تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821071803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي‌فقيه در جهادكشاورزي مركزي: ورود گرايش‌هاي سياسي به جهادكشاورزي، سم اين مجموعه است برخي ارزش‌هاي ديني در اين سازمان رعايت نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نماينده ولي‌فقيه در جهادكشاورزي مركزي: ورود گرايش‌هاي سياسي به جهادكشاورزي، سم اين مجموعه است برخي ارزش‌هاي ديني در اين سازمان رعايت نمي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - اراك
سرويس: شهرستان‌ها

نماينده ولي‌فقيه در سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي از آنچه كه آن را "فاصله گرفتن اين مجموعه از ارزش‌هاي جهادي و منش‌هاي ابتدايي شكل‌گيري اين نهاد" عنوان مي‌كرد، انتقاد كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه مركزي، حجت‌الاسلام‌والمسلمين كلانتري، در همايش "ترويج مديريت جهادي" با بيان اين كه خدامحوري، تقوامحوري، خدمت به مردم، ولايت‌مداري، نوگرايي، خلاقيت و نيز شايسته‌سالاري و ساده‌زيستي از ويژگي‌هاي فعاليت جهادي در اين سازمان در بدو تاسيس بوده است، گفت: هم اينك چالش‌هاي فراواني فراروي اين فرهنگ وجود دارد كه بايد با آسيب‌شناسي در اين خصوص نسبت به رفع اين چالش‌ها اقدام كرد.

وي توضيح داد: تغيير منش جهادي و ترويج تفكر تغيير در همه امور، ناتواني در خودشناسي و موقعيت‌سنجي از وضعيت فعلي، پشت كردن به گذشته و انكار آن، افزون‌طلبي و ترس در ريسك‌پذيري، سبب شده است فعاليت‌هاي جهادي در اين برهه با مشكلات عديده‌اي روبه‌رو شود.

كلانتري بيان كرد: وجود دستگاه‌هاي مختلف و اقدامات گاه غيراصولي آنان، سبب كاهش توان ريسك‌پذيري، كه از جمله ويژگي‌هاي فعاليت‌هاي جهادي است، شده است.

وي ادامه داد: بسياري در بيرون از اين مجموعه بر آن فشار وارد مي‌كنند كه اين موضوع سبب شده است جهادگران در پيچ وخم‌هاي اداري و بروكراسي ناشي از آن گرفتار شوند.

به گزارش ايسنا، نماينده ولي‌فقيه در جهاد كشاورزي استان مركزي در ادامه با ابراز تاسف از رعايت نشدن برخي ارزش‌هاي ديني در اين سازمان، گفت: متاسفانه هم اينك شاهد آن هستيم كه برخي شوون اسلامي در مجموعه‌اي كه ريشه در ولايت دارد، رعايت نمي‌شود و كسي نيز دم بر نمي‌آورد و صدايي براي امر به معروف و نهي از منكر شنيده نمي‌شود كه قطعا در آينده، چوب اين بي‌صدايي را خواهيم خورد.

وي ورود گرايش‌هاي سياسي به جهاد كشاورزي را سمي براي فعاليت اين مجموعه دانست و گفت: جهاد و تفكر جهادي همواره تفكري جذاب و مدافع ارزش‌هاي ديني بوده است و نبايد اجازه داده شود سياست‌بازان با ورود به اين عرصه سبب زوال آن شوند.

كلانتري، دوري گزيدن از تجملات سازماني، افزايش انگيزه فعاليت در بين كاركنان را از وظايف مسوولان در اين بخش دانست و اظهار كرد: بايد با بازگشت به گذشته و يادآوري فعاليت‌هاي انجام گرفته ضمن افزايش روحيه در ميان كاركنان، زمينه را براي خدمت بيشتر به مردم فراهم كرد.
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن