تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816780194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كدام تيم با كدام مربي به ليگ هشتم مي‌آيد؟ نيمكت داغ‌


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: كدام تيم با كدام مربي به ليگ هشتم مي‌آيد؟ نيمكت داغ‌
جام جم آنلاين: در حالي كه بيش از 3 هفته از پايان رقابت‌هاي هفتمين دوره ليگ برتر مي‌گذرد، برخي تيم‌هاي حاضر در اين مسابقات همچنان با ابهام در انتخاب كادر فني مواجهند و درصدد تعيين سرمربي براي فصل آينده هستند.


نيمكت داغ مربيگري تيم‌هاي ليگ برتري كه فراز و نشيب رقابت‌ها در طول فصل ممكن است بارها آن را دستخوش تغيير و تحول كند مربيان را بر آن مي‌دارد تا در تصميم‌گيري‌ها به قولي دست به عصا رفتار كنند، اين گونه است كه تعدادي از تيم‌ها با وجود از دست دادن زمان، هنوز به نتيجه مشخصي براي انتخاب سرمربي دست نيافته‌اند.

در اين ميان 3 تيم نخست ليگ هفتم كه پيش‌بيني مي‌شد حداقل به دليل جايگاه خود كمترين تغيير را داشته باشند، برخلاف انتظار، وضعيت مبهمي پيدا كردند.

پرسپوليس با جدايي قطبي غافلگير شد و كاشاني كه پيش از اين استيلي را به عنوان فردي باتجربه و معتمد شناخته بود، تلاش خود را براي سرمربي كردن مرد شماره 2 پرسپوليس در فصل گذشته آغاز كرد.

با وجود اين كه گفته مي‌شود كار استيلي براي احراز اين پست تمام شده است و اين موضوع از سوي استيلي و كاشاني تاييد مي‌شود، اين هيات مديره خواهد بود كه پس از برگزاري نشست خود، تكليف سرمربيگري قهرمان ليگ را براي فصل آينده روشن مي‌كند.

اما هيات مديره سپاهان به عنوان نايب قهرمان ليگ با حذف از مسابقات جام حذفي، راي به قطع همكاري با ويه‌را داد تا فعلا گزينه خارجي يا داخلي بيشترين دغدغه ذهني سپاهاني‌ها در راه انتخاب سرمربي جديد باشد.

جمال حاجي، بورا ميلو تينوويچ و مصطفي دنيزلي، نام‌هاي خارجي هستند كه در كنار نام‌هايي چون ذوالفقارنسب و ياوري مطرح شده‌اند.

صباباتري با تصميمي كه براي واگذاري امتياز آن گرفته شد، بيش از ساير تيم‌ها بلاتكليفي را تجربه كرد تا جايي كه مسوولان اين باشگاه شايد به فكر تنها چيزي كه نبودند، كادر فني بود؛ هرچند عدم استقبال از مزايده باشگاه صباباتري، مسوولان را برآن داشت تا از منتفي شدن واگذاري امتياز آن خبر دهند؛ اما گفته مي‌شود كه با راه نيافتن استيل‌آذين به ليگ برتر،‌ اين احتمال وجود دارد كه هدايتي، مديرعامل استيل‌آذين نسبت به خريد امتياز صباباتري اقدام كند، بنابراين در صباباتري در حال حاضر مسائل ديگري جز پرداختن به انتخاب سرمربي جريان دارد.

پاس همدان كه با وينگو بگوويچ فصل گذشته مكان چهارم را به خود اختصاص داد، گرچه هنوز با مربي كروات خود روي كاغذ قراردادي تمديد نكرده، اما اوليايي با بگوويچ براي ادامه همكاري به توافق رسيده است. سرمربي پاس پيش از سفر به اتريش براي تماشاي مسابقات جام ملت‌هاي اروپا در نشستي با مديرعامل پاس حتي برنامه‌هاي خود را براي فصل بعد اعلام كرده و اگر اتفاق خاصي رخ ندهد،‌ در بازگشت به همدان قراردادش را تمديد مي‌كند.

ابومسلم براي انتخاب سرمربي فصل آينده خود اقدام عجيبي كرد؛ توافق با غلامحسين پيرواني و بازگشت ميثاقيان به اين تيم، پروسه‌اي بود كه حتي نارضايتي كميته فني اين باشگاه را به دنبال داشت.

سردار بني‌اسد، مديرعامل ابومسلم پس از مذاكره با ميثاقيان،‌ وي را به مشهد بازگرداند و عجيب اين كه اعضاي كميته فني در اعتراض به اين اقدام، دسته‌جمعي استعفا كردند؛ اما به هر ترتيب سياه‌جامگان ابومسلم فصل آينده با هدايت ميثاقيان، ليگ هشتم را آغاز مي‌كنند.

ذوب‌آهن اصفهان كه تا پايان فصل گذشته با بيژن ذوالفقارنسب قرارداد داشت، با نظر هيات مديره سرمربي ديگري را براي حضور در هشتمين دوره ليگ برتر برگزيد؛ منصور ابراهيم‌زاده.

سعيد آذري، مديرعامل باشگاه دليل انتخاب وي را شناخت از اركان باشگاه و شرايط بازيكنان ذوب‌آهن عنوان مي‌كند و بر حفظ ساختار اصلي تيم فصل گذشته تاكيد دارد.

محمود ياوري با برق شيراز كارنامه موفقي داشت، ياوري در مذاكرات خود با مسوولان اين باشگاه براي ادامه همكاري خواستار حفظ بازيكنان فصل گذشته و جذب حداقل يك بازيكن خوب در هر پست شده است، گرچه مسولان اين باشگاه اعلام نام سرمربي را به پس از عقد قرارداد موكول مي‌كنند؛ اما نسبت به حفظ ياوري متفق‌القول هستند.

استقلال اهواز اما تيم پرحاشيه فصل گذشته بود، جدايي فيروز كريمي در ميانه راه با آن وضعيت و حرف و حديث‌هايي كه در مدت زمان حضور مجيد جلالي در اين تيم مطرح شد، سبب شده تا نيمكت اين تيم، جاي امني براي مربيان نباشد.

پس از جدايي كريمي از استقلال تهران، صحبت از حضور دوباره‌اش در اهواز و در جمع آبي‌پوشان بود، حتي كريمي زمان آغاز تمرينات استقلال اهواز را در اظهاراتي اعلام كرده بود، اما باز هم اتفاق عجيبي رخ داد تا وضعيت استقلال اهواز براي انتخاب سرمربي در پرده‌اي از ابهام بماند.

فيروز كريمي با مسوولان شيرين‌فراز براي حضور در اين تيم به عنوان مدير فني به توافق رسيد، هر چند كه اين خبر به طور رسمي اعلام شد، اما بعيد نيست كه طي روزهاي آينده اخبار ديگري در مورد تيم بعدي كريمي شنيده شود.

پيكان فصل آينده را هم با اصغر مديرروستا تجربه مي‌كند. اين باشگاه قرارداد مديرروستا را تمديد كرده است و جالب اين كه وي قصد دارد تغيير و تحول زيادي در تيم ايجاد كند كه در اولين اقدام نام 12‌بازيكن فصل گذشته را در فهرست مازاد قرار داده است.

مس كرمان پس از جدايي قلعه‌نويي، با انتخاب پرويز مظلومي به عنوان سرمربي و مجيد نامجومطلق و حسين تراب‌پور به عنوان دستياران وي، كادر فني خود را تكميل كرد. مس كه در انتخاب مربيان با سرعت عمل كرد، در بازار نقل و انتقالات هم تيم پركاري نشان داده است.

سايپا پس از جدايي علي دايي با نظر هيات مديره به دنبال جذب يك مربي خارجي است. گفته مي‌شود چند مربي از آلمان، هلند و آرژانتين در فهرست سايپا قرار دارند و رايزني‌ها براي جذب يك گزينه از بين آنها ادامه دارد.

راه‌آهن فصل آينده نيز با هدايت داوود مهابادي و مهدي تارتار به ميدان مي‌رود. محمدحسن انصاري‌فرد، مديرعامل اين باشگاه با رد شايعه واگذاري امتياز باشگاه مي‌گويد: عملكرد مهابادي مورد تاييد باشگاه است و فصل آينده وي در كنار تارتار به كار خود ادامه مي‌دهد.

استقلال هم كه پس از فيروز كريمي دوباره امير قلعه‌نويي را به جمع آبي‌پوشان بازگرداند، اميدوار است در فصل آينده ناكامي‌هاي ليگ هفتم را جبران كند.

گويا مقاومت سپاسي به حضور غلامحسين پيرواني عادت كرده است. پيرواني البته در بازگشت از ابومسلم در شيراز ماند تا در ليگ هشتم هدايت اين تيم را به عهده بگيرد.

پگاه گيلان كه با نادر دست‌نشان متحول شده، بدون‌شك قرارداد اين مربي را تمديد مي‌كند تا در ليگ هشتم به‌دنبال جايگاه بهتري باشد.

و سرانجام، ملوان بندرانزلي كه تا روزهاي پاياني فصل گذشته خطر سقوط را احساس مي‌كرد، به احتمال فراوان فصل آينده هم محمد احمدزاده را حفظ مي‌كند.

‌ سارا احمديان‌
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن