تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816879842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - وعده تيم ملي كار خودش را كرد


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: ورزش - وعده تيم ملي كار خودش را كرد
ورزش - وعده تيم ملي كار خودش را كرد

صبح ديروز خبري از سوي باشگاه سايپا براي روزنامه‌ها ارسال شد كه محتواي يك‌خطي آن چنين بود: «صابر ميرقرباني با تيم فوتبال سايپا قرارداد بست.» اين خبر با بهت و حيرت جامعه خبري مواجه شد. نه از آن جهت كه انتقال ميرقرباني در حد انتقال كريس رونالدو به رئال باشد بلكه از اين جهت كه صابر ميرقرباني پيش از اين با سه تيم وارد مذاكره شده و با يكي از آنها هم قرارداد داخلي بسته بود.

مهاجم فصل گذشته صنعت نفت آبادان ساعتي پس از ثبت قرارداد در هيات فوتبال، به تور خبرنگاران خبرگزاري‌ها افتاد و سعي كرد اين رفتار عجيب و غريب را توجيه كند. ميرقرباني درباره چرخش عجيبش به سوي سايپا گفت: «نمي توانستم در تيم‌هاي پرطرفداري مثل پرسپوليس، استقلال و سپاهان بازي كنم.» ميرقرباني كه چند روز قبل با باشگاه استقلال قرارداد داخلي بسته بود در مورد اين عهدشكني هم گفت: «به استقلالي‌ها قول داده بودم كه با آنها قرارداد رسمي امضا كنم اما هرچه فكر كردم نتوانستم خودم را با شرايط اين تيم تطبيق دهم. از حاشيه خسته شده‌ام.»
جالب است كه ميرقرباني همين رفتار را با درجه‌اي خفيف‌تر با پرسپوليس و سپاهان نيز داشت و آنها را هم سركار گذاشت. آنهايي كه با ميرقرباني ارتباط نزديك‌تري دارند مي‌دانند كه او در مورد قراردادش به دو نكته اساسي توجه دارد: اول مبلغ قرارداد و بعد مدت زمان آن كه بايد حتما يك سال باشد. ظاهرا ماجرا اين است كه قرارداد با سايپا از نظر مبلغ بهتر از تيم‌هاي قبلي بوده و مدت آن نيز مطابق ميل صابر تنظيم شده است. شنيده مي‌شود در قرارداد داخلي ميرقرباني با استقلال نيز اين تبصره گنجانده شده كه در صورت ارائه مبلغ بالاتر از سوي تيم ديگر امكان فسخ براي مهاجم شمالي وجود دارد. بنابراين از نظر قانوني ظاهرا منعي براي به هم زدن عهد پيشين با استقلال وجود ندارد. اما شايعات جديدي ديروز به گوش رسيد كه نشان مي‌دهد پشت پرده مسائل ديگري نيز وجود دارد.

بي‌ترديد حضور در تيم ملي براي تمام بازيكنان فوتبال ايران يك آرزوي بزرگ است و دروازه‌اي براي ورود به دنياي جديد محسوب مي‌شود. بنابراين اگر جاي ميرقرباني باشيد و وعده حضور در تيم ملي را بشنويد حاضر هستيد كه شرايط آن را هم بپذيريد. ديروز عصر شنيده شد كه دليل اصلي تغيير موضع ميرقرباني و امضاي قرارداد با سايپا، نجواهايي بوده كه از سوي علي دايي در گوش او خوانده شده است. شنيده شده ميرقرباني كه سال گذشته نيز در فهرست خريد سايپا قرار داشت امسال با وعده حضور در تيم ملي از سوي دايي به تيم كرجي نقل مكان كرده است. اين ماجرا ديروز از زبان خود ميرقرباني و يكي دو نفر نيز از سران استقلال بيان شد كه قاعدتا يك پوئن منفي براي سرمربي تيم ملي محسوب مي‌شود. گرچه دايي رسما سرمربي سايپا نيست اما به نظر مي‌آيد حضور او در هيات‌مديره و تعيين تكليف براي تيم فوتبال اين باشگاه رانت مناسبي براي نارنجي‌ها ايجاد كرده است. به نظر مي‌آيد فوتبال ايران با قواعد و قوانين خودش اداره مي‌شود و چندان اهميتي به چارچوب‌هاي شفاف و روشن فعلي در دنيا نمي‌دهد.
استفاده از افراد دوشغله در ورزش گاهي اوقات چنين آسيب‌هاي حيرت‌انگيزي را به همراه دارد و ممكن است جايگاه سرمربي تيم‌ملي تا حد يك واسطه پايين بيايد. «هرچه بگندد نمكش مي‌زنند واي به روزي كه بگندد نمك.»
 پنجشنبه 30 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن