تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816871066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تجمع 400 نفري اعضاي تعاوني زيتون مقابل شهرداري تهران - امير گودرزي


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: تجمع 400 نفري اعضاي تعاوني زيتون مقابل شهرداري تهران - امير گودرزي


سخنگوي شوراي اسلا‌مي شهر تهران روز گذشته از طريق روابط عمومي با تمامي خبرنگاران تماس گرفت و از آنها خواست پس از جلسه غيرعلني به شورا نيايند. نماينده رسانه‌ها كه با رويه اطلا‌ع‌رساني شوراي شهر تهران آشنا هستند سريع‌تر از روزهاي ديگر خود را به خيابان بهشت رسانده و متوجه شدند تجمع چند صد نفري اعضاي شركت تعاوني زيتون و لا‌يحه عجيب شهرداري تهران براي نورپردازي رودخانه كارون اوضاع متفاوتي در گذرگاه مديران شهري ايجاد كرده است.

روز گذشته چندين ساعت خيابان بهشت بسته بود. چند صد نفر از اعضاي تعاوني زيتون نسبت به تخريب ساخت‌وسازهاي غيرمجاز در پارك ملي سرخه‌حصار مقابل شهرداري تهران تجمع كرده و شعارهايي عليه مديريت شهري سر دادند.تجمع‌كنندگان دستنوشته‌هايي همراه داشتند و از اين طريق نسبت به تخريب بنگاه‌هاي مسكن در زمين‌هاي سرخه‌حصار و حكم دادستان اعتراض كردند. اين تجمع به دنبال تخريب بنگاه‌هاي مسكن در روز سه‌شنبه هفته گذشته كه به دستور دادستاني انجام شده بود، صورت گرفت. در اين مجتمع سردار محمودي، رئيس يگان ويژه تهران بزرگ با لباس ورزشي در ميان مردم حضور داشت.

حضور پليس مقابل شهرداري به قدري گسترده بود كه در يك نگاه به نظر مي‌رسيد ماموران پليس تجمع كرده‌اند. سرهنگ خان‌محمدي سركلا‌نتر هفتم فاتب و سرهنگ جعفري‌نسب، جانشين رئيس‌پليس پيشگيري پايتخت سعي داشتند از نزديك شدن معترضان به شهرداري جلوگيري كنند.

در حالي كه اعتراض تجمع‌كنندگان به اوج رسيده بود، خسرو دانشجو با حضور خبرنگاران در دفتر كارش روبه‌رو شد. سخنگوي شوراي شهر كه توقع روبه‌رو شدن با نماينده رسانه‌ها را نداشت، در مورد مشكلا‌ت اعضاي تعاوني زيتون گفت:

او عقيده دارد شهرداري تهران بر اساس قانون نمي‌تواند مجوز ساخت و ساز در اراضي اين پارك ملي را صادر كند و همچنين بر اساس آراي كميسيون ماده صد، شهرداري تهران مجاز به تخريب ساخت و سازهاي غيرقانوني در اين حوزه است. سخنگوي شوراي شهر درباره مشكلا‌ت مالكان زمين‌هاي سرخه‌حصار هم گفت:

او راه‌حل مشكل زمين‌هاي سرخه‌حصار را تملك زمين‌ها و اعطاي زمين معوض به مالكان عنوان و اعلا‌م كرد:

دانشجو با اشاره به برخي آراي قضايي صادر شده در اين‌باره عنوان كرد:

در اين حال خبرگزاري ايسنا از لغو راي اخير ديوان عدالت اداري در مورد اراضي تعاوني زيتون در پارك سرخه‌حصار خبر داد و از سوي مديركل محيط زيست استان تهران اعلا‌م كرد: صدوق دقايقي پيش از مخابره اين خبر با اشاره به گفته برخي اعضاي تعاوني مسكن زيتون در زمينه راي ديوان عدالت اداري براي صدور مجوز ساخت و ساز در پارك ملي سرخه‌حصار و اراضي تعاوني مسكن زيتون گفت: مديركل محيط زيست استان تهران گفت:

دانشجو در ادامه حرف‌هايش عنوان كرد:

گفته‌هاي دانشجو در حالي بود كه او و همكارانش دقايقي پيش با لا‌يحه شهرداري تهران در مورد نورپردازي رودخانه كارون و ساخت پارك بانوان در خرمشهر روبه‌رو شده بودند. او در اين مورد گفت: دانشجو در توضيح دادن اين لوايح تمام تلا‌ش خود را به كار گرفت تا نگويد پيشنهاد شهرداري مغاير قانون است ولي بحث به جايي رسيد كه او مجبور شد غيرمستقيم به اين موضوع اشاره كند: او همچنين از تذكر كارشناس حقوقي شورا حرف زد كه با اين تذكر، اعضا وارد بررسي اين لوايح نشدند.

شنيده مي‌شود در جلسه غيرعلني روز گذشته شوراي شهر تمامي اعضا با اين لوايح شهرداري مخالف بودند و يكي از اعضا عنوان كرد تصويب اينگونه لوايح فتح بابي براي شهرهاي ديگر كشور مي‌شود تا چنين توقعاتي از شهرداري تهران داشته باشند.

جلسه روز گذشته شورا به رياست حسن بيادي اداره شد و مهدي چمران مجالي براي دفاع از لوايح شهرداري نيافت.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن