكنان تيم تشكر مى‌كنم.

حذف سوريه، صعود امارات و قطر

سوريه با وجود پيروزى سه بر يك برابر امارات از رسيدن به مرحله نهايى رقابت‌هاى انتخابى جام جهانى محروم ماند. در آخرين شب رقابت‌هاى مقدماتى جام جهانى در منطقه آسيا، ‌سوريه با پيروزى جالب سه بر يك برابر امارات هشت امتيازى شد اما نتوانست به مرحله بعد صعود كند. اين ديدار در ورزشگاه القطاره شهر العين برگزار شد. گل‌هاى سوريه در اين ديدار را الحسين(سه گل) وارد دروازه امارات كرد و تنها گل تيم ميزبان را هم اسماعيل مطر با ضربه پنالتى وارد دروازه سوريه كرد. با اين پيروزى سوريه هشت امتيازى شد اما امارات به دليل تفاضل گل بهتر در مقايسه با سوريه به مرحله بعد صعود كرد. در يكى ديگر از بازى‌هاى حساس يكشنبه شب، قطر با تك گل بشير توانست برابر عراق به پيروزى برسد تا به عنوان تيم دوم از گروه اول به مرحله نهايى رقابت‌هاى انتخابى جام جهانى 2010 صعود كند. با صعود اين دو تيم چهره 10 تيم مرحله نهايى مشخص شد. استراليا، قطر، ژاپن، بحرين، كره جنوبي، كره شمالي، ازبكستان، عربستان، ايران و امارات 10 تيم صعود كرده به مرحله نهايى رقابت‌هاى انتخابى جام جهانى 2010 هستند. قرعه كشى رقابت‌هاى انتخابى جام جهانى جمعه اين هفته در كوالا‌لا‌مپور برگزار مى‌شود و 10 تيم حاضر به دو گروه پنج تيمى تقسيم مى‌شوند كه با انجام بازى‌هاى رفت و برگشت از هر گروه دو تيم به جام جهانى صعود مى‌كنند. پس از آن دو تيم سوم با هم دو ديدار رفت و برگشت انجام مى‌دهند كه تيم پيروز در مرحله پلى آف دو ديدار با نيوزلند انجام مى‌دهد و در پايان تيم پيروز به جام جهانى آفريقاى جنوبى صعود مى‌كند.
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن