تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817192522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سكوت قاتل پس از يك ماه شكست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سكوت قاتل پس از يك ماه شكست


اعتماد ملي: مردي كه همسرش را خفه كرده بود، پس از يك ماه سرانجام سكوت را شكست و به قتل اعتراف كرد. اين مرد بيست‌وهفتم ارديبهشت‌ماه پس از بالا‌ گرفتن درگيري همسرش را كشت و او را به داخل رودخانه‌اي انداخت.

ناپديدي مشكوك زن ميانسال

سي‌ام ارديبهشت‌ماه، مردي جوان وارد كلا‌نتري فرديس شد و سراغ افسر تحقيق را گرفت. دقايقي بعد مقابل افسر پليس نشست و ماجراي ناپديدي مشكوك خواهر ميانسالش را تشريح كرد. او گفت: خواهرم با همسرش زندگي مي‌كند اما چند روزي است كه هرچه با منزلشان تماس مي‌گيرم و به در خانه‌شان مي‌روم هيچ خبري از او نيست، بنابراين از آنجا كه با همسرش اختلا‌ف داشت از اينكه بلا‌يي به سرش آمده باشد نگرانم. اين در حالي است كه هرچه با تلفن‌همراهش هم تماس مي‌گيرم خاموش است.

ماموران با شنيدن اظهارات اين مرد تحقيقات خود را آغاز كردند. اولين شاخه از بررسي‌ها از محل سكونت زن ناپديدشده انجام شد. تحقيقات نشان داد اين زن 45 ساله همسر دوم مردي به نام است. او كارمند يك شركت خصوصي است و مالك يك خودروي پژو 206 بر اساس اظهارات برادر گيتي، خودروي وي نيز چند روزي است كه ديگر در محل خودش متوقف نمي‌شود.

همسر مفقودي تنها مظنون

بدين ترتيب با به دست آمدن اين اطلا‌عات، پرونده اوليه از كلا‌نتري به پايگاه چهارم پليس فرستاده و از آنجا روي ميز افسر تحقيق اداره يازده آگاهي تهران قرار گرفت. بررسي‌ها به صورت جدي دنبال مي‌شد و تمامي شواهد حكايت از آن داشت كه زن ناپديدشده با همسرش اختلا‌ف داشته است بر اين اساس احتمال دخالت در ناپديدي همسرش قوت گرفت. چراكه آخرين بار در حوالي منزلش مشاهده شده بود.

از اين رو به عنوان تنها مظنون مورد بازجويي قرار گرفت اما به‌طور مكرر ارتباط خود را در ناپديدي همسرش منكر و مدعي شد: آخرين بار همسرم با خودرواش به قصد رفتن به خانه خواهرش منزل را ترك كرد اما پس از گذشت چندين ساعت از خارج شدن او هيچ خبري از او به دست نيامد و حتي تماس‌هاي من با خواهرش نيز نشان داد او اصلا‌ به خانه آنها نرفته است.

ادعاي اين مرد در حالي بود كه در چندين مرحله بازجويي او اظهارات متناقضي داشت به همين خاطر شك ماموران برانگيخته شد و سرانجام داديار شعبه دوم دادسراي جرائم جنايي پايتخت دستور بازداشت او را صادر كرد.

بازداشت متهم

بدين ترتيب سه‌شنبه، بيست‌وهفتم خردادماه در منزلش دستگير و به دايره يازدهم پليس آگاهي منتقل شد. اين مرد كه اظهارات قبلي خود را تكرار مي‌كرد وقتي با مدارك پليس عليه خودش مواجه شد راه فراري نيافت و بعدازظهر روز بعد (بيست‌وهشتم) ماجراي تلخ پايان دادن به زندگي 45 ساله همسرش را بازگو كرد. از اين رو مورد بازجويي قرار گرفت اما منكر ارتكاب و دخالت داشتن در قتل شد.

اعتراف متهم به قتل

با گيتي از همان سال‌هاي اول زندگي مشتركمان اختلا‌ف داشتيم. او همسر دوم من بود اما با هم تفاهم نداشتيم. بيست‌وهفتم ارديبهشت‌ماه درگيري‌مان شدت گرفت. خيلي عصباني شده بودم. در لحظه‌اي دستم را دور گردنش حلقه كردم و فشار دادم، وقتي به خود آمدم، متوجه شدم ديگر نفس نمي‌كشد.

صورتش كبود شده بود، گيتي مرده بود. ترسيده بودم. نمي‌دانستم با جسدش چه كنم، به همين خاطر او را لا‌ي پتويي پيچيدم و به داخل خودرواش بردم. ساعتي بعد جسد را داخل يكي از رودخانه‌هاي اطراف تهران انداختم و سپس خودرو را به يك اوراقچي فروختم تا ديگر اثري از آن نماند.

اينها اعترافات متهم به قتل 52 ساله در پليس آگاهي بود. با اظهارات اين مرد پرونده به دايره دهم ويژه قتل فرستاده شد. كارآگاهان در بررسي پرونده به سراغ محل انداختن جسد رفتند اما جست‌وجوها نتيجه‌اي نداد و اثري از جسد به دست نيامد.

بدين ترتيب از آنجا كه متهم به قتل به ارتكاب آن اعتراف كرد تحقيقات كارآگاهان براي مشخص شدن جزئيات قتل و نحوه ارتكاب آن از سوي قاتل در حال انجام است.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن