تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816882727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازي رايانه‌اي «زندگي پر استرس و اجراي حكم سلمان رشدي» توليد خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: بازي رايانه‌اي «زندگي پر استرس و اجراي حكم سلمان رشدي» توليد خواهد شد
گروه وبلاگ و IT: اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان اقدام به ساخت بازي رايانه‌اي «زندگي پر استرس و اجراي حكم سلمان رشدي» كرده كه هم‌اكنون فيلمنامه اين بازي آماده شده‌است.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، مراحل ساخت اين بازي رايانه‌اي از سوي اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان آغاز شده‌‌است.

فيلمنامه اين بازي تهيه شده و كارشناسان در حال بررسي آن هستند ضمن اين‌كه 3 گروه نيز اعلام آمادگي براي عملياتي كردن اين طرح كردند.

حضرت امام خميني(ره) حكم تاريخي مبني بر ارتداد سلمان رشدي نويسنده مرتد كتاب آيات شيطاني صادر كرد كه اين فرمان در بعضي از حوزه‌ها به شكل جدي پيگيري شد اما در برخي از جاها نيز به فراموشي سپرده شد.

اين بازي در مورد سلمان رشدي و چگونگي زندگي سلمان رشدي كه با استرس و ترس است و همچنين اقدام ارزشمند رزمندگان جهان اسلام در خصوص از بين بردن اين منحرف فكري كه به مقدسات مسلمانان جهان توهين كرد، تهيه مي‌شود.

پيش از اين اين اتحاديه نخستين بازي رايانه‌اي انرژي هسته‌اي را توليد و عرضه كرده بود. بازي رايانه‌اي انرژي هسته‌‌اي كه نخستين كار در نوع خود است، در 8 مرحله طراحي شده و شخصيت اصلي آن در مراحل گوناگون وارد چندين كشور مختلف مي‌شود.

اين بازي 3 بعدي داستاني درباره دكتر سعيد كوشا و همسرش مريم است كه هر دو از متخصصان انرژي هسته‌اي ايران هستند و در سفر به كربلا گرفتار نيروهاي اشغالگر آمريكايي شده و به نقطه‌اي نامعلوم منتقل مي‌شوند.

بهمن ناصري، فرمانده نيروي ويژه اطلاعاتي و امنيتي ايران و هم‌رزم پدر دكتر كوشا در دفاع مقدس، مأمور نجات دكتر كوشا و همسرش از دست اشغالگران شده و عمليات رزمي خود را آغاز مي‌كند. بهمن همزمان مأمور پيگيري پرونده شاپور فرمانفرما يكي از كارشناسان سازمان انرژي هسته‌اي است كه با مدارك جعلي موفق به استخدام در اين سازمان شده‌است. وي كه دورگه ايراني اسرائيلي است اطلاعات با ارزش هسته‌اي را به خارج از كشور منتقل مي‌كند.

بهمن در تعقيب شاپور متوجه مي‌شود كه وي خبر خروج سعيد و مريم از ايران را به نيروهاي آمريكايي داده است، همچنين در تدارك عمليات نظامي آمريكاييان در خاك ايران به فرماندهي فردي به نام جكسن است، بهمن جكسن را دستگير كرده و اطلاعات با ارزشي از وي مي‌گيرد. مراحل بعدي بازي حضور بهمن در خاك عراق، نجات مردم بي‌گناه عراق، خنثي‌سازي بمب‌گذاري در نجف و غيره است.

در صورت موفقيت كاربران در اين بازي، بهمن در پايان سعيد و مريم را آزاد مي‌كند و همزمان متوجه مي‌شود چند زنداني ديگر در زندان‌هاي مخوف عراق هستند كه از روي نشانه‌هايشان آن‌ها را مي‌شناسد، حاج احمد متوسليان و غيره كه در حساس‌ترين مرحله بازي نجات پيدا مي‌كنند.

‌اين بازي رايانه‌اي كه مي‌تواند در غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان نقش مهمي را ايفا كند با قيمتي پائين‌تر نسبت به محصولات فرهنگي ديگر در بازار تهيه شده تا در اختيار دانش‌آموزان سراسر كشور قرار گيرد.
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 313]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن