تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820838713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پوران درخشنده: سينماي كودك يك تحول جديد نياز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پوران درخشنده: سينماي كودك يك تحول جديد نياز دارد
خبرگزاري فارس: پوران درخشنده كارگردان سينما گفت: اگر مي‌خواهيم مخاطبان زيادي در سينماي كودك داشته باشيم بايد يك تحول اساسي در توليدات اين بخش داشته باشيم.


پوران درخشنده داور جشنواره فيلم‌ كودكان و نوجوانان همدان امروز در حاشيه برگزاري اين جشنواره در گفتگو با خبرنگار فارس در همدان با مثبت ارزيابي كردن كردن جشنواره در همدان افزود: در نگاه كلان، ارزيابي من از جشنواره مثبت است اگر اين جشنواره برگزار نمي‌شد، بايد چه مي‌كرديم، همين كه جشنواره فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان برگزار شد، جاي شكرگزاري دارد.
وي ادامه داد: ما در برپايي جشنواره كودك، با نقطه مطلوب فاصله داريم اما تجربه و تمرين مي‌كنيم تا كمي و كاستي‌ها را جبران كنيم، همانطور كه همه جشنواره‌هاي دنيا اين راه را طي مي‌كنند و با مشكلاتي روبرو هستند.
وي استقبال از جشنواره همدان را نشان‌دهنده عملكرد درست برگزار‌كنندگان آن دانست و اظهار داشت: جا دارد اين جشنواره همچنان‌كه از اصفهان به همدان آمد، در شهرهاي ديگر كشور نيز برگزار شود.
اين كارگردان سينما تصريح كرد: برگزاري اين جشنواره در همدان باعث شكوفايي اين شهر و آباداني سينماها، هتل‌ها و تزريق امكانات مي‌شود براي همين است كه معتقدم با برگزاري جشنواره در شهرهاي ديگر، اين امكان براي آنها نيز فراهم خواهد شد.
اين كارگردان، درباره داوري‌هاي جشنواره بيست و دوم گفت:در همه جشنواره‌ها بحث بر سر انتخاب، داوري و فيلم‌هاي برگزيده وجود دارد كه جشنواره امسال هم از اين قاعده مستثني نيست و به نظر من هم، جشنواره كودك جاي ارائه برخي از فيلم‌هايي كه مطرح شدند، نبود اما در مجموع تا‌كنون برپايي جشنواره همدان را مثبت ارزيابي مي‌كنم.
انتهاي پيام/ر
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن