تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821384128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس تهران اجراي طرح امنيت اجتماعي تارفع دغدغه‌هاي مردم ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رئيس پليس تهران اجراي طرح امنيت اجتماعي تارفع دغدغه‌هاي مردم ادامه دارد
سردار احمدرضا رادان روزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با تاكيد بر اجراي مقتدرانه طرح ارتقاي امنيت بانوان از سوي پليس افزود: مرحله دوم اين طرح در جهت برخورد با مظاهر بدحجابي و بدپوششي در حال اجراست.

وي گفت:درمرحله جديد برخورد با مظاهر بدپوششي در جامعه ، علاوه بر برخورد با صنوف ارائه‌دهنده البسه‌هاي نامتعارف ، با شخص بدپوشش نيز برخورد مي شود.

سردار رادان اظهارداشت:در اين مرحله از اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي تصميم گرفتيم بدون ايجاد فاصله بين برخورد با بدحجاب و صنف ارائه‌دهنده البسه قاطعانه با هر دو مورد برخورد كنيم.

وي از پلمب ‪ ۲۱‬مغازه به علت عرضه لباس‌هاي نامتعارف توسط نيروي انتظامي با اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي درچند روز اخير خبر داد و گفت: تعدادي واحد صنفي آرايشگاه مردانه نيز به دليل ارائه خدمات آرايش نامناسب و غربي به آقايان توسط پليس پلمب شده است.

سردار رادان برخورد با بدپوششي را تنها مختص به زنان ندانست.

وي خاطرنشان كرد: پليس با مردان بد حجاب كه از شلوارهاي تنگ و البسه‌هايي با مارك گروهك‌هاي شيطاني استفاده كنند و همچنين موهاي خود را به روش مدل‌هاي برگرفته از كشورهاي غربي آرايش كنند نيز برخورد مي‌كند.

وي به اجراي طرح افزايش امنيت بانوان اشاره و خاطرنشان كرد: در اين طرح با عاملين مزاحمت‌هاي خياباني و نواميس برخورد مي‌شود و خودرو اين افراد به مدت دو ماه توقيف و خود فرد نيز به دستگاه قضايي معرفي مي‌شود.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با بيان اينكه در اجراي اين طرح، خودروي مزاحمان خياباني توسط نيروي انتظامي توقيف و به پاركينگ هدايت مي‌شود، افزود: طي چند روز اخير ‪ ۳۲‬دستگاه خودرو در همين ارتباط توقيف و روانه پاركينگ شد.

وي در بخش ديگري از سخنانش به جوسازي‌هاي اخير رسانه‌هاي بيگانه در خصوص فعاليت نيروي انتظامي اشاره و تصريح كرد: بدون ترديد رسالت تشكيل اين رسانه‌ها شايعه پراكني در جهت ايجاد جنگ رواني در بين مردم است بنابراين نبايد انتظار داشت بر وفق نظام جمهوري اسلامي ايران و فعاليت سازمان‌ها و نهادهاي كشورمان اطلاع رساني كنند.

سردار رادان گفت: طرح ارتقاي امنيت اجتماعي همچنان و بدون هيچ وقفه اي ادامه دارد و رسانه‌هاي بيگانه هر چه
مي خواهند فعاليت كنند و مطمئن باشند هرگز به اهداف شوم خود دست پيدا نخواهند كرد. ك/‪۳‬
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 267]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن