تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815476907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير بازرگاني: مديريت دولت اثرات 18ماهه بحران غذا را به 2ماه در ايران كاهش داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: وزير بازرگاني: مديريت دولت اثرات 18ماهه بحران غذا را به 2ماه در ايران كاهش داد
خبرگزاري فارس:‌ وزير بازرگاني با بيان اينكه مديريت قوي دولت اثرات 18ماهه بحران جهاني غذا را به 2ماه در ايران كاهش داد، گفت: اعمال محدوديت‌هاي اقتصادي عليه ايران باعث شده است تا انگيزه خودكفايي در كشور بيشتر شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، مسعود ميركاظمي دوشنبه شب در سخنراني خود در سالن بعثت سازمان ملي جوانان استان قم تصريح كرد: دشمنان تلاش دارند تا محدوديت‌هاي زيادي براي ايران به وجود آورند و بتوانند به فعاليت‌هاي اقتصادي خود ادامه دهند.
وي افزود: مشكل غربي‌ها مسئله هسته‌اي ايران نيست، بلكه آنان از پيشرفت ايران نگران هستند.
وزير بازرگاني تصريح كرد: با شروع فعاليت‌هاي دولت نهم و اعلام مواضع آن فشارهاي سياسي بر ايران بيشتر شد و از سوي ديگر نيز محبوبيت ايران نيز در دنيا افزايش يافت.
وي با اشاره به پيشرفت‌هاي ايران در دستيابي به دانش هسته‌اي فناوري نانو و... بيان داشت: در سال 86 ميزان صادرات هفت ميليارد و 500 ميليون دلار بود و اين درحالي است كه در سال 86 ميزان صادرات كشور به 21 ميليارد ريال افزايش يافت.
ميركاظمي با اشاره به مسائل اقتصادي كشور اضافه كرد: برخي‌ عنوان كردند كه دولت هيچ برنامه‌ اقتصادي ندارد ولي اين در حالي است كه توسعه صادرات از مهم‌ترين برنامه‌هاي اساسي دولت بوده است.
وي تاكيد كرد: در شرايط فعلي كالاهاي توليد شده در ايران به 170 كشور جهان صادر مي‌شود.
وزير بازرگاني با اشاره به افزايش قيمت‌هاي برخي از محصولات كشاورزي تصريح كرد: جهان 18 ماه است كه در بحران مواد غذايي است، ولي اين مسئله تنها دو ماه است كه در كشور ما اثراتش مشخص شده است و اين نشان از مديريت قوي دولت دارد.
وي گفت: ما در كشور در گذشته با مشكل تورم 20 درصد به بالا مواجه بوديم و اين نشان دهنده اين است كه در ساختار اقتصادي كشور مشكل وجود دارد و البته در سال 86 بحران‌هاي جهاني نيز در بخش اقتصاد وجود داشته است.
ميركاظمي اصلاح ساختار اقتصادي كشور را ضروري دانست و اضافه كرد: دستيابي به فناوري هسته‌اي جز ضروريات اقتصادي كشور است.
وي با اشاره به تحريم‌هاي اقتصادي عليه نظام اسلامي ايران گفت: اعمال محدوديت‌ و تحريم‌هاي اقتصادي عليه ايران نه تنها براي ايران مشكل آفرين نشده است، بلكه باعث ايجاد انگيزه خودكفايي در كشور شده است.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن