تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817053354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايستگاه ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ايستگاه ورزش
استقلا‌ل- پرسپوليس در سوپرجام

‌ اعتماد ملي: رئيس سازمان ليگ اعلا‌م كرد وضعيت برگزاري ديدار سوپرجام بين استقلا‌ل و پرسپوليس در جلسه هفته آينده هيات‌رئيسه مشخص مي‌شود.

از آنجايي كه پرسپوليس قهرمان ليگ و استقلا‌ل قهرمان جام حذفي شده اين دو تيم بايد بازي سوپرجام كشور را پيش از آغاز مسابقات ليگ آينده برگزار كنند اما عزيز محمدي در گفت‌وگو با ايسنا تاكيد كرد: اگر اين اتفاق بيفتد دربي بزرگ ايران پيش از شروع فصل برگزار مي‌شود كه قطعا توجه عمومي به اين مسابقه كه در همه كشورها جدي گرفته مي‌شود، جلب خواهد شد.

واگذاري باشگاه ملوان به بخش خصوصي

اعتماد ملي: رئيس هيات‌مديره باشگاه ملوان از واگذاري اين باشگاه به بخش خصوصي خبر داد. احمد دنيامالي كه رياست فدراسيون قايقراني را هم به عهده‌دارد و به دليل مشغله كاري از باشگاه ملوان كناره‌گيري خواهد كرد در رابطه با واگذاري ملوان به بخش خصوصي گفت:

عليرضا حيدري، خداحافظي‌اش را پس گرفت

اعتماد ملي: همان‌طور كه پيش‌بيني شده بود، خداحافظي عليرضا حيدري چندان دوام نداشت. چرا كه ديروز اعلا‌م كرد آماده است دوباره به تيم ملي بازگردد. البته به اين شرط كه به المپيك پكن برود. حيدري در جام تختي از كشتي خداحافظي كرده بود، اما گفته مي‌شد كه فدراسيون به دليل نداشتن كشتي‌گير مطمئن در وزن 96 كيلوگرم، حتما او را در تركيب تيمي كه به پكن مي‌رود، قرار مي‌دهد. روزهاي گذشته، محسن فرح‌وشي اولين نفري بود كه به طور علني بازگشت حيدري را مطرح كرد. او در گفت‌وگو با محمدرضا يزداني‌خرم، از او خواسته بود تا شرايط بازگشت حيدري فراهم شود. با توجه به اين موضوع ايرنا ديروز گفت‌وگويي با حيدري انجام داد كه او از تمايلش به بازگشت صحبت كرد:

گرفتن مجوز مدارس فوتبال در تهران سخت شد

اعتماد ملي: اداره كل تربيت‌بدني تهران كه مجوز همه مدارس فوتبال اين استان را باطل كرده بود، براي صدور مجوز دوباره، دستورالعمل جديدي ارائه كرده است. طبق اين دستورالعمل باشگاه‌ها و مجموعه‌هاي ورزشي كه امكانات فوتبال و فوتسال دارند مي‌توانند مدارس فوتبال داشته باشند. متقاضي تاسيس بايد حداقل مدرك ديپلم و سابقه سه سال مربيگري يا تدريس در آموزش و پرورش، دانشگاه يا تربيت‌بدني داشته باشند. مجموعه‌هايي كه در نظر دارند مدارس فوتبال راه‌اندازي كنند بايد به امكانات مناسب آموزشي، بهداشتي و رفاهي مجهز باشند. براي هر مدرسه حضور يك مدير تمام‌وقت، يك مربي و يك كارمند دفتري براي 30 دانش‌آموز الزامي است. اين مدارس بايد تحت پوشش بيمه حوادث و صدمات نيز قرار گيرند. اين مدارس مجازند تنها از دانش‌آموزان 6 تا 14 سال ثبت‌نام كنند.

دايي نايب‌رئيس هيات‌مديره سايپا شد

اعتماد ملي:علي دايي به عنوان نايب‌رئيس هيات‌مديره باشگاه سايپا انتخاب شد. جلسه هيات‌مديره باشگاه سايپا براي تصميم‌گيري در مورد كادر مديريتي باشگاه و مسائل فني تيم فوتبال آن، ديروز تشكيل شد كه در نهايت جواد آشتياني‌عراقي به عنوان رئيس و علي دايي به عنوان نايب‌رئيس هيات‌مديره انتخاب شدند. در جلسه ديروز كه حسين رضازاده در آن غايب بود تصميماتي هم در مورد سرمربي تيم سايپا گرفته شد كه اعضا به اين نتيجه رسيدند تا پيش از امضا قرارداد نام فرد مورد نظر را اعلا‌م نكنند.

سون، دوباره سرمربي شيرجه ايران شد

اعتماد ملي: جوكوم سون، سرمربي شيرجه تيم ملي ايران شد. او در كاپ 2000 آسيا نيز سرمربيگري ايران را برعهده داشت و تيم دونفره ايران، طاق‌بستاني و محمدرضا هدايتي با مربيگري او مدال برنز شيرجه هماهنگ را به دست آ‌وردند. ‌ سون، جانشين دنگ‌چنگ ژانگ چيني سرمربي سابق ايران شده است كه اواخر سال پيش به دليل بيماري ايران را ترك كرد. چول‌جين كين و ميونگ هيوك دستياران سون هستند.

ساعي- كرمي يك هفته بعد

اعتماد ملي:هادي ساعي و يوسف كرمي با يك هفته تاخير مسابقه انتخابي خود را برگزار مي‌كنند. كادر فني تيم ملي تكواندو براي انتخاب نفراتي كه قرار است به المپيك اعزام شوند مسابقه انتخابي برگزار مي‌كند. كرمي و ساعي كه در يك وزن مبارزه مي‌كنند، پنجشنبه گذشته 2 مسابقه از 5 ديدار انتخابي را برگزار كردند كه آنها با يك شكست و يك پيروزي به نتيجه مساوي رسيدند. قرار بود امروز 2 مسابقه ديگر آنها انجام شود اما دست ساعي آسيب ديد و با توجه به اينكه پزشكان صلا‌ح نديدند او مبارزه كند، مسابقه انتخابي به روز ششم تيرماه موكول شد. اما امروز بهزاد خداداد و رضا نادريان در وزن اول مسابقه مي‌دهند. سارا خوش‌جمال‌فكري نيز كه در دو مبارزه اول مقابل فاطمه نعمتي به پيروزي رسيده است امروز تنها به يك پيروزي نياز دارد تا المپيكي شود. ‌

پيش‌فروش بليت جشن قهرماني پرسپوليس

اعتماد ملي: بليت جشن قهرماني پرسپوليس امروز در مكان‌هاي مشخص شده پيش‌فروش مي‌شود. البته قرار بود پيش‌فروش بليت‌ها از ديروز آغاز شود كه به دلا‌يل وجود مشكلا‌ت مختلف، اين كار انجام نشد. جشن قهرماني پرسپوليس با حضور هواداران اين تيم قرار است روز جمعه در ورزشگاه 12 هزار نفري آزادي برگزار شود كه بليت‌هاي اين جشن امروز از ساعت 10 تا 17 در فرهنگسراهاي بهمن، طبيعت و باصفا به فروش مي‌رسد.

در فصل نقل و انتقالا‌ت

ميرقرباني با سايپا ثبت كرد، جمشيديان با سپاهان

اعتماد ملي: ديروز در دومين روز فصل نقل و انتقالا‌ت سه بازيكن قراردادهايشان را ثبت كردند. صابر ميرقرباني كه دو هفته قبل با سپاهان قرارداد داخلي بسته بود و بعد از آن تا يك قدمي پيوستن به استقلا‌ل هم پيش رفت قرارداد يك ساله‌اي را در هيات فوتبال با باشگاه سايپا امضا كرد. احمد جمشيديان بازيكن فصل قبل راه‌آهن هم قرارداد سه ساله‌اش با سپاهان را ثبت كرد و عبدالوهاب ابوهيل هم با ثبت قرارداد در هيات فوتبال اصفهان، يك سال ديگر در سپاهان ماندني شد. ديروز همچنين خبر رسيد كه باشگاه برق شيراز با ياوري به توافق نرسيده و به افشين پيرواني براي مربيگري پيشنهاد داده كه البته پيرواني ضمن تاييد اين پيشنهاد، بررسي آن را به بعد موكول كرد، چون او يكي از گزينه‌هاي حضور روي نيمكت پرسپوليس است. مجيد جلا‌لي هم كه از صنايع اراك پيشنهاد داشت اعلا‌م كرد قصد مربيگري در ليگ يك را ندارد.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 پنجشنبه 30 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن