تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816349731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاور دبير كل ستاد مباره با مواد مخدر كشور: روحانيت مي‌تواند پرچمدار مبارزه با آسيب‌هاي اجتماعي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مشاور دبير كل ستاد مباره با مواد مخدر كشور: روحانيت مي‌تواند پرچمدار مبارزه با آسيب‌هاي اجتماعي باشد
خبرگزاري فارس: مشاور دبير كل ستاد مباره با مواد مخدر كشور گفت: روحانيت با ارتباط معنوي كه با مردم دارد مي‌واند در كاهش آسيب‌هاي اجتماعي و به ويژه گرفتار نشدن جوانان در دام اعتياد نقش بسزايي ايفا كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهركرد، حميد صرامي امروز در همايش ائمه جمعه و جماعات استان چهارمحال و بختياري با بيان اين مطلب افزود: روحانيون به ويژه در استان‌هايي مانند چهارمحال و بختياري كه اعتقاد بالايي نسبت به آنان وجود دارد مي‌توانند با آگاهي دادن به نسل جوان و استفاده از تريبون‌هاي مختلف از گرايش جوانان به سمت مواد مخدر جلوگيري كنند.
وي با بيان اينكه مبارزه با مواد مخدر نيازمند يك حركت مردمي و عزمي همگاني است، تصريح كرد: رسالت مردم در برخورد با پديده شوم اعتياد اين است كه تماشاچي نبوده و براي ريشه كن كردن آن از هيچ تلاش و مساعدتي دريغ نكنند.
صرامي از ائمه جمعه و جماعات خواست تا در خطابه‌هاي خود همواره اين رسالت را به مردم گوشزد كنند.
وي همچنين با بيان اينكه هم اكنون هزار (ان جي او) در بخش مبارزه با مواد مخدر فعال است‌ گفت: در سال جاري توسعه مشاركت مردمي و تقويت (ان جي او) ها و تشكل‌هاي دانش آموزي، دانشجويي و كارگري در اين رابطه به صورت جدي دنبال مي شود چرا كه مسئله مدار كردن مردم در مبارزه با مواد مخدر مهم ترين و بهترين راهكار محسوب مي شود.
صرامي اميد دادن به مردم و اشخاص معتاد در جهت مبارزه و كشيده نشدن به دام اعتياد را امري اساسي و مهم دانست و گفت: روحانيون بهترين مرجع براي عملي كردن اين سياست هستند.
مشاور دبير كل ستاد مباره با مواد مخدر همچنين به توجه به شيوه‌هاي علمي در سياست‌هاي ستاد مبارزه با مواد مخدر اشاره كرد و افزود: ايجاد اتاق‌هاي فكر و بهره گيري از هشتاد استاد دانشگاه و دانشجوي نخبه براي عملي كردن سياست‌هاي بخش نرم افزاري از اقداماتي است كه در اين راستا انجام شده است.
صرامي كنترل جدي مرزها از طريق پايگاه حضرت رسول(ص) و تشديد اقدامات اطلاعاتي در مرزها را از سياست‌هاي سخت افزاري ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام كرد و گفت: مجموع اين اقدامات باعث رشد 8 درصدي ميزان دستگيري قاچاقچيان مواد مخدر شده است.
وي سال 87 را سال پيشگيري از اعتياد عنوان كرد و افزود: در همين راستا تلاش مي‌كنيم تا با همكاري خانواده‌ها، مراكز آموزشي، دستگاه‌هاي فرهنگي و مراكز دانشگاهي ادبيات نظري مبارزه با مواد مخدر را تقويت كرده و پيوندي جدي بين اين مقوله و مراكز علمي و دانشگاهي ايجاد كنيم.
صرامي از بازنگري در قوانين مربوط مواد مخدر و توجه بيشتر به جرم زدايي از معتادان در سال جاري خبر داد و اظهار داشت: اخيراً نيز برخي ايراداتي كه در قوانين مربوطه وجود داشت از طريق مجمع تشخيص نظام در حال مرتفع شدن است.
بر اساس اين گزارش، مدير كل بهزيستي استان چهارمحال و بختياري نيز در اين همايش اعتياد را مادر بسياري از ناهنجاري‌هاي موجود در جامعه دانست و گفت: درمان اعتياد به نوعي پيشگيري از همه آسيب‌هاي اجتماعي و بيماري هاي رواني موجود است.
ابوالفتح شيرمردي با بيان اينكه اعتياد اولين و مهم ترين آسيب جامعه است، از ائمه جمعه و جماعات استان خواست توجه بيشتري به پيشگيري و مبارزه با اين پديده نشان دهند.
انتهاي پيام/ب
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 472]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن