تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815265251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دست آوردهاي عظيم كشاورزي حاصل تلاش مخلصانه جهادگران جهاد كشاورزي است


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: دست آوردهاي عظيم كشاورزي حاصل تلاش مخلصانه جهادگران جهاد كشاورزي است
حزب موتلفه اسلامي به مناسبت سالروز تشكيل جهاد سازندگي بيانيه اي صادر كرد.


به گزارش سرويس سياسي برنا، حزب موتلفه اسلامي به مناسبت سالروز تشكيل جهاد سازندگي بيانيه اي صادر كرد.

بر اساس اين گزارش متن اين بيانيه به شرح زير است:

بيست و هفتم خرداد سالروز تشكيل جهاد سازندگي به فرمان امام خميني(ره) و به عبارتي روز جهاد كشاورزي است. در همان اوايل انقلاب امام خميني (ره) ما اين پيام را كه كشاورزي محور استقلال كشور است به گوش مردم و مسئولان رساند و همه آحاد ملت را به جهاد براي كشاورزي "بخوانيد براي استقلال" فراخواند و اين كلمات زيبا كه "همه با هم جهاد سازندگي" بخشي از آرام آن نهاد مقدس شد. حزب موتلفه اسلامي ضمن گرامي داشت هفته جهاد كشاورزي و تبريك آن به همه جهادگران، ايثار گران و كشاورزان زحمت كش توجه همه دست اندركاران اين بخش را به پيام الهي امام (ره) جلب و نكاتي را متذكر مي شود:

1- دست آوردهاي عظيم در بخش كشاورزي حاصل تلاش مجدانه و مخلصانه جهادگران جهاد كشاورزي است. كه بدون هيچ توقعي و با انگيزه الهي در اقصي نقاط كشور انجام شده و مي بايست به اين زحمات ارج نهاده شود.

2- پيش برد كشاورزي هم كار سياسي و هم كار اقتصادي و ايجاد ارتباط منطقي باتمام بخش هاي ديگر حتي بخش هاي فرهنگي را طلب مي كد و به واقع حلقه مفقود شده و در توسعه كشاورزي است.

3- بايد سرمايه گذاري هي مختلف بخش خصوصي، بانك و تعاوني ها را به سمت كشاورزي سوق دهيم و درباره اينكه ساختار كشورمان را طوري سامان دهيم و ساختار اداري و اقتصادي آن را تنظيم كنيم كه رفتن به سمت كشاورزي راحت تر باشد و امكان سرمايه گذاري وسيعتر در آن فراهم شود فكر كنيم و برنامه ريزي نماييم.

4- مسئله كشاورزي را بعنوان يك مسئله فرهنگي و اقتصادي و سودآوري كه مي تواند ايجاد انگيزه نمايد چه براي دولت و چه براي بخش خصوصي حل كرده و بطور وسيع از آن استفاده كنيم و امكانات وسيعي كه در منابع بانكي و بخشي خصوصي مي باشد را جذب كنيم.
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن