تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815493818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدرسه فوتبال تبیان به كار خود پایان داد


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: مدرسه فوتبال تبیان به كار خود پایان داد

شنبه گذشته آخرین و بیستمین جلسه كلاسهای آموزش فوتبال مدرسه فوتبال تبیان كه دومین دوره تابستانی خود را سپری می كرد به كار خود پایان داد .در این دوره مربیان این كلاس با آموزش و بكارگیری تمرینات روز و متداول سنین پایه به آموزش نوجوانان و جوانان شركت كننده پرداختند و علاوه بر كشف استعدادها ی حاضر تجربه خوبی را اندوخته كردند و در كنار تمرینات یك تساوی و یك پیروزی حاصل دو مسابقه دوستانه تیم تبیان با حریف قدرش مدرسه فوتبال آموزش و پرورش منطقه 9 بود كه از نظر مربی تیم كار بزرگ و ارزشمندی محسوب می شود .

هر چند ثبت نام اینترنتی و كمی دیر برگزار شدن این كلاسها خیلی از دوستان ما را بی خبر و یا محروم از شركت كرد اما به هر تقدیر با 14 الی 15 بازیكن علاقه مند و حمایت های مدیریت موسسه و سایر دوستان این دوره هم به پایان رسید و گام محكمی بود در ایجاد و فراهم كردن كانونهای گرم و مطمئن در اوقات فراغت برای والدین دلسوزی كه در تابستان نگران فرزندان خود بودند .

به پاس یادبود و تشكر از این آینده سازان علمی و ورزشی كشور در جلسه پایانی و اختتامیه این دوره ، لوح تقدیری به همراه یك عددcd ورزشی توسط مهندس وزیری قائم مقام معاونت اطلاع رسانی سایت تبیان به شركت كنندگان در مدرسه فوتبال تبیان اهدا شد و بازیكنان حاضر كه تعداد اندكی هم بودند به اتفاق مربیان و مسئولان خود چند عكس یادگاری گرفتند .

اضافه می شود  ذیل لوح های تقدیر را وحید هاشمیان بازیكن ارزنده كشورمان و بایرن مونیخ به منظور تشویق و یادگاری برای بچه های مدرسه فوتبال تبیان امضا كرده بود كه همراه كارتی از عكس زیبای  وحید به بازیكنان داده شد .

یكی دیگر از نكات جالب حضور تیم صنایع اراك بود كه برای تمرین و به هدایت منصور پورحیدری ( مربی سابق تیم ملی و استقلال ) ولی الله صالح نیا ( مربی بدنساز تیم های ملی و باشگاهی ) و مجید نامجو مطلق ستاره نه چندان دور فوتبال ملی و استقلال و پرسپولیس بود كه بنا به رسم یادگاری عكسی با بچه های مدرسه فوتبال تبیان انداختند .

در جلسه اخر به جهت مسافرت بعضی از نفرات تعداد كمی هم غایب بودند .

در این جلسه بازیكنان پس از گرم كردن به انجام آخرین بازی تمرینی خود پرداختند و در روزی خوب فوتبالی پر نشاط و پرشور و حال را ارایه كردند و با خاطراتی خوش و چهره هایی خندان و امیدوار به دیدار دوباره همدیگر را در آغوش گرفتند و پس از خداحافظی زمین چمن مچموعه ورزشی انقلاب را ترك كردند .





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن