تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819270791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اضافه شدن يك مربي خارجي به كادرفني تيم ملي تاج: كريمي،مهدوي‌كيا، هاشميان و رضايي همانند ديگران شانس دارند! دنبال جايگزين مناسب براي شاه حسيني هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: اضافه شدن يك مربي خارجي به كادرفني تيم ملي تاج: كريمي،مهدوي‌كيا، هاشميان و رضايي همانند ديگران شانس دارند! دنبال جايگزين مناسب براي "شاه حسيني" هستيم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

مهدي تاج گفت: "علي دايي" نشان داد كه از توانايي‌هاي بسيار بالايي برخوردار است.

نايب رييس اول فدراسيون فوتبال پس از نشست بررسي حمايت از تيم ملي در اتحاديه فوتبال به خبرنگار ايسنا گفت: تيم ملي كشورمان در وضعيت خيلي خوبي به سر مي‌برد و خوشبختانه تيم هر روز بهتر از روز قبل مي‌شود.

وي ادامه داد: متاسفانه تا به امروز بازي‌هاي تداركاتي كمي داشته و در انديشه‌ي بازي‌هاي تداركاتي جدي هستيم. بازي تداركاتي با مصر و اردوي ده روزه با اسپانيا قطعي شده است و به علاوه آن چهار بازي در غرب آسيا داريم و دو تيم ديگر براي بازي تداركاتي مدنظر هستند و به علت اينكه قطعي نشده است، فعلا نامي از آنها نمي‌بريم.

تاج در خصوص دعوت از بازيكنان باسابقه تيم ملي از جمله علي كريمي، مهدي مهدوي‌كيا، وحيد هاشميان و رحمان رضايي به تيم ملي گفت: اين چهار بازيكن نيز به اندازه‌ي ديگر بازيكنان شانس حضور در تيم ملي را دارند و هر گاه در پستي سرمربي تيم ملي فوتبال احساس ضعف كند، از اين بازيكنان استفاده خواهد كرد.

در قلمرو فني تيم ملي فوتبال كشورمان نه تنها من بلكه هيچ كدام از اعضاي فدراسيون اجازه‌ي دخالت ندارند. چون وظيفه‌ي سرمربي تيم ملي و كادرفني است.

وي در پاسخ به پرسشي مبني بر صحت استعفاي شاه‌حسيني گفت: استعفاي وي قطعي است و ما به دنبال جايگزيني مناسب براي او هستيم.

وي همچنين در پاسخ به پرسشي در خصوص جايگزيني براي "احمدزاده" مربي پيشين تيم ملي به ايسنا گفت: صحبت‌هايي انجام شده و مدنظر علي دايي اضافه شدن يك مربي خارجي به كادرفني است.

تاج در پاسخ به سوال ديگري در خصوص اين كه آيا تيم ملي با تركيب فعلي در دوره‌ي بعدي مقدماتي جام جهاني 2010 پرقدرت ظاهر خواهد شد، گفت: سوريه و امارات را كمتر از تيم‌هاي بزرگي چون استراليا، ژاپن و كره نديدم و تيم ما موفق شد از پس آنها بربيايد و ما نبايد توانمندي اين گونه تيم‌ها را ناديده بگيريم. به هر حال ما براي عقب نماندن از گردونه‌ي رقابت‌ها همه‌ي بضاعت خود را بسيج مي‌كنيم چه به لحاظ بازيكن، رسانه و كارهاي تداركاتي تا بتوانيم به راحتي به جام جهاني صعود كنيم.

سخنگوي فدراسيون با اشاره به اين كه از برخي رسانه‌ها گله‌مندم، افزود: تا همين جا مرهون تلاش‌هاي كادرفني، فدراسيون فوتبال و اصحاب رسانه هستيم.

نايب رييس اول فدراسيون فوتبال درمورد برنامه‌ريزي‌هاي اين فدراسيون براي پيشرفت فوتبال كشور خاطرنشان كرد: در انديشه‌ي كارهاي زيربنايي هستيم كه از مهمترين آنها برپايي ليگ فوتبال ساحلي در سال جاري است و قرار است در هر استاني زميني براي فوتبال ساحلي احداث شود. در فوتسال به فكر توسعه‌ي باشگاه‌ها و قوي‌تر كردن ليگ آن هستيم. افتتاحيه‌ي آكادمي فوتبال را در برنامه داريم. دانشگاهيان و كساني كه به طور عملي در ورزش فوتبال هستند، را گردهم خواهيم آورد. هتلي در كمپ تيم ملي در دست ساخت است كه عيد فطر آن را افتتاح خواهيم كرد كه نياز هتلي ما را تامين مي‌كند.

وي درمورد بحث قوانين AFC مبني بر حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و حق پخش تلويزيوني تصريح كرد: ورود بانوان به ورزشگاه از جانب AFC يك توصيه است نه الزام و من معتقد به حضور بانوان در ورزشگاه هستم. اما، در حال حاضر شرايط به لحاظ زيربنايي، ساختاري و فرهنگي مناسب نيست. حق پخش تلويزيوني الزام و تجاري شدن باشگاه‌ها الزام است كه اگر اين دو مهم انجام نشود ممكن است با تعليق فوتبال كشور مواجه ‌شويم.

انتهاي پيام
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن