تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819251540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لوكارنو از آنجليكا هيوستن تقدير مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: لوكارنو از آنجليكا هيوستن تقدير مي‌كند
بازيگر فيلم‌هاي "شرف پريزي"، "مردگان" و "دشمنان: يك داستان عاشقانه" جايزه ويژه شصت و يكمين جشنواره بين‌المللي فيلم لوكارنو را دريافت مي‌كند.

به گزارش خبرنگار مهر، ورايتي اعلام كرد مراسم تقدير از هيوستن روز نهم اوت (19 مرداد) در پياتسا گرانده لوكارنو برگزارمي‌شود و پيش از آن فيلم جديد او، كمدي سياه "خفه كردن" براي اولين بار در اروپا نمايش داده مي‌شود.

هيوستن در "خفه كردن" به نقش مادر حقه‌باز يك مرد توطئه‌گر با بازي سام راك‌ول ظاهر شده است. اين فيلم به كارگرداني كلارك گرگ در جشنواره فيلم ساندنس با استقبال فراوان روبرو شد و جايزه ويژه هيئت داوران را دريافت كرد.

هيوستن 57 ساله ضمنا در جشنواره لوكارنو امسال يك كلاس پيشرفته برگزار مي‌كند. فردريك ماير مدير هنري جشنواره لوكارنو با تقدير از بازيگر قديمي سينما او را به خاطر "مهارت و حضور پرقدرت روي صحنه" مورد تحسين قرار داد. از برندگان قبلي جايزه ويژه لوكارنو موسوم به "جايزه برتري" مي‌توان به سوزان ساراندن، جان مالكوويچ و ويلم دافو اشاره كرد.

شصت و يكمين جشنواره بين المللي فيلم لوكارنو ششم تا 16 اوت (16 تا 26 مرداد) در سوئيس برگزار و جايزه افتخاري ريموندو رزونيكو اين دوره به كريستين واچون تهيه‌كننده مستقل آمريكايي اهدا مي‌شود. پائولو سورنتينو كه با فيلم "ستاره" جايزه هيئت داوران جشنواره كن امسال را برد، يكي از داوران امسال است.

آنجليكا هيوستن سال 1951 در سانتا مونيكا ايالت كاليفرنيا به دنيا آمد. او دختر جان هيوستن فيلمساز معروف و خالق فيلم‌هايي چون "شاهين مالت" و "افريكن كوئين" و نوه والتر هيوستن بازيگر سينماي آمريكا است. آنجليكا از اوايل دهه 1960 وارد دنياي بازيگري شد و از 1973 تا 1980 با جك نيكلسن زندگي مي‌كرد.

هيوستن براي سه فيلم "شرف پريزي" 1985، "دشمنان: يك داستان عاشقانه" 1989 و "شيادان" 1990 نامزد اسكار بود و براي "شرف پريزي" برنده اين جايزه شد.

او سومين نسل از خانواده هيوستن است كه جايزه اسكار دريافت كرده است. پدربزرگش والتر هيوستن در 1949 براي فيلم "گنج‌ سي‌يرا مادره" اسكار بهترين بازيگر نقش مكمل را برد و پدرش جان هيوستن نيز براي همين فيلم جوايز اسكار بهترين كارگردان و فيلمنامه را دريافت كرد. آنجليكا هيوستن پارسال در دو فيلم "بچه مريخي" و "دارجلينگ ليميتد" نقش‌آفريني كرد.
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 297]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن