تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819792914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجراي دومين روز از فاز جديد طرح امنيت اجتماعي توقيف 21 خودرو و پلمب‌ 32 مغازه در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اجراي دومين روز از فاز جديد طرح امنيت اجتماعي توقيف 21 خودرو و پلمب‌ 32 مغازه در تهران
خبرگزاري فارس: در اجراي دومين روز از فاز طرح جديد نيروي انتظامي مأموران پليس تهران‌ 32 مغازه كه افراد بدپوشش از آن محل‌ها مانتوهاي خود را خريداري كرده و يا آرايشگاه‌هايي كه اقدام به آرايش مو به سبك‌هاي غربي كرده بودند، پلمب شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، پليس تهران در اجراي فاز جديد طرح امنيت اجتماعي كه در آن با عرضه‌كنندگان پوشاك غير‌مجاز از طريق نشاني اعلام شده از سوي خريداران برخورد مي‌‌شود، در ميدان‌هاي اصلي شهر حاضر شده و ضمن ارشاد و برخورد با زنان داراي پوشش نامتعارف و پسراني كه موهاي خود را به سبك غربي آرايش مي‌كنند، اقدام به پلمب مغازه‌هاي پوشاك و آرايشگاه‌هايي كه موهايي مشتريان خود را به سبك غربي آرايش مي‌كردند، كرد.
سرهنگ احمدي رئيس مركز اطلاع‌رساني ستاد نيروي انتظامي درباره فعاليت‌هاي گشت ارشاد در فاز جديد برخورد با بدپوششي به خبرنگار اجتماعي فارس گفت: اين طرح در راستاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در تهران و سراسر كشور اجرا مي‌شود.
وي گفت: در اجراي اين طرح روز گذشته در تهران 21 خودرو كه سرنشينان آن‌ها با پوشش‌هاي نامتعارف بوده و يا مزاحم نواميس مردم شده بودند از سوي پليس توقيف شد.
سرهنگ احمدي ادامه داد: در اين طرح 32 واحد صنفي شامل آرايشگاه‌ها و فروشندگان پوشاك نامتعارف كه نشاني آن‌ها از سوي خريداراني كه از آن استفاده مي‌كنند اعلام شد از سوي مأموران پلمب شد.
بر پايه مشاهدات خبرنگار فارس، روز‌ گذشته مأموران پس از ارشاد پسراني كه داراي آرايش‌ موهاي خود به سبك غربي كرده بودند با گرفتن نشاني اين آرايشگاه وارد آن مكان در مجتمع تجاري تنديس در ميدان تجريش شده و آن را پلمب كردند.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن