تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820749943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استعفاي كاشاني‌ از مديرعاملي پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: استعفاي كاشاني‌ از مديرعاملي پرسپوليس


فوتبال- ناصر قراگزلو:
حبيب كاشاني از سمت مديرعاملي باشگاه پرسپوليس تهران كناره‌گيري كرد.

به گزارش ايسنا، مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از هفته‌ها وقفه در تعيين سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس، عدم تشكيل جلسه‌هاي هيأت‌مديره اين باشگاه براي برنامه‌ريزي در جهت حضور قدرتمند پرسپوليس در ۳ جام در فصل آينده رقابت‌ها و مسائل و مشكلات مالي تصميم گرفت از سمت خود در اين باشگاه كناره‌گيري كند.

اين تصميم پس از نشست يكشنبه‌شب هيأت‌مديره باشگاه پرسپوليس و سپس در ادامه جلسه كاشاني با محمد علي‌آبادي رئيس سازمان تربيت‌بدني گرفته شد.

كاشاني در نشست ظهر ديروز خود با علي‌آبادي پس از بحث‌هاي مختلف درخصوص وضعيت فعلي و برنامه‌هاي آينده پرسپوليس به خصوص وضعيت سرمربيگري و مسائل و مشكلات مالي اين تيم براي تمديد قرارداد با بازيكنان قبلي و جذب بازيكنان جديد، ترجيح داد از مديرعاملي پرسپوليس كنار برود.

كاشاني در پايان جلسه خود با علي‌آبادي استعفاي خود را تقديم رئيس مجمع پرسپوليس كرد. به نقل از ايسنا، ظاهراً استعفاي كاشاني پذيرفته شده است.

پيش از اقدام كاشاني جلسه هيأت‌مديره پرسپوليس يكشنبه شب با حضور تمامي اعضاي باشگاه برگزار شد.

حميد استيلي، گزينه نخست سرمربيگري پرسپوليس با حضور در جلسه هيأت‌مديره به تشريح برنامه‌هاي خود در اين تيم پرداخت. جلسه اعضاي هيأت‌مديره با استيلي ۳ ‌ساعت به طول انجاميد.

استيلي كه حضورش در پرسپوليس با استعفاي كاشاني در هاله‌اي از ابهام قرار گرفته است، مي‌گويد: «تمام برنامه‌هايم را به‌طور كامل و جامع در قالب يك كتابچه به اعضاي هيأت‌مديره ارائه دادم و در آن به كليت برنامه‌هايم اشاره كردم. در اين برنامه به توضيح برنامه فصل گذشته كه منجر به قهرماني پرسپوليس شده بود نيز پرداختم.»

گزينه نخست مربيگري پرسپوليس در مورد انتخاب خود به‌عنوان سرمربي اين تيم با احتياط صحبت مي‌كند:‌ «هنوز معلوم نيست چه كسي سرمربي مي‌‌شود. هيأت‌مديره تصميم‌گيرنده اصلي است و احتمالاً تا اواسط هفته جاري تصميم‌ نهايي‌اش را در مورد سرمربي تيم اتخاذ خواهد كرد.»

مربي فصل گذشته پرسپوليس حرف‌هاي اخير در مورد اختلاف برخي از اعضاي هيأت‌مديره با خود را به طور كامل رد مي‌كند: «اصلاً چنين مواردي صحت ندارد و برخورد اعضاي هيأت‌مديره از جمله سعيدلو، فرخزادي و ساير اعضا با من بسيار خوب بود.»

مربي پرسپوليس پس از طرح برنامه‌هاي خود و دفاع از آنها، محل جلسه را ترك كرد تا اعضاي هيأت‌مديره به‌مدت يك‌ساعت ديگر در مورد مسائل ديگر باشگاه و اين تيم به گفت‌وگو بپردازند.

در اين نشست حميد استيلي، از سوي كاشاني، مديرعامل مستعفي پرسپوليس به‌عنوان اصلي‌ترين گزينه براي هدايت سرخپوشان معرفي شد.

حسن بيادي،‌ نايب‌رئيس هيأت‌مديره باشگاه پرسپوليس درباره اين جلسه و مصوبات آن گفت: «در اين جلسه حميد استيلي، نامزد اول سرمربيگري تيم، برنامه‌هاي مفصل خود را به صورت مكتوب به هيأت‌مديره ارائه و در ادامه نيز به مدت دو ساعت برنامه‌هاي آتي‌اش را براي سرمربيگري به صورت مبسوط و شفاهي مطرح كرد.»

بيادي با اشاره به توضيحات مفصل حبيب كاشاني قبل از ملاقات ديروزش با علي‌آبادي درخصوص وضعيت فعلي باشگاه تصريح كرد: «كاشاني در مورد مسائل آينده و پيش‌روي باشگاه و نيز مسائل مالي توضيحاتي را ارائه و برنامه‌هاي خود را براي در اوج ماندن تيم به صورت فني و تخصصي بيان كرد.»

به نظر مي‌رسد جلسه حبيب كاشاني با علي‌آبادي كه به استعفاي مديرعامل اين باشگاه منجر شد كليه تصميمات يكشنبه شب هيأت‌مديره پرسپوليس را تحت‌الشعاع قرار داده است.

در اين حال مدير روابط عمومي پرسپوليس كه با فارس گفت‌وگو كرده بود، مي‌گويد: «مديرعامل باشگاه استعفاي خود را به صورت رسمي به رئيس سازمان ارائه كرد و ايشان هم مخالفتي نداشت.»

وي اظهار داشت: «بحث بدهي‌هاي پرسپوليس و مشكلاتي ديگر، شرايط را به گونه‌اي رقم زده كه كاشاني پس از يك سال، مجاب به استعفا شود.»

وي افزود: «ايشان حس مي‌كند با حضور پرسپوليس در ۳ جبهه سخت در سال آينده، نياز مبرمي دارد تا سازمان تربيت‌بدني مثل زمان انصاري‌فرد، كمك‌هاي ۳ ميلياردي به پرسپوليس بكند اما با نشست امروز متوجه شد كه سال آينده بودجه قابل توجهي در اختيار تيم قرار نخواهد گرفت و تيم دچار مشكلات عديده‌اي خواهد شد.»

عليپور عنوان كرد: «با توجه به اين شرايط، كاشاني معتقد است، فقط با حامي مالي در فصل آينده نمي‌تواند مسائل مالي و غيره را حل كند. به همين دليل، استعفاي خود را به صورت مكتوب و رسمي به رئيس سازمان ورزش ارائه كرد و ايشان هم مخالفتي نداشت.»

وي خاطر نشان ساخت: «به هيچ عنوان كاشاني به دنبال بازارگرمي نيست. با توجه به جلسه يكشنبه شب هيأت‌مديره كه نياز به حمايت بيشتر اعضا داشت، او صلاح ديد به خاطر پرسپوليس و هواداران كنار برود تا تيم ضربه نخورد.»

در مقابل، سخنگوي سازمان ورزش هم در گفت‌وگو با فارس از استعفاي كاشاني اظهار بي‌اطلاعي كرد.

آخوندي گفت: «چه كسي گفته است كه كاشاني استعفا داده است؟ من از اين موضوع خبر ندارم.»

تاريخ درج: 27 خرداد 1387 ساعت 18:30 تاريخ تاييد: 27 خرداد 1387 ساعت 22:58 تاريخ به روز رساني: 27 خرداد 1387 ساعت 22:55
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن