تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819877573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه اعتماد// تهديد به استعفاي مدير حوزه علميه همدان// عشرت شايق به سعد آباد مي رود// فاطمه آجرلو خط و نشان كشيد// انتصاب عجيب در دانشگاه آزاد// برگزاري درس اخلاق براي نمايندگان مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه اعتماد// تهديد به استعفاي مدير حوزه علميه همدان// عشرت شايق به سعد آباد مي رود// فاطمه آجرلو خط و نشان كشيد// انتصاب عجيب در دانشگاه آزاد// برگزاري درس اخلاق براي نمايندگان مجلس
خبرگزاري آريا- در ستون «پيدا و پنهان» اعتماد در شماره امروز (30 خرداد)، اخبار ويژه زير به چشم مي خورد.

افزايش تمايل سران عرب براي سفر به ايران؛ يكي از خبرگزاري هاي حامي دولت خبر داد وزارت امور خارجه طي گزارشي به رئيس جمهور گفته است كه تقاضاي ديدار سران عرب از ايران افزايش يافته است. در همين راستا سفير ايران در عربستان گفته است كه ملك عبدالله مايل است به ايران سفر كند.

تهديد به استعفاي مدير حوزه علميه همدان؛ مدير حوزه علميه همدان تهديد به استعفا كرده است.يك منبع آگاه در استان همدان علت اين تهديد را برپايي جشنواره بين المللي فيلم كودكان و نوجوانان در همدان بيان كرد.وي افزود؛ سيدمصطفي موسوي اصفهاني در جمع نمازگزاران مسجد ميرزاتقي همدان گفته است؛ «در آستانه برگزاري اين جشنواره منكر در همدان نخواهم ماند و براي هميشه از اين شهر خواهم رفت.»مدير حوزه علميه همدان يادآور شده است چهارم تير به سفر حج مشرف خواهد شد و پس از آن به همدان بازنخواهد گشت.

محبوبيت احمدي نژاد در خاورميانه؛يك خبرگزاري نزديك به دولت در گزارشي مدعي شد براساس نظرسنجي موسسه افكار عمومي جهاني در پنج كشور خاورميانه، نصرالله، احمدي نژاد و اسد محبوب ترين سياستمداران هستند و جرج بوش رئيس جمهور امريكا از كمترين ميزان محبوبيت در كشورهاي عربي برخوردار است.

تجمع مقابل استانداري فارس ؛ جمعي از كارگران صنايع مخابراتي راه دور ايران در اعتراض به تاخير چهار ماهه در پرداخت حقوق خود و آنچه سوء مديريت مي ناميدند، صبح سه شنبه مقابل استانداري فارس تجمع كردند.به گزارش آفتاب غلامحسين بانشي نماينده كارگران معترض در اين باره گفت؛ «شركت صنايع مخابراتي راه دور ايران يكي از بزرگ ترين توليدكنندگان تجهيزات مخابراتي كشور است كه از سال 83 طرح و اجراي كارت سوخت به عنوان يك طرح ملي به آن واگذار شد.» وي گفت؛ «به رغم اينكه اين طرح مراحل پاياني خود را طي مي كند و تمامي هزينه هاي آن از سوي وزارت نفت پرداخت شده اما كاركنان هيچ بهره يي نبرده اند.»بانشي ادامه داد؛ «كاركنان چهار ماه است كه حقوق خود را دريافت نكرده اند و مبالغي نيز كه دريافت كرده اند مربوط به بدهي هاي سابق شركت مخابرات ايران است.»

عشرت شايق به سعد آباد مي رود؛ عشرت شايق نماينده دوره هفتم مجلس به رياست مجموعه فرهنگي- تاريخي سعدآباد منصوب شد. به گزارش فارس رياست اين مجموعه پيش از اين در اختيار افشين كرمي مقدم بود كه به دنبال انتصاب وي به عنوان مدير كل امور فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، اين سمت به عشرت شايق سپرده شد. بر اساس اين گزارش شايق مدت كوتاهي است كه در اين سمت در مجموعه فرهنگي- تاريخي سعدآباد مشغول به كار شده است.

هر 19 روز يك سفر؛ معاون اجرايي احمدي نژاد گفت؛ ما تلاش كرده ايم به طور متوسط هر 19 روز يك بار سفر استاني داشته باشيم و سعي مي كنيم به همين طريق پيش برويم؛ البته شرايط آب و هوايي نيز تاثيرگذار خواهد بود.علي سعيدلو افزود؛ ما تلاش مي كنيم سفرهاي دور دوم كوتاه تر از سفرهاي دور اول باشد.

فاطمه آجرلو خط و نشان كشيد؛ فاطمه آجرلو نماينده اصولگرايان از حوزه انتخابيه كرج تهديد كرد اسناد تخلفات در رسيدگي به پرونده هاي فروش سوالات كنكور را منتشر مي كند. وي اين خبر را در گفت وگو با يكي از خبرگزاري هاي حامي دولت و در واكنش به تفتيش خانه اش مطرح كرد. روز سه شنبه ماموران قضايي در راستاي تكميل پرونده پاليزدار به منزل وي رفته و از آنجا كه او دعوت كننده پاليزدار به مجلس بود، منزل او را مورد بازرسي قرار دادند. اما در حالي كه گفته مي شد اين بازرسي با مسووليت همسر آجرلو در دادستاني كرج مرتبط است، وي در گفت وگو با رجانيوز ضمن رد اين مطلب اظهار داشت؛ حكمي كه براي تفتيش منزل صادر شده بود، به نام من بود. وي تاكيد كرد؛ با اين اقدام، حرمت و حيثيت مجلس شكسته شد. آجرلو افزود؛ تحقيق و تفحص از قوه قضائيه در چارچوب قانوني آن انجام شد، حال اگر فردي يكسري اكاذيب را مطرح كرد، آيا مي توان به استناد آن به خانه يك نماينده مجلس ريخت؟ آجرلو با اشاره به اينكه در زمينه صدور حكم بازرسي هيچ گونه هماهنگي با هيات رئيسه صورت نگرفته است، تصريح كرد؛ در حكم بازرسي از منزل بنده آمده بود بنا بر اعترافات آقاي پاليزدار، اسناد و مداركي در منزل فاطمه آجرلو نماينده كرج وجود دارد كه اين حكم بابت بازرسي صادر مي شود. وي حكم بازرسي از منزل خود را به منظور زهر چشم گرفتن از نمايندگان ارزيابي كرد و گفت؛ بسياري از موارد اطاله هاي دادرسي و عدم رسيدگي به پرونده هاي مفسدان اقتصادي به دليل ارتباطي است كه اين مفسدان با برخي عوامل لانه كرده در مراكز قضايي برقرار كرده اند. از طرف ديگر، موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادي با اهتمامي كه شخص آيت الله شاهرودي دارد، جدي شده است و در حقيقت برخي مي خواستند نمايندگان را از ورود به اين حوزه منصرف كنند. وي در پايان با بيان اينكه بخشي از اسناد تخلفات در رسيدگي به پرونده هاي فروش سوالات كنكور را در اختيار داريم، وعده داد؛ به زودي اين اسناد منتشر مي شود.

انتصاب عجيب در دانشگاه آزاد؛ يك منبع آگاه در دانشگاه آزاد اسلامي از انتصاب يكي از وابستگان دبيرخانه مركزي تشكل هاي دانشگاه آزاد اسلامي كه گفته مي شود آخرين مدرك وي فوق ليسانس است، به عنوان رئيس واحد بسيار بزرگ اسلامشهر خبر داد. اين منبع آگاه گفت؛ «رئيس سابق اين دانشگاه دكتر سعيد شفايي كه از سال 82 عهده دار رياست واحد اسلامشهر بوده به دليل برخي فشارها اقدام به استعفا كرده است.» در اين بين درحالي مراسم توديع و معارفه اين فرد (كه در حال حاضر نماينده ويژه رياست عالي دانشگاه در هيات هاي نظارت بر تشكل هاي سياسي اسلامي دانشجويان استان خوزستان است) برگزار شد كه هفته پيش 19/3/87 مراسم توديع و معارفه نامبرده بنا بر برخي شنيده ها به دليل نداشتن مدرك دكترا به هم خورده بود. بنابر اين گزارش پيش از اين نيز يكي ديگر از نمايندگان رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در هيات هاي نظارت بر تشكل هاي سياسي اسلامي دانشجويان استان مركزي كه آخرين مدركش فوق ليسانس است، عهده دار رياست دانشكده فني دانشگاه آزاد اسلامي اراك شده بود.

برگزاري درس اخلاق براي نمايندگان مجلس؛ يك عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي از طرح برگزاري سلسله سخنراني هايي در صحن علني مجلس با موضوعات اخلاقي خبر داد. وي در اين باره گفت؛ قرار است به درخواست تعدادي از نمايندگان، از اين پس با دعوت از استادان اخلاق به مجلس، كلاس هاي اخلاقي براي نمايندگان برگزار شود. گفته مي شود در صورت نهايي شدن اين پيشنهاد قرار است اولين جلسه اخلاقي مجلس روز يكشنبه آتي برگزار شود. از آقاتهراني به عنوان يكي از استادان اخلاق نمايندگان مجلس هشتم نام برده شده است. مباحث مربوط به حقوق مردم، سلامت اقتصادي، وجدان كاري، پرهيزگاري نفساني و... از سرفصل هاي اين كلاس ها خواهد بود. يادآوري مي شود هم اكنون پرونده حداقل دو نماينده مجلس هفتم به اتهامات اخلاقي در مراجع قضايي در حال رسيدگي است
 پنجشنبه 30 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 327]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن