تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815008423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار ساوه: تقويت باورهاي ديني نقش موثري در پيشگري از ايدز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرماندار ساوه: تقويت باورهاي ديني نقش موثري در پيشگري از ايدز دارد
معاون استاندار مركزي و فرماندار ساوه گفت: اطلاع رساني نسبت به بيماري ايدز و تقويت باورهاي ديني در جوانان نقش موثري در پيشگيري از ابتلا به ويروس ‪ HIV‬در جامعه دارد.

"علي محمد گلستاني فرد" روز دوشنبه در نخستين جلسه كميته ايدز شهرستان ساوه افزود: بي‌اطلاعي و كم آگاهي مردم به ويژه جوانان نسبت به ‪ HIV‬ممكن است باعث آلودگي آنان به اين ويروس شود.

وي اظهار داشت: ساوه با توجه به شرايط صنعتي، مهاجرپذيري و رشد جمعيت بيشتر از ساير مناطق درهجمه فرهنگهاي مختلف و آسيب‌هاي اجتماعي قرار دارد.

وي بيان كرد: فرهنگ‌سازي و اشاعه باورهاي مذهبي توسط مسوولان از گرايش جوانان به رفتارهاي پرخطر، آسيب اجتماعي و ايدز جلوگيري مي‌كند.

كارشناس مسوول مبارزه با ايدز مركز بهداشت استان مركزي نيز گفت: درحال حاضر ساوه و زرنديه از شهرستانهاي پرخطر استان مركزي به شمار مي‌روند.

"احمد مرادي" افزود: مهاجرپذيري روزافزون اين دو شهر باعث ايجاد مناطق حاشيه‌نشين، سكونتگاههاي غيرمجاز و آسيب‌هاي اجتماعي شده است.

وي اظهار داشت: مسوولان دستگاههاي اجرايي بايد تلاش كنند با همكاري بين بخشي و اطلاع رساني بهنگام و شفاف از ابتلا جوانان به ايدز جلوگيري كنند.

مرادي، افزود: شعار جهاني اين بيماري اتحاد عليه ايدز است و اين اتحاد تنها به معني همكاري منسجم بين بخشهاي پزشكي و دولت نيست و همه بايد كمك كنند تا جوانان بتوانند به زندگي سالم ادامه دهند.

وي بيان كرد: جوانان بايد بيماري مهلك ايدز را جدي بگيرند و تلاش ما نيز براي آموزش آنها است.

كارشناس مسوول مبارزه با ايدز مركز بهداشت استان مركزي گفت: ايدز يك بيماري چند بعدي است و داراي ابعاد بهداشتي، جسمي و اجتماعي است و آگاهي اجتماعي نيز يكي از شيوه‌هاي مبارزه با گسترش اين بيماري است. ك/‪۲‬ ‪۵۵۷/۶۸۶/۷۳۳۷‬
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن