تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816458374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين 90 يا 120 دقيقه تا صعود به ليگ قهرمانان‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: آخرين 90 يا 120 دقيقه تا صعود به ليگ قهرمانان‌


قهرمان بيست و يكمين دوره رقابتهاي فوتبال جام حذفي باشگاههاي كشور، عصر امروز با برگزاري ديدار برگشت مرحله نهايي اين مسابقات بين دو تيم استقلال تهران و پگاه گيلان معرفي خواهد شد‌.

شكست يك برصفر استقلال در بازي رفت مقابل پگاه گيلان، شرايطي دشوار را براي اين تيم در آستانه ديدار برگشت رقم زده است. استقلال امروز بايد به پيروزي برسد و البته نيم نگاهش به دروازه باشد كه اگر گلي دريافت كند، بايد به ازاي هر يك گل، دو گل بزند‌‌.

‌اينها نشان مي‌دهد كار استقلال مقابل پگاه آسان نيست به ويژه اينكه، آبي پوشان در دو بازي گذشته مقابل شاگردان نادر دست نشان 5 گل دريافت كرده‌اند. آبي پوشان كه با جدايي فيروز كريمي و حضور امير قلعه نويي تيمي هماهنگ‌تر نشان مي‌دهند، امروز چشم به سكوها دارند. آنها بي صبرانه منتظر يار دوازدهم خود هستند و براي به همراه داشتن يكصد هزار تماشاگر در ورزشگاه سخت به تكاپو افتاده‌اند. اين نشان مي‌دهد كه آبي پوشان اهميت حضور تماشاگران را درك كرده‌ و مي‌دانند اين انرژي مثبت چه مي‌كند‌.

‌استقلال امروز، جباري را هم به احتمال زياد به همراه خواهد داشت. جباري كه باشد نيمي از مشكلات قلعه‌نويي حل مي‌شود و ديگر مانند بازي رفت مقابل پگاه هافبك‌هاي اين تيم سردرگم دنبال توپ نمي‌دوند. نظم تاكتيكي و دوري از بازي احساسي، تاكتيك حياتي استقلال در بازي امروز است كه جباري مي‌تواند اين مهم را به انجام برساند‌.

‌آبي پوشان اگر دل به بازي احساسي بسته و بي مهابا به دروازه حريف حمله كنند، بايد منتظر ضد حملات زهردار پگاه باشند كه مهاجمانش مي‌توانند از پس بازيكنان تدافعي استقلال برآيند.‌‌

‌امروز براي هر دو تيم استقلال و پگاه، روز ديگري است. آخرين 90 يا 120 دقيقه بازي سخت تا فتح جام و صعود به ليگ قهرمانان آسيا.‌

قطعاً تيمي در بازي امروز پيروز مي‌شود كه به دور از حواشي و جنجال به روح فوتبال فكر كند. آن تيم شايد استقلال باشد، شايد هم پگاه. تا غروب امروز منتظر قهرمان جام حذفي هستيم‌‌.

مسيرهاي صعود‌

استقلال با برتري 5 بر2 مقابل تربيت يزد در مرحله يك شانزدهم، گام به مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي كشور گذاشت. اين تيم در ادامه تيم‌هاي ذوب آهن اصفهان، راه آهن تهران و فولاد خوزستان را در ضربات پنالتي شكست داد تا به ديدار نهايي جام حذفي راه يابد‌.

‌استقلال در جام حذفي 9 گل زده و هفت گل دريافت كرده است كه ميانگيني نه چندان قابل قبول براي مدعي قهرماني جام حذفي است. اين تيم به همان اندازه كه در جريان 90 دقيقه بازي تيمي متوسط بوده است در ضربات پنالتي فوق تصور نشان داده و با تكيه بر مهارت‌هاي طالب‌لو، حريفان را يك به يك از پيش رو برداشته است‌‌.

‌پگاه بر خلاف استقلال در جام حذفي تمامي حريفان را در مدت زمان معمول مسابقه شكست داده است. اين تيم در گام نخست مس سرچشمه كرمان را با 3 گل از پيش رو برداشت، در ادامه با يك گل بر آلومينيوم سازي اراك فائق آمد و با شكست 4 بر2 سپاهان به مرحله نيمه نهايي جام حذفي گام نهاد. برتري 2 بريك مقابل برق شيراز در ورزشگاه سردار جنگل رشت گام آخر اين تيم براي صعود به ديدار نهايي جام حذفي بود‌.

‌شاگردان دست نشان در جام حذفي 11 گل به ثمر رسانده‌اند و تنها سه بار دروازه شان گشوده شده است كه آماري جالب توجه از تيم پانزدهم جدول رده بندي ليگ برتر و فيناليست رقابت‌هاي جام حذفي است‌.

استقلال پرافتخارترين تيم‌

تيم فوتبال استقلال با كسب چهار عنوان قهرماني و 9 بار حضور در ديدار نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاههاي كشور، پرافتخارترين تيم ايران در اين رقابتها است‌.

‌تيم استقلال با شكست فولاد خوزستان موفق شد براي نهمين بار به ديدار نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي كشور راه يابد. استقلال، يكي از پرافتخارترين تيم‌هاي ايران در جام حذفي است. اين تيم با 9 بار حضور در ديدار نهايي و كسب چهار عنوان قهرماني، سرآمد ديگر تيم‌هاي ايراني است‌.

‌پگاه تيم محلاتي نيست‌

اسماعيل شاد گفت: با روندي كه در دو ماه گذشته داشته‌ايم، شواهد نشان از قهرماني پگاه مي‌دهد‌‌.

‌مديرعامل باشگاه پگاه گيلان در آستانه‌ ديدار برگشت فينال جام حذفي فوتبال با بيان اين كه فقط براي برد به تهران مي‌آييم، گفت‌: براساس هماهنگي‌هاي صورت گرفته از سوي شوراي شهر رشت، 40 دستگاه اتوبوس براي انتقال هواداران به تهران تدارك ديده شده است و از طرفي مردم رشت هم خودشان براي ديدن بازي به تهران خواهند آمد و شمالي‌هاي مقيم تهران را هم حتما در روز بازي در ورزشگاه آزادي خواهيم ديد‌.

‌وي روحيه‌ تيم را بسيار عالي توصيف كرد و گفت: همه‌ عزم خود را جزم كرده‌ايم و انشانءالله امروز در يك نبرد جانانه مقابل تيم بزرگ استقلال قرار مي‌گيريم‌‌.

‌وي تاكيد كرد: به فكر نتيجه مساوي نيستيم و فقط براي برد به تهران خواهيم آمد. همه‌ ما مي‌دانيم اگر به مساوي فكر كنيم، نتيجه بازي چه خواهد شد‌‌.

‌وي تاكيد داشت: تيم ما يك تيم محلاتي و دسته سومي نيست و در يك شرايط خوب قرار دارد. همه بازيكنان تيم ستاره شده‌اند و تنها مورد خاص حضور هواداران استقلال است، كه مطمئنم هر چه از زمان بازي بگذرد، آنها هوادار ما مي‌شوند و در نيمه دوم ما را تشويق خواهند كرد‌‌.

پاداش قهرماني استقلال‌

مدير عامل باشگاه استقلال تهران گفت: امروز يكي از بزرگ‌ترين بازي‌هاي تاريخ باشگاه استقلال را انجام مي‌دهيم‌.

‌علي فتح الله‌زاده درباره بازي امروز تيم‌هاي استقلال تهران و پگاه گيلان، گفت: اين بازي براي ما بسيار ارزشمند است و يكي از بزرگ‌ترين بازي‌هاي تاريخ باشگاه استقلال است. تيم ما با تمامي‌ كمبود‌ها و كاستي‌ها تا مرحله فينال پيش آمده و نشان داده است كه شخصيت قهرماني دارد. استقلال اكنون در شرايطي در آستانه قهرماني جام حذفي قرار دارد كه تيم‌هاي اول تا چهارم ليگ برتر در اين مسابقات حذف شدند و به فينال نرسيده‌اند‌.

‌وي افزود:‌ اطمينان دارم، بازيكنان ما كه با تلاش تا اين مرحله پيش آمده‌اند به سادگي اين فرصت را از دست نمي‌دهند. اميدواريم هواداران فهيم استقلال نيز به ورزشگاه بيايند و تيم خود را تشويق كنند تا در يك روز باشكوه استقلال قهرمان جام حذفي شود‌.

‌وي گفت: از تماشاگران مي‌خواهم تا آخرين لحظه در كنار تيم خود بمانند، در ليگ برتر شاهد بوديم كه تا دقيقه 96 سپاهان قهرمان ليگ بود اما، در يك لحظه پرسپوليس توانست پيروز شود و قهرماني ليگ برتر را به دست آورد. بنابراين ما از هواداران استقلال مي‌خواهيم تا زماني كه داور سوت پايان بازي را مي‌زند، استقلال را تشويق كنند‌‌.

وي درباره پاداش قهرماني تيم استقلال در جام حذفي گفت: طبق بودجه پيش‌بيني شده 10 ميليون تومان پاداش قهرماني هر يك از بازيكنان استقلال در جام حذفي بود، كه ما از هيات مديره خواستيم چهار، پنج ميليون تومان ديگر به اين رقم اضافه كند تا به هر كدام از بازيكنان يك دستگاه خودرو پژو پارس اهدا كنيم‌‌. ‌




 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 276]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن