تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820132539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار تهران


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار تهران
تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز: فروشندگان تلفن همراه در بازار جمهوري تهران، گوشي 5310 و 3110 نوكيا، S500 و K530 سوني اريكسون، U600 و E250 سامسونگ،K1 موتورولا و PDAL آي ميت و KG800 ال جي را به عنوان پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه ديروز تهران معرفي كردند.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، قيمت مناسب و امكانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اكثر كاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.

نوكيا

فعالان بازار دو مدل گوشي 5310 و 3110 را به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند در بازار تلفن همراه معرفي كردند.

گوشي 5310 نوكيا از زمان عرضه اوليه در بازار تلفن همراه كشور توانست مورد تقاضاي اكثر كاربران قرار گيرد و به عنوان پرفروش ترين گوشي از سوي فعالان بازار معرفي شود.

اين گوشي هم اكنون با قيمت دو ميليون و 100 هزار ريال در بازار تلفن همراه به فروش مي رسد.

گوشي 5310 نوكيا كه از ماه اوت سال 2007 ميلادي با دو رنگ بندي آبي و قرمز وارد بازار جهاني شده به دليل كشويي بودن و برخورداري از ظاهري زيبا با استقبال خوبي از سوي خانم هاي ايراني مواجه شده است.

مدل 5310 نوكيا 111 گرم وزن دارد و داراي صفحه نمايش TFTبا قابليت 16 ميليون رنگ در ابعاد 240 در 320 پيكسل و دوربين عكاسي و فيلمبرداري 15/3 مگاپيكسلي است.

از ديگر مشخصات فني اين گوشي مي توان به حافظه داخلي 20 مگابايتي،حافظه جانبي microSD و سيستم پخش صداي پلي فونيك 40 كاناله اشاره كرد.

باطري اين گوشي Li-Ion است كه قابليت مكالمه مداوم تا شش ساعت را دارد. زمان آماده به كار باطري اين گوشي 320 ساعت اعلام شده است.

در همين حال گوشي 3110 نوكيا كه به بهاي يك ميليون و 250 هزار ريال فروخته مي شود توانسته مورد استقبال اكثر متقاضيان قرار گيرد.

گوشي تلفن همراه نوكيا 3110 كه از شبكه هاي GSM،GSM1800وGSM1900 پشتيباني مي كند، در ابعاد 108.5 در 45.7 در 15.6 ميليمتر ساخته شده است .

اين گوشي 87 گرمي داراي صفحه نمايشTFTاست كه قدرت پشتيباني از 256هزار رنگ را داردو داراي رزولوشن 128 در 169پيكسل است.

اين نمونه از گوشي نوكيا داراي حافظه داخلي 9مگابايتي و اسلا ت كارت ميكرو SD،2گيگا بايتي است.

زنگ هاي اين گوشي از نوع پلي فونيك با ويژگي هاي MP3وAAC است و داراي قابليت هاي متنوع ديگري از جمله SMS ,MMS ,GPRS , HSCSD ,EDGE, مرورگر وپ2.0 ، بلوتوث، اينفرارد وپورت USB است.

گوشي ياد شده داراي دوربين 1.3مگاپيكسلي با قدرت رزولوشن 1280 در 960پيكسل به همراه ويديو و راديو FMاست.

باتري گوشي 3110از نوعLi-Lon و ظرفيت شارژ آن در مكالمه مستمر5/3ساعت و در حالت آماده باش 380ساعت است.

سوني اريكسون

فروشندگان گوشي هاي سوني اريكسوت دو مدل گوشي S500 و K530 را به عنوان پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه تهران معرفي كردند.

گوشي S500 سوني اريكسون كه از بدو ورود به بازار تلفن همراه ايران با استقبال خوب مشتريان از جمله خانم هاي ايراني روبرو شده است در حال حاضر با تركيب رنگي مشكي و طلايي در بازار موجود است.

اين گوشي كشويي هم اكنون به بهاي يك ميليون و 700 هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رود.

چند منظوره بودن اين گوشي و قابليت‌هايي از جمله انتقال و پخش موسيقي، دوربين دو مگا پيكسلي، پخش ويديو و سيستم هوشمند 3G باعث شده تا علاوه بر خانم ها نظر بسياري از جوانان و نوجوانان دوستدار موسيقي به سوي اين گوشي جلب شود.

اين گوشي با برخورداري از ظاهري زيبا و نمايش نوردهي خاصي كه در حين باز و بسته كردن گوشي صورت مي گيرد با اقبال خوبي در بازار روبرو است.

اين گوشي به حالت كشويي(SLIDER) است و در دو تركيب رنگي سبز و زرد با وزن 94 گرم به بازار جهاني عرضه شده است. گوشي S500 سوني اريكسون در باند هاي فركانسي UMTS / GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 به مشتركان خدمات ارتباطي مي دهد و در ابعاد (طول : 108 ، عرض : 50 وضخامت : 17ميليمتر ) ساخته شده است.

حافظه داخلي اين گوشي 12مگابايت و حافظه جانبي Memory Stick Micro M264 براي پردازنده گوشي است .البته جداره اي هم براي استفاده از كارت حافظه خارجيmicro sd تا دو گيگا بايت در اين گوشي تعبيه شده است.

در همين گوشي K530 با قيمت يك ميليون و 350 هزار ريال توانسته مورد تقاضاي اكثر كاربران قرار گيرد.

گوشي سوني اريكسون K530i يك گوشي نسل سوّم باريك است و امكان استفاده كامل و سريع از شبكه اينترنت را به كاربر مي دهد.

همچنين اين گوشي امكان عكسبرداري با دوربين دومگاپيكسلي را براي كاربر فراهم مي آورد و قابليت هاي دسترسي بسيار گسترده ديگري از جمله پخش اخبار، اعلام وضعيت آب و هوا، سرگرمي ها، و حتي پيش بيني اوضاع جوي در سه روز را دارد.

همچنين اعلام شد كه سوني اريكسون K530i توانائي رصد ماهواره اي را هم دارد.

دارندگان اين نوع گوشي مي توانند سايت هاي اينترنتي مورد علاقه خود را به شكل اصلي (و نه نسخه مخصوص گوشي ها) ببينند، اخبار و سرگرمي هاي مورد علاقه خود را روي گوشي داشته باشند و مي توانند عكس هاي مورد نظر خود را روي وبلاگ شخصي بارگذاري و از آخرين خبر ها با استفاده از سيستم RSS مطلع شوند.

اين برند همچنين يك كليد ايميل دارد كه به كاربر امكان دريافت و ارسال كليه نامه هاي شخصي و اداري را در تمام ساعات شبانه روز و از هر نقطه دور افتاده جهان مي دهد.

گوشي K530i به همراه يك "هندز فري" به خريدار ارائه مي شود كه براي علاقه مندان به موسيقي موبايلي وسيله جانبي بسيار كار آمد است به طوري كه پخش موسيقي در زمان برقراري تماس بصورت خودكار قطع و آن را در زمان پايان تماس مجددآ برقرار مي سازد.

اين گوشي در ماه ژوئن سال 2007 ميلاي وارد بازار جهاني شده است و داراي 16 مگابايت حافظه داخلي است.

سامسونگ

دو مدل U600و E250سامسونگ در بازار تلفن همراه تهران به عنوان پرفروش ترين گوشي هاي اين برند معرفي شدند.

اين گوشي از بدو ورود به بازار به دليل امكانات بالا و قيمت مناسب، با اسقبال خوبي از سوي خريداران مواجه شده است.

گوشي U600 هم اكنون با گارانتي رسمي به بهاي دو ميليون و 180 هزار ريال فزوخته مي شود.

گوشي سامسونگ مدل U600 در ماه فوريه سال 2007 ميلادي وارد بازار جهاني شده است.

برخي از فعالان بازار ظاهر زيبا و امكانات مناسب اين گوشي را از مهمترين دلايل پرفروشي اين مدل گوشي در بازار تلفن همراه تهران دانستند.

اين گوشي داراي دوربين عكاسي و فيلمبرداري 2/3 مگاپيكسلي، ابعاد عكس 2048 در 1536 پيكسل، حافظه داخلي 60 مگابايت، حافظه جانبي (microSD (TransFlash بوده و در عين حال از قابليت Java MIDP 2.0، سيستم جستجوي Yahoo، سيستم اسكن و پردازش كارت ويزيت نيز برخوردار است.

در همين حال گوشي E250 نيز با گارانتي رسمي با قيمت يك ميليون و 50 هزار ريال مورد تقاضاي عموم مشتريان قرار گرفته است.

گوشي E250 سامسونگ از زمان عرضه در بازار تلفن همراه تهران به دليل تنوع رنگ و كشويي بودن مورد توجه اكثر كاربران از جمله خانم هاي ايراني قرار گرفته و توانست در ليست پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه جاي گيرد.

گوشي E250 سامسونگ 80 گرم وزن دارد و از اكتبر سال 2006با رنگ نقره اي به بازارجهاني عرضه شده است.

اين گوشي كه امكاناتي نظير حافظه 10 مگابايتي و قابليت 65 هزار و 536 رنگ در صفحه نمايش و دوربين عكاسي و فيلمبرداري VGA دارد، فاقد امكانات ارتباطي نزديك مانند اينفرارد است.

موتورولا

اكثر فروشندگان مدل V3 موتورولا را به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند در بازار تلفن همراه تهران معرفي كردند.

در زمان حاضر گوشي A1200 با بهاي دو ميليون و 400 هزار ريال در اختيار كاربران قرار مي گيرد.

امكانات گوشي A1200 موتورولا ازجمله سيستم عامل لينوكس،پشتيباني از حافظه ي داخلي تا دو مگاپيكسل و نمايشگر قلمي و تاچ فينگر، قيمت مناسب از عوامل مهم فروش بالاي اين گوشي است.

اين گوشي تاشو در ماه دسامبر سال 2005در سه رنگ مشكي ، قرمز و نقره اي به بازار جهاني عرضه شده است.

مدل فوق داراي صفحه نمايش لمسي 320در 240پيكسل ، دوربين عكاسي و فيلمبرداري دو مگاپيكسل و سيستم صداي پلي فونيك 40كاناله است .

اين گوشي داراي پردازنده INTEL و حافظه داخلي هشت مگابايتي است و قابليت ارتقا از طريق حافظه جانبي را به كار بر مي دهد.

آي ميت

فروشندگان تلفن همراه جيبي مدل PDAL ساخت شركت I-MATE را با گارانتي رسمي به عنوان پرفروش ترين گوشي عنوان كردند و قيمت آن را در حدود چهار ميليون و 800 هزار ريال اعلام كردند.

اين گوشي از آبان ماه سال گذشته (نوامبر سال 2006) در تك رنگ نقره اي به بازار جهاني عرضه شده است.

گوشي PDAL داراي صفحه نمايشي TFT با قابليت نمايش 65هزار و 536 رنگ و ابعاد 240 در 320پيكسل است. اين گوشي همچنين مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيك 40كاناله ، كارت حافظه خارجي و حافظه داخلي 64مگابايت است.

ال جي

برخي از فروشندگان گوشي هاي ال جي مدل KG800 را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند عنوان و قيمت آن را يك ميليون و 700 هزار ريال اعلام كردند.

گوشي KG800 ال جي موسوم به شكلات با امكاناتي نظير دوربين 3/1،قابليت بزرگنمايي 2X،پخش تصاوير با 262هزار رنگ در بازار تلفن همراه تهران عرضه مي شود.

اين گوشي از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل امكانات مناسب و ظاهري زيبا مورد استقبال خوب كاربران قرار گرفت.

انتهاي پيام//
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 325]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن