تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 17 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814304340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حذف كاغذ از كتاب درسي تغييرات كلي و جزئي در 137عنوان كتاب درسي صورت مي گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: حذف كاغذ از كتاب درسي تغييرات كلي و جزئي در 137عنوان كتاب درسي صورت مي گيرد
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد فرهنگ رئيس سازمان پژوهش و برنامه ريزي وزارت آموزش و پرورش گفت::درصورت دريافت پاسخ مثبت از سياست ما اين است كه در آينده بتوانيم كاغذ را از توليد كتاب حذف كنيم و كتابهاي درسي را به صورت نرم افزار توليد كنيم.


به گزارش خبرنگار موج،دكتر بهرام محمديان در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب اظهار داشت : امسال براي اولين بار كتاب رياضي جديد همراه با CDآن عرضه خواهد شد .
وي ادامه داد:سياست اوليه توليد نرم افزار و كتاب است كه در اينده به سمت حذف كاغذ از كتاب مي رويم .
وي در خصوص كتابهاي جديد التاليف سال جاري با اعلام اين خبر كه توزيع كتاب هاي درسي ابتدا از مناطق دور افتاده و شهرستانها آغاز مي شود و سپس از 15ام شهريور ماه در تهران آغاز مي شود گفت : در حوزه فني و حرفه اي 370عنوان كتاب داريم كه 17جلد آن جديد التاليف هستند.
وي از ايجاذد تغييرات تغييرات كلي در 9عنوان كتاب در شاخه نظري و ايجاد تغييرات جزئي در 11عنوان كتاب در همين شاخه در سال تحصيلي پيش رو خبرداد.
وي كتاب هاي درسي را يكي از عوامل افت تحصيلي عنوان كرد و نمونه بارز اين موضوع را كتاب رياضي اول دبيرستان اعلام كرد.
محمديان در خصوص مدارس مشترك با حوزه علميه تاكيد كرد: حوزه علمينه دو پيشنهاد دارد يكي تاسيس مدارس معارف اسلامي و ديگردبيرستانهاي كه در جهت جذب نيروي مورد نياز براي تحصيل در حوزه عملينه تلاش كنند كه هر دو اينها در دست بررسي است .
وي در پاسخ به سوال خبرنگاري كه پرسيد اين مدارس شبيه مدرسه عالي شهيد مطهري خواهد شد ؟گفت:بله
وي از حضور گروه منتقدان در كنار گروه برنامه ريزان و مولفان در سازمان پژوهش و با هدف ارتقاء كيفيت
كتابهاي درسي خبرداد.
وي با تاكيد بر فعاليت بسيار خوب سازمان در سالهاي قبل از لزوم شكوفا سازي استعدادهاي خبرداد و ورود معلمان به حوزه برنامه ريزي موجب ثمر بخشي و تصحيح كا ردانست.
رئيس سازمان پژوهشي اعلام كرد: نيازمند آشنايي كارشناسان با يافته هاي جديد علمي هستيم و براي آنكه به بهبود منابع انساني دست پيدا كنيم د رحوزه هاي كارشناسي نيازمند برگزاري آموزشهاي لازم هستيم.
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن