تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821122803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ياوري پس ازقراردادبا اهوازيها:اهدافم در برق شيراز ناتمام ماند/ استقلال اهواز را دوباره مي سازم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ياوري پس ازقراردادبا اهوازيها:اهدافم در برق شيراز ناتمام ماند/ استقلال اهواز را دوباره مي سازم
سرمربي فصل گذشته برق شيراز با تاكيد بر اينكه مسئولان اين باشگاه قدر زحماتم را ندانستند، تصريح كرد: متاسفانه اهدافي كه براي موفقيت برق شيراز در سال آينده مد نظر داشتم با جدايي ام از اين باشگاه ناتمام ماند.

محمود ياوري كه پس از جدايي از برق شيراز با عقد قرارادي يك ساله به تيم فوتبال استقلال اهواز پيوست در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اينكه زحمات زيادي را براي موفقيت تيم جوان برق شيراز درفصل گذشته متحمل شدم و اميدواربودم تا امسال حاصل به بارنشستن زحماتم در اين تيم باشم، اظهار داشت: درمذاكراتي كه با مسئولان برق شيراز داشتم، شرايط جديدي را براي ادامه همكاري مطرح كردم اما مسئولان برق اعلام كردند عملي كردن اين خواسته ها برايشان امكان پذيرنيست و به همين خاطر ترجيح دادم از اين تيم جدا شوم.

وي اضافه كرد: شرايط من با ادامه همكاري هرگز شخصي نبود و هر آنچه كه مي خواستم براي تيم بود ولي متاسفانه مسئولان باشگاه برق اعلام كردند توانايي عملي ساختن خواسته هاي من را ندارند و به همين خاطر بلافاصله مذاكراتم را با مسئولان باشگاه استقلال اهواز آغازكردم و با توجه به شناختي كه از مسئولان اين تيم داشتم خيلي زود با اين تيم به توافق رسيدم.

سرمربي فصل گذشته برق شيراز با بيان اينكه خواسته هايم ازمسئولان برق بيشتربراي بازيكنان بود، تصريح كرد: درخواست من از مسئولان برق اين بود تا بعد از تسويه حساب كامل با بازيكنان فصل گذشته نسبت به بستن تيم جديد اقدام كنند ولي مسئولان برق اعلام كردند چنين امكاني را ندارند و بايد براي اجراي چنين خواسته اي منابع مالي تازه اي پيدا كنند كه درشرايط كنوني، امكان تحقق چنين كاري برايشان مهيا نيست.

ياوري ضمن قدرداني از زحمات مديرعامل جوان و كادرفني و بازيكنان برق شيراز اظهار داشت: ما در برق شيراز يك مجموعه يكپارچه و منسجم بوديم و اطمينان دارم اين جدايي براي هر دو طرف دشوار است ولي با تمام وجود آرزو دارم اين تيم جوان و با آتيه سال آينده همچنان به روند صعود خود ادامه دهد و مايه مباهات فوتبال شيرازباشد.

سرمربي جديد استقلال اهواز درخصوص همكاري خود با اين تيم اهوازي يادآورشد: با توجه به اينكه پيش از اين حدود 4 -5 ماه سابقه همكاري با باشگاه استقلال اهواز را داشتم و مسئولان اين باشگاه كاملا با اخلاق و روحيات من آشنايي داشتند، روند مذاكراتم با اين باشگاه به سرعت پيش رفت و هدايت اين تيم را پذيرفتم.

وي با بيان اينكه بايد استقلال اهواز را دوباره بسازم تصريح كرد: با توجه به اتمام قرارداد و جدايي اغلب بازيكنان فصل گذشته اين تيم درصدد ساختن تيمي تازه از استقلال اهواز هستم و در ليستي كه به مسئولان اين باشگاه ارائه كرده ام، خواستارجذب 5 بازيكن ليگ برتر، 10 بازيكن از ليگ دسته اول و تعدادي از بازيكنان رده اميد و جوانان شده ام كه اميدوارم با به خدمت گرفتن اين بازيكنان بتوانيم در فصل آينده ليگ برترجايگاهي در بين 8 تيم اول ليگ برتر را كسب كنيم.

وي درخصوص همكاران و كادرفني تيم استقلال اهواز اظهار داشت: كريم بوستاني دستيار اول من درتيم استقلال اهوازخواهد بود و قطعا تجربيات ايشان و شناختي كه از اين تيم پرطرفدار دارند به پيشرفت تيم كمك شاياني خواهد كرد ضمن اينكه احتمالا دو مربي ديگر به عنوان تمرين دهنده و بدنساز به كادرفني استقلال اهواز اضافه خواهند شد.
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن