تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815614705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني: مجلس هشتم نوعي تعامل سازنده و موثر با دولت نهم دارد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: لاريجاني: مجلس هشتم نوعي تعامل سازنده و موثر با دولت نهم دارد
خبرگزاري آريا- علي لاريجاني در خصوص جلسه شب گذشته هيات دولت با نمايندگان مجلس گفت: اين نشست بر اين دلالت دارد كه مجلس هشتم نوعي تعامل سازنده و موثر با دولت نهم دارد.

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خانه ملت، رييس مجلس شوراي اسلامي پس از پايان همايش تعاون و انديشه هاي اقتصادي شهيد بهشتي با حضور در جمع خبرنگاران، افزود: در جلسه شب گذشته دولت و مجلس، رئيس جمهور توضيحاتي در خصوص ديدگاه هاي خود در مورد مسايل اقتصادي و بهبود طرح هاي مد نظر ارائه كردند و تعدادي از نمايندگان در نقد و بررسي اين ديدگاه نظر دادند و برخي كاستي ها را برشمردند.

وي اظهار داشت: توصيه مجلس شوراي اسلامي در خصوص موضوعات مطروحه اين بود كه اولا بايد با متانت حركت شود و ثانيا اين كه بايد كارشناسي لازم صورت گيرد و پس از بررسي هاي لازم در صحنه اجتماعي تحقق پيدا كند چرا كه هم بسترسازي اين كار نياز به كاوش دقيق دارد و هم نياز به يك عزم ملي است.

وي افزود: در نهايت به اين نتيجه رسيديم كه كميسيون ويژه اي در مجلس بوجود بيايد تا ديدگاه هاي دولت را در اين موضوعات كارشناسي دقيق كند و با حضور نخبگان ابعاد مختلف موضوع واكاوي شود.

وي تصريح كرد: اين كميسيون يا به صورت مجزا يا با تلفيق چند كميسيون حاصل خواهد شد تا نيازهاي قانوني برطرف شود.

وي در خصوص تعاوني ها نيز گفت: اگر در كارنامه تعاوني ها نگاه كنيم مشاهده مي كنيم برخي تعاوني ها موفقند چرا كه در آنها بحث نيازهاي اوليه وجود دارد ولي برخي مانند تعاوني هاي توليد كه قصد رقابت دارند آنچنان گسترش نيافته اند و يا نقصي در آنها هست.

وي اظهار داشت: ريشه اين ايرادات در اين است كه افراد در اين حوزه ها براي رفع نياز اوليه كار نمي كنند و به دنبال سود بيشتر هستند و به همين دليل بايد ساز وكار تعاوني ها بايد به گونه اي باشد كه در واقع يك توقفگاه موقتي باشد.

رئيس مجلس در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا مجلس هشتم برنامه اي براي گسترش بخش تعاوني دارد يا خير گفت: ما علاقه منديم تا بخش تعاون با رويكرد سالم گسترش پيدا كند و اين نياز به اهتمام مسئولين وزارتخانه دارد.

وي همچنين در خصوص معرفي وزراي جديد كشور و اقتصاد گفت: هنوز مهلت قانوني معرفي وزرا به مجلس به پايان نرسيده است و مطمئنا اين امر قبل از پايان يافتن زمان قانوني 3 ماهه آن صورت خواهد گرفت.

رئيس مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاري در خصوص اعتراض برخي نمايندگان در خصوص حضور در يك كميسيون و اين كه آيا امكان جابجايي وجود دارد ، اظهار داشت: آيين نامه امكان چنين كاري را نمي دهد اما اگر آيين نامه در مجلس تغيير كند شايد اين امكان فراهم شود.
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن