تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803628165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم يزد در مجلس: با ايمان به سرمايه‌هاي اجتماعي كشور آينده را روشن مي‌بينيم ضرورت يكپارچگي و هماهنگي نظام و مردم، مهم‌تر از هميشه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نماينده مردم يزد در مجلس: با ايمان به سرمايه‌هاي اجتماعي كشور آينده را روشن مي‌بينيم ضرورت يكپارچگي و هماهنگي نظام و مردم، مهم‌تر از هميشه است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

نماينده مردم يزد در مجلس شوراي اسلامي در نطق پيش از دستور امروز خود با تبريك ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: امروز مسووليت ما فراتر از آرمان‌خواهي و الگوسازي است و اين امر جز با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي فكري و توانمندي‌هاي معنوي و مادي جامعه محقق نخواهد شد، و نرم‌افزار اصلي حركت كشور يعني طراحي ساز و كارهاي لازم براي شكوفايي و تبلور اين سرمايه اجتماعي است.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، علي‌اكبر اوليا گفت: در آغاز ايفاي مسووليت در مجلس شوراي اسلامي از همه كساني كه اينجانب را مورد لطف و اعتماد خود قرار داده‌اند، سپاسگزاري مي‌كنم.

وي با يادآوري ياد و خاطره نمايندگان سابق يزد و تشكر از زحمات آنها گفت: انقلاب اسلامي ما با رهبري امام(ره) به پيروزي رسيد و امروز جمهوري اسلامي با گذشت 30 سال از عمر پر بركت خود و با پشت سر گذاشتن طوفان‌ها و تندبادها هم‌چنان با صلابت، قدرت و عزت راه خود را ادامه مي‌دهد، در واقع انقلاب اسلامي ما با شكل‌گيري سرمايه عظيم اجتماعي به نتيجه رسيده و با گسترش اين سرمايه ان‌شاءالله جهاني خواهد شد.

اوليا با بيان اين‌كه حضرت امام(ره) حفظ اين نظام را از اوجب واجبات اعلام كردند، و در اين امر مجلس شوراي اسلامي نقش خطيري بر عهده دارد، ادامه داد: مردم پيشرفت مادي و معنوي كشور را در همه زمينه‌ها انتظار دارند.

نماينده يزد با بيان اين‌كه براي درك عميق‌تر مسووليتي كه بر عهده داريم، اسلاميت نظام را حق الله و جمهوريت آن را حق الناس قلمداد كنيم، گفت: توجه داشته باشيم كه خداوند چه بسا حقوق خود را بر بندگان ببخشد ولي حق الناس را هرگز.

وي با طرح اين سوال كه آيا انديشيده‌ايم كه حكومت‌راني خوب مبتني بر دانش و خردجمعي حق مردم است؟ گفت: آيا فكر كرده‌ايم كه حتي اگر يك درصد از مشكلات اقتصادي و تورم ناشي از قصورند، چه بار سنگيني بر دوش ما و دولت است، با توكل به خدا و با ايمان به سرمايه‌هاي اجتماعي كشور و علي‌رغم همه مشكلات كه بسياري از آنها را پشت سر گذاشته و با برخي از آنها دست و پنجه نرم مي‌كنيم، آينده را هم چنان روشن مي‌بينيم. اتفاقا همين ظرفيت‌هاست كه دشمن را نگران كرده و به دنبال تخريب آنهاست، چراكه جدا از بعضي از نوسات و مشكلات مقطعي مسير كلي پيشرفت‌ها را پيدا و طي خواهيم كرد.

به گفته وي، كشور ما شرايط سختي مانند جنگ تحميلي را با عزت پشت سر گذاشته و مي‌تواند به خوبي از عهده چالش‌هاي ديگر هم برآيد.

وي ادامه داد: با سپري شدن قريب به 30 سال از پيروزي انقلاب و تشكيل نظام مردم سالاري ديني جمهوري اسلامي و با مرور بر آرمان‌هاي بنيانگذار نظام از يك سو و با توجه به چشم انداز ايران 1404 از سوي ديگر ضرورت حركت يكپارچه و هماهنگ اركان نظام و مردم در اين مسير به عنوان يك ميثاق ملي مهم‌تر از هميشه به نظر مي‌رسد.

اين نماينده مجلس گفت: مجلس شوراي اسلامي به عنوان قوه مقننه و الهام بخش جامعه در دستيابي به تفاهم ملي و به ثمر نشاندن موارد تفاهم شده بايد حركتي نو را سامان داده و مديريت كند.

وي اجراي گام‌هاي مورد نياز براي دستيابي به چشم‌انداز و اجراي سياست‌هاي اصل 44 را در گرو برقراري همدلي، همفكري و همكاري در بين نمايندگان براي يافتن مناسب‌ترين شيوه اجرا دانست.

نماينده يزد خاطرنشان كرد: به بيان ديگر چگونگي تحقق منويات نظام بايد در يك تلاش فراجناحي مورد تفاهم قرار گرفته و اين مهم به عنوان يك زيرساخت فكري براي حركت عمومي مجلس، ايفاي وظايف قانونگذاري و نظارتي مجلس، پويا ساختن نقش كميسيون‌ها و زمينه‌سازي براي انعكاس اصلي‌ترين دغدغه‌هاي مردم به دستگاه‌هاي اجرايي قرار گيرد.

اين نماينده مجلس پيشنهاد كرد گفتمان پيشرفت و عدالت به عنوان يك حركت فراجناحي مبتني بر گفت‌وگوي سازنده كه زمينه‌ساز تفاهم راهبردي و كاربردي در مورد شيوه‌هاي تحقق موارد پيش‌گفته باشد، ايجاد شود.

وي ادامه داد: اين گفتمان بدون انكار تفاوت‌هاي مشربي جناح‌هاي سياسي مطرح در مجلس به عنوان زيرساخت بنيادين فكري براي شناخت دغدغه‌هاي مهم كشور در عرصه‌هاي مختلف زمينه دستيابي به تفاهم در مورد بهينه‌ترين راهكارهاي اجرايي تلاش و اقدام خواهد بود.

وي وجود حساسيت‌هاي يكپارچه ملي در خصوص ضرورت حل مشكلات تورم، گراني و بيكاري را اقتضاي آن دانست كه فرصت‌ها را از دست ندهيم و ظرفيت جديدي از كارآمدي را به مثابه نمادي از فضيلت‌هاي ملي به عرصه عمل بياوريم.

نماينده يزد ضمن هشدار در خصوص حركت‌هاي تهديد و تخريب كننده سرمايه‌هاي اجتماعي مجلس و كشور به مشكلات حوزه انتخابيه خود اشاره كرد و گفت: يزد نمونه خوبي از الگوي تمدن ايران - اسلامي است، يزد در گذشته موفق بوده و ان‌شاءالله در آينده نيز سلامت خواهد بود. از دولت مي‌خواهم در چارچوب تعهدات خود كمك كند، سند ملي توسعه استان با محورهاي توسعه منابع انساني و آموزش عالي و تحقيقات به نتيجه برسد.

انتهاي پيام
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن