تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821124940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانش آموزان شهرستان گناوه درمسابقات فرهنگي وهنري استان بوشهر درخشيدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دانش آموزان شهرستان گناوه درمسابقات فرهنگي وهنري استان بوشهر درخشيدند
كارشناس فرهنگي و هنري آموزش وپرورش گناوه گفت:دانش آموزان اين شهرستان با موفقيت چشمگير در مسابقات فرهنگي و استاني درخشيدند.

حسن توسلي،دوشنبه درگفت وگو با خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود:اين دانش آموزان گناوه موفق شدند در رشته‌هاي انشاي نماز، اذان، احكام، شعر، داستان نويسي، وبلاگ و مطالعه و تحقيق رتبه‌هاي اول تا سوم را درميان دانش آموزان شهرستان‌هاي استان بوشهر كسب كنند.

وي اظهارداشت: در رشته انشاي نماز سمانه رستمي از كلاس دوم راهنمايي ‪۲۲‬ بهمن، كبري نوشادي در رشته شعر از مقطع دوم متوسطه دبيرستان امام سجاد(ع) رتبه برتر را كسب كردند ودانش آموزان حسين احمدي، اكبر تاوانه و احمد جوهري از كلاس سوم مدرسه راهنمايي شهيد بهشتي نيز در رشته مطالعه و تحقيق موفق به كسب رتبه اول استاني شدند.

كارشناس فرهنگي هنري آموزش وپرورش گناوه ادامه داد: همچنين فاطمه كرمي ازكلاس اول مدرسه‌راهنمايي ‪ ۲۲‬بهمن وحسن احمدي ازدبيرستان شهداي فتح المبين در رشته انشاي نماز و ناصر امام حسني از دبيرستان انديشه الهي، غلامرضا باغباني از دبيرستان شهداي فتح المبين و محمدرضا سيفيان از مدرسه رازي موفق به كسب رتبه دوم استاني در رشته اذان شدند.

وي افزود:كسب رتبه‌هاي دوم‌استان بوشهرتوسط ناديامحمدي از مدرسه راهنمايي عصمتيه در رشته داستان نويسي و عبدالرضا بهزادي از پيش دانشگاهي آيت الله خامنه‌اي در رشته‌شعر از ديگر موفقيت‌هاي دانش آموزان اين شهرستان مي‌باشد.

توسلي اظهارداشت: همچنين دانش آموزان نشمين موسايي از دبيرستان عترت و ندا صلاحي از پيش دانشگاهي طوبي در رشته انشاي‌نماز و رضا دشتي از مقطع اول دبيرستان علامه طباطبايي و ابراهيم بدخشان از پيش دانشگاهي حضرت آيت الله خامنه‌اي در رشته احكام موفق به كسب رتبه سوم استان بوشهر شدند.

بيش از ‪ ۲۰‬هزار دانش آموز در شهرستان ‪ ۸۳‬هزارنفري گناوه در شمال استان بوشهر به تحصيل مشغول مي‌باشند. ك/‪۳‬
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2492]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن