تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815608905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چطور ميشود در مكس ماده اي ساخت كه نور را عبور دهد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: water_soul16-06-2007, 02:13 PMمن با متريال raytrace شيشه ساختم ولي هر كاري كه مي كنم نمي تونم نور رو ازش عبور دهم:41: كساني كه در اين زمينه اطلاعاتي دارند لطفآ كمك كنند:11: Mehdi_4417-06-2007, 12:03 AMبا سلام رنگ ترنسپرنسي را به رنگي كه به سفيد نزديك باشد تبديل كنيد / سفيد آبي يا صورتي روشن...... http://i9.tinypic.com/4lgnlu9.png مرتضی nvcd17-06-2007, 02:17 AMفکر کنم اگه تیک کنار ترانسپریسی رو هم برداری و اعداد بین صفر تا صد رو ازمایش کنی هم به مقصودت برسی water_soul17-06-2007, 08:22 AMاين كار رو كردم ولي سايه اي كه ازش درست ميشه رو چجوري بايد مثل شيشه ي واقعي كرد animator_blred17-06-2007, 09:54 AMببین دوست عزیز شما همون متریال ری ترک رو که ساختید رو بسازید و کاری رو که آقا مهدی گفتن هم انجام بدهید وبعد این کار را بکنید سیتم رندر کننده خودتون رو به منتال ری تغییر دهید سپس بر روی جسم مورد نظر خود راست کلیک کرده و گزینه properties را برگزینید حال به قسمت Mental ray رفته و گزینه Caustics علامت دار کنید حال به تنضیمات رندر کننده خود یعنی Mental ray رفته ،این کار از طریق زدن دکمه F10 امکان پذیر است حال دنبال گزینه Caustics بگردید و آن را علامت دار کنید میتوانید میزان آن را کم و زیاد کنید اگه بازم نتونستید به من یه ایمیل بفرست تابرات بیشتر توضیح بدم موفق باشی ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- جلوی در خانه نشسته ای منتظرش نمیدانی که آن خانه دو در دارد Mehdi_4417-06-2007, 11:10 AMمشكل در ارسال باعث فرستادن 2 پست شده Mehdi_4417-06-2007, 11:11 AMبا سلام ببین دوست عزیز شما همون متریال ری ترک رو که ساختید رو بسازید و کاری رو که آقا مهدی گفتن هم انجام بدهید وبعد این کار را بکنید سیتم رندر کننده خودتون رو به منتال ری تغییر دهید سپس بر روی جسم مورد نظر خود راست کلیک کرده و گزینه properties را برگزینید حال به قسمت Mental ray رفته و گزینه Caustics علامت دار کنید حال به تنضیمات رندر کننده خود یعنی Mental ray رفته ،این کار از طریق زدن دکمه F10 امکان پذیر است حال دنبال گزینه Caustics بگردید و آن را علامت دار کنید میتوانید میزان آن را کم و زیاد کنید اگه بازم نتونستید به من یه ایمیل بفرست تابرات بیشتر توضیح بدم موفق باشی راهنمايي دوست خوب animator_blred جلوه خوبي دارد / همان انعكاس عدسي مانند كه در تمام اشيا شفاف اتفاق ميافتاد... ولي در اين مورد شما بايد بيشتر تمرين كنيد شما بايد نوع سايه را تغيير دهيد/ يكي از دو نوع زير را انتخاب كنيد http://i12.tinypic.com/4pds1s0.png water_soul17-06-2007, 12:41 PMآقاي Mehdi_44 وanimator_blred اين ايميل منه Email:[email protected] هر كدومتون كه تونستين آموزشش رو برام ميل كنيد animator_blred21-06-2007, 08:42 PM:10: عزیز آموزشش رو برات فرستادم 1.4.1386 water_soul22-06-2007, 08:38 PM:11::11::11::11::11::11::11::11: mamnoon سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن