تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801314801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرجي در گفتگو با مهر:40 فيلم تلويزيوني امسال در شبكه دو توليد مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرجي در گفتگو با مهر:40 فيلم تلويزيوني امسال در شبكه دو توليد مي‌شود
مدير شبكه دو از توليد 40 فيلم تلويزيوني، عضويت چهره‌هاي صاحبنام سينما در شوراي فيلمنامه شبكه دو و افزايش ساعت پخش برنامه‌هاي كودك و نوجوان در فصل پائيز خبر داد.

مهدي فرجي درباره برنامه‌هاي جديد شبكه دو به خبرنگار مهر گفت: توليد برنامه‌هاي مناسب براي كودكان و نوجوانان در اولويت شبكه قرار دارد. امسال زمان پخش برنامه‌هاي كودك و نوجوان به سه ساعت و نيم افزايش يافت و قصد داريم در نيمه دوم سال با شروع فصل پائيز مدت زمان برنامه‌هاي كودك به چهار ساعت برسد.

وي درباره توليد فيلم‌هاي تلويزيوني در اين شبكه گفت: امسال توليد 40 فيلم تلويزيوني در دستور كار شبكه دو قرار دارد. تعداد زيادي از فيلمنامه‌هاي اين فيلم‌هاي 90 دقيقه‌اي آماده شده و به مراحل توليد يا پيش‌توليد رسيده است. بخشي از فيلم‌ها هم آماده پخش هستند و در مناسبت‌هاي مختلف همچون روز مادر و هفته دفاع مقدس پخش مي‌شوند.

مدير شبكه دو خاطرنشان ساخت: شوراي فيلمنامه با حضور چهره‌هاي صاحبنام سينما و تلويزيون در شبكه دو راه‌اندازي شده است. هر يك از آنها در رشته‌اي تخصص دارند و جلسات مداوم تشكيل مي‌شود. اميدوارم محصولاتي كه بيرون مي‌آيد ارزشمند باشد و در مجموع سعي مي‌كنيم از سوژه‌هاي تكراري پرهيز كنيم.

فرجي درباره توليد انبوه و ضعيف فيلم‌هاي تلويزيوني شبكه‌هاي سيما گفت: با اين نظر مخالفم و قبول ندارم اكثر فيلم‌هاي 90 دقيقه‌اي ضعيف هستند. به هر حال در هر كاري توليدات قوي، متوسط و ضعيف وجود دارد. مگر چند فيلم سينمايي خيلي عالي در طول سال توليد مي‌شود؟ در حال حاضر فيلم‌هاي تلويزيوني به لحاظ ساختار و موضوع ضعيفتر از فيلم‌هاي سينمايي نيست.

وي درباره مجموعه تلويزيوني "داداشي" و قطعي بودن پخش آن در ماه رمضان از شبكه دو گفت: اين مجموعه با عنوان جديد "مثل هيچكس" ماه رمضان از شبكه دو روي آنتن مي‌رود. با توجه به اينكه تدوين همزمان با تصويربرداري آغاز شده، اميدواريم قبل از شروع ماه رمضان تصويربرداري نيز به پايان برسد.

مدير شبكه دو در پايان گفت: من نمي‌دانم چرا در رسانه‌ها مرتب نوشته مي‌شود امكان دارد مجموعه ماه رمضان شبكه دو تغيير كند، چرا كه ما به گزينه ديگري فكر نكرده‌ايم و اين مجموعه را براي پخش ماه رمضان امسال در نظر گرفته‌ايم.
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 237]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن