تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813032134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قوه قضائيه به ابهامات پاسخ دهد// تحريك پاليزدار سناريوي مافياي قدرت بود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: قوه قضائيه به ابهامات پاسخ دهد// تحريك پاليزدار سناريوي مافياي قدرت بود
بخشي از جريانات داخلي و مهم تر از همه بخش رسانه اي مافياي ثروت و قدرت در تلاش سازمان يافته به بهانه محكوم كردن و انتقاد از فرد مذكور، كمر به تخريب جريان اصيل و انقلابي عدالتخواهي و مبارزه با فساد به ويژه شخص دكتر محمود احمدي نژاد بسته اند. اين پروژه از چنان سازمان يافتگي و تقسيم كاري برخوردار است كه شائبه سناريو بودن كل ماجرا و تحريك پاليزدار از سوي مافياي قدرت و ثروت براي بيان مطالبي بي پايه و بهره برداري از آن را به طور جدي به ذهن متبادر مي كند...


به گزارش سرويس دانشگاه و تشكل برنا، بسيج دانشجويي دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشكي با صدور بيانيه اي سخنان بي پايه و ادعاهاي گزاف عباس پاليزدار را محكوم كرده و خواستار پاسخگويي قوه قضائيه نسبت به ابهامات اخير شدند.
در متن اين بيانيه آمده است: سخنان وي با پيامدها و واكنش هاي قابل تأملي در فضاي سياسي كشور همراه شد. واكنش هايي كه با حد و اندازه هاي واقعي اين فرد و اهميت ادعاهاي او نامتناسب مي نمايد. از يكسو دشمنان انقلاب با انعكاس و بزرگنمايي اين ادعاها سعي بر تخريب نظام اسلامي و ادعاي شبهه تضاد و تعارض ميان اركان و مسئولين آن مي نمايد كه البته همچون تمامي مقاطع تاريخ پر افت و خيز انقلاب در اين مسير راه به جايي نخواهد برد.

براساس اين گزارش، در ادامه بيانيه تصريح شده است: اما از سوي ديگر بخشي از جريانات داخلي و مهم تر از همه بخش رسانه اي مافياي ثروت و قدرت در تلاش سازمان يافته به بهانه محكوم كردن و انتقاد از فرد مذكور، كمر به تخريب جريان اصيل و انقلابي عدالتخواهي به ويژه شخص دكتر محمود احمدي نژاد بسته اند. اين پروژه از چنان سازمان يافتگي و تقسيم كاري برخوردار است كه شائبه سناريو بودن كل ماجرا و تحريك پاليزدار از سوي مافياي قدرت و ثروت براي بيان مطالبي بي پايه و بهره برداري از آن را به طور جدي به ذهن متبادر مي كند.
بخش ديگري از اين روند را مي توان در جو سازي ها و تحركاتي كه متأسفانه از جايگاه هاي رسمي بر عليه بعضي از نمايندگان فعال در مبارزه با فساد و اعضاي گروه تحقيق و تفحص از قوه قضائيه در جريان است، مشاهده كرد. سوگمندانه بايد اذعان كرد كه اشخاص و جريانات ناسالمي كه با رخنه در اركان دستگاه قضا، سبب و مسبب اصلي ناكارآمدي ها و كوتاهي ها در مبارزه با مفاسد اقتصادي بوده اند، و نهايت كارشكني را در جريان تحقيق و تفحص از قوه قضائيه را به عمل آوردند، اينك با سوء استفاده از فضاي پيش آمده در جهت خدشه دار كردن گزارش تحقيق و تفحص (كه به حق يكي از نقاط روشن كارنامه مجلس هفتم بود) و تخريب و ترور شخصيت دو تن از نمايندگان دست اندركار آن كه از قضا از پيشكسوتان جنبش دانشجويي اصولگرا در زمره پاكدست ترين و صادق ترين نمايندگان ملت هستند، تلاش مي نمايند.

بسيج دانشجويي دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران ضمن دعوت عموم اصولگرايان اصيل و عدالتخواه به حفظ هوشياري در اين مقطع حساس، بار ديگر خاضعانه از رياست محترم قوه قضائيه تقاضا مي نمايد تا ضمن حضور در جمع دانشجويان بسيجي و انقلابي پاسخگوي ابهامات و سؤالات موجود در زمينه وضعيت قوه قضائيه باشند. اين دعوت پيشتر نيز در نامه سرگشاده مورخ 15/2/87 از حضرت آيت الله شاهرودي به عمل آمده است كه تا كنون پاسخي در بر نداشته است.
به گزارش برنا، در ادامه تصريح شده است: در ايام نزديك شهادت شهيد مظلوم دكتر بهشتي و هفته قوه قضائيه ضمن تجديد دعوت، از ايشان دعوت مي نماييم تا با برداشتن گامهاي محكم عملي در مسير سالم سازي قوه قضائيه، سال پاياني رياست خود بر آن قوه را به سالي خاطره انگيز براي عدالت خواهان و دوستداران انقلاب اسلامي تبديل كنند. يقيناً فرزندان معنوي امام روح الله در اين مسير حامي و همراه ايشان خواهند بود.
***

از آنجا كه اغلب مطالبات دانشجويان كه از سوي تشكل هاي دانشجويي مطرح مي شود رفع تبعيض و فساد اداري و اقتصادي است، بارها نيز دانشجويان با صدور اطلاعيه و بيانيه هايي خواستار اصلاح روند جاري و پاسخگويي مسئولان شده اند.

براين اساس پاسخگويي مسئولان و در بدو امر جواب قوه قضاييه به عنوان تنها نهاد مهم قضايي كشور در اولويت خواسته هاي دانشجويان و گروه هاي دانشجويي قرار دارد كه به طور حتم با پي گيري هاي اين نهاد قضايي دستان مافيايي كه در هر شرايطي مصائب و مشكلاتي را به جامعه تحميل مي كند، كوتاه خواهد شد.

با اين وجود دانشجويان همچنان دست نياز به سوي مسئولان دراز كرده اند و خواستار رفع مشكلات صنفي، رفاهي و سياسي و ... چه در محيط دانشگاه و چه در جامعه هستند.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//45 - 45 - 72//www.BornaNews.ir
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن