تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820053971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني پيشنهاد كرد:كميسيون كارشناسي مشترك ميان دولت و مجلس تشكيل شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: لاريجاني پيشنهاد كرد:كميسيون كارشناسي مشترك ميان دولت و مجلس تشكيل شود
علي لاريجاني با اشاره به دغدغه مجلس براي كار علمي و كارشناسانه در كشور پيشنهاد تشكيل كميسيون مشترك كارشناسي ميان دولت و مجلس را مطرح كرد .

به گزارش خبرنگار مهر رئيس مجلس شوراي اسلامي كه در پايان جلسه مشترك دولت و مجلس كه يكشنبه شب در خانه ملت برگزار شد سخن مي گفت با بيان اين مطلب اظهارداشت : ما بايد در فرصت مناسب موضوعاتي كه دغدغه دولت و مجلس است را مورد بررسي قرار دهيم تا به يك نگاه واحد برسيم.

وي افزود : موضوعاتي كه در اين جلسه مطرح شد موضوعات مهمي است كه اگر به نحو صحيحي انجام شود اثرات بسيار مثبتي در كشور به همراه خواهد داشت و انجام اين امور نيازمند يك نظم دقيق است.

وي افزود : اگر چه در اين جلسه آقاي احمدي نژاد در خصوص برخي طرحها و لوايحي كه وجود دارد نقطه نظراتشان را بيان كردند اما بايد گفت كه مسئله اينجاست كه بعضي امور احتياج به قانون دارد ثانيا به دليل اهميتي كه اين مسائل دارند و در شرايط كشور تاثيرگذار هستند احتياج به يك عزم ملي است كه براي رسيدن به اين عزم ملي بايد افكار به هم نزديك شود.

لاريجاني خاطرنشان كرد : اين دورنمايي كه امروز ارائه شد دورنماي اوليه است و براي اينكه اين اقناع صورت بگيرد و مجلس پشت موضوعاتي كه مطرح شد قرار گيرد لازم است كه اسناد و مدارك كارشناسي كاملا در اختيار متخصصين قرار گيرد و از نظراتشان استفاده شود.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه دو دغدغه مهم از مجموع اظهارات نمايندگان قابل كشف است گفت : نمايندگان مجلس امروز دغدغه دارند كه آيا كارشناسي لازم در موضوعات مطرح شده انجام گرفته است يا خير و اگر برخي ايرادات را مطرح مي كنند به خاطر دغدغه هايشان است.

وي گفت : نمايندگان مجلس اين دغدغه را نيز دارند كه كارها با عجله انجام نشود چرا كه عجله در برخي از امور به جاي اينكه تاثير مثبت بگذارد تاثير سوء خواهد داشت.

لاريجاني تصريح كرد : حل اين دو دغدغه كار مشكلي نيست و براي اينكه كار از يك قوام كارشناسي برخوردار باشد مجلس با تمام توان در كنار دولت است و حتما نظرات نمايندگان و كارشناسان مي تواند كار را دقيق تر كند.

رئيس قوه مقننه اظهار داشت : ما مي توانيم در مجلس كميسيون ويژه اي از تلفيق چند كميسيون تشكيل دهيم كه با كارشناسان دولت وقت كافي براي بررسي اين موضوعات داشته باشند و همه اشكالات مطرح شود و مورد بررسي قرار گيرد.

وي همچنين با اشاره به دغدغه نمايندگان مبني بر عجله نكردن در طرحها و لوايح گفت : من فكر مي كنم با اين مكانيزم كه كار كارشناسي مشترك انجام شود خود به خود موضوع عجله نيز حل شود.

لاريجاني خاطرنشان كرد : خوشبختانه امروز فضاي منطقي براي بحث در جلسه وجود داشت و اين جلسه اولين جلسه اي بود براي اينكه طرح و شماي كلي موضوع و ابعاد موضوعات بين نمايندگان ودولتمردان مطرح شود.

رئيس مجلس در پايان ضمن تشكر از رئيس جمهور و اعضاي هيئت دولت گفت : اين جلسات مي تواند در تصميماتي كه براي كشور گرفته مي شود تاثيرات به سزايي داشته باشد .
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن