تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806920583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عكس مك‌كين و اوباما روي اقلام بهداشتي


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عكس مك‌كين و اوباما روي اقلام بهداشتي
يك شركت توليد كننده لوازم آرايشي و بهداشتي در "منتهن" آمريكا در اقدامي بي سابقه با استفاده از رقابت هاي انتخاباتي رياست جمهوري آمريكا به توليد لوازم بهداشتي با عكس "باراك اوباما" و "جان مك كين" اقدام ورزيده است.اداره غذا و داروي آمريكا (FDA) هشدار داد مواد پركننده دنداني نقره اي رنگ كه آمالگام خوانده مي‌شود، حاوي جيوه هستند و مي‌توانند نگراني هايي را براي سلامت زنان باردار و كودكان در پي داشته باشد.


باشگاه جواني برنا / فرشيد روحاني - عكس دو كانديداي رياست جمهوري امريكا بر روي اقلام بهداشتي حك شده است. برخي اسناد محرمانه دولت انگليس از درون يك قطار سر در آورده است. زن انتحاري شادي فوتبالي جوانان عراقي را به عزا تبديل كرد. خودروهاي امريكايي در اروپا با استقبال روبرو شده است. دانشمندان مي گويند پر كردن دندان خطرناك است. مشروح اين خبرها در پي مي آيد...

فرار سولانا از دانشجويان ايراني!

سولانا دعوت دانشجويان ايراني را رد كرد. مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علم و صنعت گفت: نماينده سياسي _ امنيتي اتحاديه اروپا حاضر به پاسخگويي به سئوالات دانشجويان ايراني نشد.

وي گفت: خاوير سولانا، نماينده سياسي _ امنيتي اتحاديه اروپا كه قرار بود به دعوت بسيج دانشجويي در دانشگاه دانشگاه علم و صنعت حاضر شود از آمدن به دانشگاه صرفنظر كرد. سولانا در خصوص عدم حضور در جمع دانشجويان ايراني اطلاع رسمي نداده و فقط اين عدم پذيرش دعوت را به صورت رسانه اي اعلام كرد.

كشف اسناد محرمانه در قطار

يك شبكه خبري تلويزيوني از كشف دومين پرونده اسناد محرمانه دولتي در قطاري در انگليس خبر داد. اين اسناد محرمانه كه در قطاري در لندن كشف و به روزنامه اينديپندنت تحويل داده شده است، درباره جزئيات سياست انگليس در بودجه مبارزه با تروريسم، قاچاق مواد مخدر و پولشويي مي باشد. به نظر مي رسد انتشار اين اسناد كه حاوي اطلاعات حساسي است با توجه در پيش بودن كنفرانس جهاني جرائم مالي در انگليس، با قصد قبلي باشد.
آگاهان مي گويند اين اسناد ممكن است به چگونگي دستكاري حساب هاي بانكي مرتبط با تامين مالي برنامه سلاح هاي كشتار جمعي ايران مربوط باشد و اگر اين اطلاعات اشتباها افشاء شده باشد براي دولت انگليس بسيار نامطلوب خواهد بود.

عكس مك كين و اوباما بر روي اقلام بهداشتي

يك شركت توليد كننده لوازم آرايشي و بهداشتي در "منتهن" آمريكا در اقدامي بي سابقه با استفاده از رقابت هاي انتخاباتي رياست جمهوري آمريكا لوازم بهداشتي با عكس "باراك اوباما" و "جان مك كين" توليد كرده است. "بنيامين شرمن" مدير اين شركت قصد دارد اين محصول را كه "باراك اوباماي دموكرات" و "جان مك كين جمهوريخواه" نام دارد از طريق شبكه فروش بين المللي در كشورهاي مختلف جهان به فروش برساند.

"شرمن" 26 ساله در ادامه افزود: ما اين كار را فقط براي خنده انجام داده ايم و پيش بيني مي كنيم كه مردم از اين محصول استقبال زيادي نكنند. اين درحاليست كه محموله اول آن به سرعت در بازارهاي آمريكايي به فروش رفته و به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. اولين مشتريان اين محصول، شركتي صهيونيستي در سرزمين هاي اشغالي است كه براي خريد تعداد زيادي از اين محصولات، به شركت توليد كننده سفارش داده است.

زني كه جشن را به عزا تبديل كرد

جشن پيروزي مردم عراق تبديل به عزا شد. بر اثر انفجار بمبي توسط يك زن در ميان جمعيتي از جوانان عراقي كه مشغول جشن و پايكوبي براي پيروزي تيم فوتبال كشورشان بودند، حداقل 29 تن زخمي شدند كه 4 تن از آنان پليس بوده‌اند. وضعيت 12 تن از اين مجروحان بحراني گزارش شده است. اين زن كه بمب را به شكل كمربند با خود حمل مي‌كرد در شهر قره تپه در استان شمالي دياله به ميان جمعيت دوست‌داران و هواداران تيم ملي فوتبال كشورش رفت و اقدام به انتحار كرد.

ساكنان اين شهر عمدتا تركمن و شيعه هستند. لازم به ذكر است كه بازي فوتبال فوق بين دو تيم ملي فوتبال عراق و چين از سري رقابتهاي مقدماتي جام جهاني 2020 آفريقاي جنوبي برگزار شد كه با پيروزي عراق به پايان رسيد.

خطرات پر كردن دندان

اداره غذا و داروي آمريكا (FDA) هشدار داد مواد پركننده دنداني نقره اي رنگ كه آمالگام خوانده مي‌شود، حاوي جيوه هستند و مي‌توانند نگراني هايي را براي سلامت زنان باردار و كودكان در پي داشته باشد. كارشناسان در گذشته به زنان باردار در مورد مصرف برخي ماهي‌ها كه ميزان زيادي جيوه دارند هشدار داده اند، اما اداره نظارت بر مواد غذايي و دارويي آمريكا مي‌گويد جيوه موجود در مواد پركننده دنداني مي‌تواند خطراتي براي مغز در حال رشد و نمو انسان داشته باشد.

اين هشدار، كل جمعيت را هدف قرار نمي‌دهد و تنها دو گروه زنان باردار و كودكان را كه پيشتر بر لزوم كاهش مصرف جيوه از ديگر منابع از جمله غذاهاي دريايي در آنها تاكيد شده است دربرمي گيرد. براساس هشدار اداره نظارت بر مواد غذايي و دارويي آمريكا، مواد پركننده دنداني حاوي جيوه هستند كه تاثيرات سمي بر دستگاه عصبي در حال رشد و نمو جنين و كودكان مي‌گذارد.

استقبال اروپايي ها از خودروهاي امريكايي

با توجه به كاهش ارزش دلار و افت شديد قيمت خودروها درايالات متحده بسياري از اروپايي ها كه از ارز يورو بهره مي گيرند به سمت خريد خودرو از بازار آمريكا حركت كرده اند. برخي خودروها در ايالات متحده تقريبا 30 درصد ارزانتر از مدل هاي مشابهشان در اروپا هستند و همين امر سبب شده تا هزينه حمل و نقل اين خودروها نيز خريد خودرو از آمريكا را به صرفه كند.

***

در باشگاه جواني برنا ثبت‌>ام كنيد: [email protected]
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 356]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن