تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821106068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس مجلس: زمينه تفاهم مجلس و دولت در طرح تحول اقتصادي مهيا مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس مجلس: زمينه تفاهم مجلس و دولت در طرح تحول اقتصادي مهيا مي‌شود
خبرگزاري فارس: لاريجاني گفت: مجلس سازوكار تفاهم و وحدت با دولت را در زمينه طرح تحول اقتصادي مهيا مي‌كند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره كل روابط عمومي مجلس شوراي اسلامي، علي لاريجاني يكشنبه شب و در پايان نشست مشترك نمايندگان مجلس و اعضاي هيات دولت گفت: بايد در فرصت مناسبي درباره موضوعاتي كه دغدغه دولت و مجلس است، انديشه كرد تا به يك نگاه واحد رسيد.
وي ادامه داد: موضوعاتي كه امروز در مجلس مطرح شد، موضوعات مهمي است كه اگر به نحو صحيحي انجام شود، مي تواند اثرات زيادي در كشور داشته باشد.
رئيس مجلس با اشاره به اينكه قوانيني براي برخي از اين موضوعات وجود دارد، گفت: بعضي از امور احتياج به قانون دارد و از طرفي به دليل اهميت زياد و اين كه در شرايط كشور تاثيرگذار هستند، به عزم ملي نياز است كه براي رسيدن به عزم ملي بايد افكار به هم نزديك شود و اقناع صورت گيرد.
رئيس مجلس افزود: دورنمايي كه ارايه شد، دورنمايي اوليه است و براي اين كه اقناع صورت گيرد و مجلس پشت سر اين موضوع قرار گيرد، احتياج است كه اسناد و مدارك كارشناسي كاملا در اختيار متخصصين قرار گرفته و از نظراتشان استفاده شود .
وي با بيان اينكه دو دغدغه مهم از مجموع اظهارات نمايندگان قابل كشف است، گفت: دغدغه اول نمايندگان اين است كه آيا كارشناسي لازم در موضوعات مطرح شده انجام شده يا خير ؟ و دغدغه دوم اينكه در خصوص اين موضوعات عجله‌اي صورت نگيرد كه البته حل اين دو دغدغه كار مشكلي نيست.
لاريجاني تصريح كرد: ما مي توانيم در مجلس كميسيون ويژه‌اي تشكيل دهيم و يا از تلفيق چند كميسيون، كميسيوني بوجود بياوريم كه با كارشناسان دولت به بررسي اين موضوعات بپردازند.
وي در پايان ضمن تشكر از رئيس جمهور و اعضاي هيات دولت، خاطرنشان كرد: توجه دولت به اين موضوعات مهم براي كشور اثرات مفيدي خواهد داشت و ما سازوكار تفاهم و وحدت مجلس و دولت را در اين زمينه به نحو تخصصي مهيا مي كنيم و به مرور اگر لازم بود دوباره جلسه مشترك خواهيم گذاشت.
در جلسه مشترك شب گذشته هيات دولت و مجلس، رئيس جمهور طرح تحول اقتصادي را براي نمايندگان تشريح و توضيحاتي را در خصوص اصلاح برخي قوانين، تدوين قوانين و تصميمات مهم مربوط به يارانه‌ها، اصلاح سيستم بانكي و گمركي ارايه داد.
انتهاي پيام/.
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن