تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814251476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان كرمانشاه: نمايشگاه كتاب براي مطالعه كودكان انگيزه ايجاد مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان كرمانشاه: نمايشگاه كتاب براي مطالعه كودكان انگيزه ايجاد مي‌كند
خبرگزاري فارس: سرپرست كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان كرمانشاه گفت: برپايي نمايشگاه كتاب در معرفي كتاب‌هاي مناسب و تقويت انگيزه و ارتقاي فرهنگ كتابخواني در كودكان و نوجوانان بسيار موثر است.


رضا موزوني امروز در حاشيه نمايشگاه بزرگ كتاب استان در گفتگو با خبرنگار فارس در كرمانشاه فعاليت‌هاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان را در راستاي كتاب و كتابخواني مثبت ارزيابي كرد و افزود: هر ساله در حوزه كتابخواني، اين كانون فعاليت‌هاي گسترده‌اي را در سطح مراكز براي بحث ترويج كتابخواني دارد كه در سال گذشته طرحي با عنوان كتابخواني متري حدود 70 هزار جلد كتاب در 14 كيلومتر مطالعه اجرا شد.
وي ادامه داد: در سال 86 همچنين بيش از 2 هزار نفر از كودكان و نوجوانان استان در طرح كتابخواني حول محور آثار مولانا شركت داشتند.
موزوني افزود: امسال نيز اين در طرح تابستان به عنوان يك فرايند در مراكز كانون ادامه داشته و برآيند آن در جشنواره كتابخواني در پايان تابستان با معرفي كتابخوانان برتر مشخص خواهد شد.
سرپرست كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان كرمانشاه برگزاري جشنواره‌ها و مسابقه‌هاي كتابخواني را اقدام تشويقي خوبي در جهت ترويج كتاب و كتابخواني در سطح استان دانست و تصريح كرد: خوشبختانه با پيشينه و سابقه فعاليت‌هاي عميق كانون، شناخت خانواده‌ها و رسانه‌ها از كانون در استان بسيار بالاست و در حال حاضر امكانات موجود با توجه به استقبال بيش از حد كودكان و نوجوانان استان پاسخگوي تقاضا و نياز مخاطبان نيست كه اميدواريم با افزايش فعاليت‌ها و امكانات كانون، بتوانيم پاسخگوي نياز كودكان و نوجوانان كرمانشاهي باشيم.
وي در پايان خاطر نشان كرد: غرفه كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان علاوه بر نمايش كتاب‌هاي خود، فضاي شاد و با نشاطي را براي كودكان در نمايشگاه كتاب ايجاد كرده و حضور فعالي در نمايشگاه بزرگ كتاب استان دارد.
در غرفه كانون پرورش فكري استان، علاوه بر اين ايستگاه نقاشي و قصه گويي در طول مدت نمايشگاه با حضور قصه گويان برتر استان و مربيان توانمند نقاشي بر قرار است.
انتهاي پيام/ب
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن