تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815508199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهي به سريال هاي در دست توليد سيما فيلم از زندگي مختار تا روايت مفاسد اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: نگاهي به سريال هاي در دست توليد سيما فيلم از زندگي مختار تا روايت مفاسد اقتصادي


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز : مركز سيما فيلم در حال حاضر سه سريال در مرحله توليد، دو سريال در مرحله امور فني، يك پروژه در مرحله آغاز پيش توليد، يك مجموعه نزديك به پخش و يك مجموعه نيز در حال پخش دارد.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگي هنري باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" ،از ميان پروژه هاي در حال توليد مركز سيما فيلم مجموعه تلويزيوني «مختارنامه» ساخته داوود ميرباقري با محوريت تاريخ صدراسلام و واقعه قيام مختار بعد از عاشورا، سريال «نردبامي بر آسمان» از محمدحسين لطيفي با محوريت سيرزندگي غياث الدين جمشيد كاشاني و سريال «جست وجوگران» از محمدعلي سجادي نيز با محوريت مفاسد اقتصادي، مراحل تصويربرداري را مي گذرانند.
عوامل «مختارنامه» اينك در اطراف تهران مشغول ضبط تصاوير جنگ ها هستند. «نردبامي بر آسمان» نيز در شهرك سينمايي غزالي در حال تصويربرداري است.
از سوي ديگر، محمدعلي سجادي به همراه گروه توليد «جست وجوگران» در لوكيشن هاي تهران مشغول ضبط تصاوير مربوطه هستند.
از اين بين، سريال «كارآگاه علوي 2» به كارگرداني حسن هدايت نيز طي دو روزگذشته پس از پايان مرحله تصويربرداري، اينك در حال تكميل تدوين و جلوه هاي تصويري است. «كارآگاه علوي 2» از 24 آبان ماه سال گذشته مقابل دوربين رفت و بعد از تصويربرداري در لوكيشن هاي تهران، شمال كشور و بوشهر در اصفهان، تصويربرداري آن به پايان رسيد.
«كارآگاه علوي 2» با محوريت بررسي پرونده هاي جنايي اواخر دهه 20 و دهه 30 شمسي تهيه شده است.
گفتني است، سري اول اين سريال طي سال هاي اواخر دهه هفتاد تهيه وپخش شده بود.
سريال «شيخ بهايي» به كارگرداني شهرام اسدي نيز پس از تحويل به مركز سيما فيلم و رفع برخي اصلاحات در حال حاضر مرحله آماده سازي و اصلاحات را طي مي كند تا به زودي از تلويزيون به پخش برسد.
مركز سيما فيلم از اول تير ماه سريال 45 قسمتي «يوسف پيامبر(ع)» را روي آنتن شبكه يك خواهد داشت.
اين سريال به كارگرداني فرج الله سلحشور جلوي دوربين رفته است.«يوسف پيامبر(ع)» سير زندگي اين پيامبر را از كودكي تا زماني كه به عزيزي مصر مي رسد، براساس قصص قرآن به تصوير كشيده است.
«يوسف پيامبر(ع)» پس از 32 ماه فيلمبرداري از ابتداي سال 86 وارد امور فني شد و پس از تدوين، صداگذاري و موسيقي، اينك آماده پخش شده است.
مركز سيما فيلم سريال «روزگار قريب» به كارگرداني كيانوش عياري را نيز روي آنتن شبكه سه سيما دارد. اين سريال طي 32 قسمت سير زندگي دكتر محمد قريب (بنيانگذار طب نوين كودكان ايران) را به تصوير كشيده است.
اين سريال در هر قسمت با بخشي از زمان حال و بزرگسالي دكتر قريب شروع مي شود و در ادامه، بخشي هايي از دوران كودكي و جواني وي را شاهد خواهيم بود.
سريال «دكترقريب» تاكنون بيست و دو قسمت را راهي آنتن كرده است.
مركز سيما فيلم در ادامه توليد مجموعه هاي تلويزيوني، سريال «چهارسوق خاطره» را به كارگرداني خسرو معصومي در مرحله پيش توليد دارد.
اين سريال با اشاره به مجموعه خاطراتي كه از افراد ساكن در شهر كرمان تهيه شده است، اينك در مرحله انتخاب لوكيشن و انتخاب بازيگر قرار دارد.
فيلمنامه اين سريال تكميل شده است و خسرو معصومي همراه فرزاد كاشف، تهيه كننده اين مجموعه، مرحله پيش توليد را پشت سر مي گذارد.
«چهارسوق خاطره» طي سيزده قسمت سيرزندگي دو نوجوان را از دهه چهل شمسي تا بزرگسالي به نمايش مي گذارد.
مركز سيما فيلم تعدادي فيلمنامه نيز در مرحله نگارش دارد كه در حال حاضر توسط نويسندگان مختلف به رشته تحرير در مي آيد.
«برگ وتگرگ»،«صاعقه خاموش»،«دستان سبز»،«خانوم كوچيك»،«قفسي براي پرواز»،«پسران سفيد رود»،«كوچه اقاقيا»،«داستان بهنام»و«پهلوانان» عناوين تعدادي از فيلمنامه هايي هستند كه مرحله نگارش را از سر مي گذرانند. برخي از اين فيلمنامه ها به مرحله پاياني نگارش رسيده اند و برخي ديگر نيز در مرحله شروع تحقيقات و نگارش قرار دارند.
گزارش ايسكانيوز حاكيست، نگارش فيلمنامه «برگ و تگرگ» توسط مسعود آب پرور به پايان رسيده است و احتمالاً در نيمه تابستان به پيش توليد برسد./120
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن