تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813139214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كتابخانه سيار و تئاتر خياباني در كرمان راه اندازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كتابخانه سيار و تئاتر خياباني در كرمان راه اندازي مي شود
كرمان - خبرگزاري مهر: معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري كرمان از راه اندازي كتابخانه سيار و تئاتر خياباني در سطح شهر كرمان خبر داد.

حجت الاسلام مرتضي حسيني در گفتگو با مهر اظهار داشت: از ابتداي تعطيلات تابستان سال جاري به مدت 70 روز كتابخانه سيار در سطح شهر با هدف ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني در ميان شهروندان فعاليت مي كند.

وي گفت: اين كتابخانه در ايام تابستان در پاركها و محافل عمومي به گشت زني مي پردازند و تمامي افراد در گروه هاي سني مختلف مي توانند از كتاب هاي آن استفاده كنند.

حسيني با اشاره به اينكه وجود كتابخانه سيار در ايجاد محيط سالم و فرهنگي در پاركها و محله هاي شهر تأثيرگذار است، خاطر نشان كرد: محتواي اكثر كتاب هاي اين كتابخانه براي مقاطع سني كودك و نوجوان است.

وي همچنين از برگزاري اردوهاي آموزشي براي ارتقاء فرهنگ شهروندي خبر داد و گفت: در اين اردو كودكان مي توانند از فضاهاي شهري چون ايستگاه هاي آتش نشاني، موزه حيات وحش و آكواريوم شهر بازديد كنند.

حجت الاسلام حسيني آموزش و نگهداري از فضاي سبز و پاركها را از موارد آموزشي در اين اردو دانست و افزود: آموزش قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي، تفكيك و دفن زباله و اخلاق شهروندي از ديگر موارد برنامه ريزي شده در اين اردو است.

وي در ادامه از اهداي بسته هاي آموزشي به كودكان خبر داد و گفت: دانش آموزاني كه نتوانسته اند از طريق مدارس نام نويسي كنند، مي توانند با مراجعه به پايگاه هاي تابستاني آموزش و پرورش و خانه هاي فرهنگ اقدام به ثبت نام كنند.

معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري كرمان با اشاره به اجراي نمايشنامه هاي جديد توسط اعضاي تئاتر خياباني گفت: گروه تئاتر شهر كرمان آمادگي خود را براي نمايش تئاتر خياباني اعلام كرده و در حال تمرين است.

وي افزود: در تئاتر خياباني موضوعات مختلف شهري مطرح مي شود و هنرمندان با تجربه مضامين تئاتر را به نمايش خواهند گذاشت.

حسيني همچنين از برگزاري كارگاه توسط هنرمندان كرماني به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه (س) خبر داد و خاطر نشان كرد: اين برنامه ششم تيرماه در پارك وليعصر (عج) با حضور هنرمندان هنرهاي تجسمي برگزار مي شود.

وي گفت: به زودي همايش دوچرخه سواري ويژه عموم شهروندان در رده هاي سني كودك، بزرگسال و پدربزرگها با هدف توسعه روحيه نشاط و شادابي در كرمان برگزار مي شود.
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 233]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن