تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803939575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لبخند آسيا به قهرمان


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: لبخند آسيا به قهرمان


فوتبال- گروه ورزشي:
اين شايد بهترين بخت امير قلعه‌نويي براي جبران اتفاق تلخ نرفتن به جام باشگاه‌هاي آسيا به دليل تعلل در ارسال اسامي بازيكنان باشد كه تا مدت‌ها هواداران را نسبت به وي بدبين كرده بود، اما عملكرد ضعيف مربيان بعد از امير براي بازگشت مقتدرانه او به استقلال كفايت مي‌كرد.

حالا امير قلعه‌نويي در آستانه ديدار برگشت فينال جام حذفي، اتفاقات يكي، دو سال گذشته را مرور مي‌كند. از نيمه‌هاي راه سرمربيگري صمد مرفاوي تا ناكامي ناصر حجازي و فيروز كريمي تقريباً ۲ سال مي‌گذرد.

فاصله‌اي كه قلعه‌نويي پس از حضور در تيم‌ملي به مس كرمان پيوست. نقطه‌اي كه شروع خوبي براي امير به حساب مي‌آمد. به خصوص اينكه وي توانست با مس كرمان نتايج قابل قبولي كسب كند.

قلعه‌نويي اما در نيمه‌نهايي رقابت‌هاي جام حذفي سرمربيگري استقلال را به دست گرفت و به لطف درخشش وحيد طالب‌لو توانست يك بار ديگر به فينال برسد. فينالي كه بازي رفت آن بيش از هر چيز ديگري مويد تكرار ناكامي‌هاي استقلال بود. چه آبي‌پوشان پايتخت در گيلان بازي را با نتيجه يك بر صفر به پگاه واگذار كردند.

جشن پگاه در رشت

حريف استقلال با روحيه بالايي به ورزشگاه آزادي قدم مي‌گذارد. مسئولان اين باشگاه براي حفظ و بالا بردن انگيزه بازيكنان به تيم دست‌نشان وعده جشن و پاداش داده‌اند.

طوري كه طبق آخرين اخبار در صورت كسب عنوان قهرماني يا نايب‌قهرماني فردا در ورزشگاه عضدي رشت از بازيكنان پگاه تقدير به عمل خواهد آمد.

آنها كه در ليگ برتر نتايج قابل قبولي را به دست نياوردند در جام حذفي با چهره‌اي كاملاً متفاوت خود را به فينال اين رقابت‌ها رسانده‌اند و نمايش منطقي شاگردان دست‌نشان در ديدار رفت فينال جام حذفي تبحر اين تيم در دفاع و ضدحمله را نشان مي‌دهد.

قلعه‌نويي: بازيكنانم از افسردگي خارج شده‌اند

امير قلعه‌نويي كه گفته بود بعد از فينال جام حذفي با رسانه‌ها گفت‌وگو خواهد كرد، در تازه‌ترين واكنش خود گفته است: «ما بايد در زمين بازي نشان دهيم كه مي‌توانيم به آسيا برويم.

بايد پگاه را شكست دهيم.» وي ادامه داده است: «تيم باانگيزه‌اي دارم. به خوبي تمرين كرده‌ايم و فكر مي‌كنم بازيكنان از افسردگي درآمده‌اند.»

قلعه‌نويي تصريح كرده است: «طي چندروز اخير براي همه خطوط كارهاي تاكتيكي انجام داده‌ايم و بازيكنان به خوبي براي اين مسابقه توجيه شده‌اند و از حساسيت فينال آگاهي دارند.»

امير قلعه‌نويي درباره حريف گيلاني تيمش تأكيد كرد: «پگاه در نيم‌فصل دوم خيلي خوب ظاهر شد. كاملاً مشخص است كه دست‌نشان كارهاي خاصي براي پيشرفت تيم انجام داده است. ضمن اينكه برد بازي رفت به آنها روحيه خاصي بخشيده است، اما نبايد فراموش كنيم كه در ورزشگاه آزادي استقلال با يكصد هزار و يازده بازيكن به مصاف پگاه گيلان مي‌رود. قدرت ما بيشتر است.»

فتح‌الله‌زاده: به قهرماني استقلال شك نكنيد

مديرعامل باشگاه استقلال فصل خوبي را با آبي‌ها سپري نكرد اما با اين حال او به موفقيت امير قلعه‌نويي سخت اميدوار است. مديرعامل باشگاه استقلال گفت: «با توجه به پتانسيل و انگيزه بالا به قهرماني تيم ما در جام حذفي شك نكنيد.»

علي فتح‌الله‌زاده درباره بازي امروز تيم‌هاي استقلال و پگاه اظهار داشت: «اين بازي براي ما بسيار ارزشمند است و يكي از بزرگترين بازي‌هاي تاريخ باشگاه استقلال است. تيم ما با تمامي كمبودها و كاستي‌ها تا مرحله فينال پيش آمده و نشان داده است كه شخصيت قهرماني دارد.

استقلال اكنون در شرايطي در آستانه قهرماني جام حذفي قرار دارد كه تيم‌هاي اول تا چهارم ليگ‌برتر در اين مسابقات حذف شدند و به فينال نرسيده‌اند.»

مديرعامل باشگاه استقلال تهران ادامه داد: «از تماشاگران مي‌خواهم تا آخرين لحظه در كنار تيم خود بمانند.

در ليگ‌برتر شاهد بوديم كه تا دقيقه 96 سپاهان قهرمان ليگ بود اما در يك لحظه پرسپوليس توانست پيروز شود و قهرماني ليگ‌برتر را به دست آورد. بنابراين ما از هواداران استقلال مي‌خواهيم تا زماني كه داور سوت پايان بازي را مي‌زند، استقلال را تشويق كنند.

بازيكنان ما طي اين مدت بسيار با انگيزه تمرين كردند و بي‌ترديد اهميت بازي مقابل پگاه را مي‌دانند، آنها پيش از اين دست به كارهاي بزرگي زده‌اند و به عنوان نمونه تيم فولاد را در آن شرايط دشوار اهواز شكست دادند و يا ذوب‌آهن را در بهترين شرايطش از اين رقابت‌ها حذف كردند. با اين حال حمايت تماشاگران بي‌ترديد اين قدرت استقلال را چند برابر خواهد كرد.»

وي درباره جذب بازيكنان جديد در تيم استقلال نيز گفت: «استقلال تيم بزرگي است و بازيكنان علاقه زيادي دارند تا در اين تيم يا پرسپوليس بازي كنند. با اين حال شايد ما با تعداد بازيكنان زيادي مذاكره كرده باشيم اما هدف اصلي باشگاه استقلال حفظ اسكلت فعلي تيم است.

ما تصميم گرفته‌ايم به جاي آنكه بودجه خود را به خريد بازيكنان زياد اختصاص دهيم تنها از 5 سهميه ليگ برتري خود استفاده كنيم. در فصل آينده براي تيم استقلال به دنبال سياهي‌لشگر نيستيم بلكه مي‌خواهيم كمبودهايي را كه در برخي پست‌ها داريم جبران كنيم.»

شاد: 100 هزار تماشاگر، پگاه را تشويق مي‌كنند

مديرعامل باشگاه پگاه گيلان گفت: «مطمئن باشيد در پايان بازي مقابل استقلال تهران، 100 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادي، پگاه را تشويق مي‌كنند.» اين اولين بار نيست كه حريف استقلال در فينال جام حذفي اينگونه دست به جنگ رواني مي‌زند.

اولين بار فرهاد كاظمي، در مقطعي كه سرمربيگري سپاهان را برعهده داشت قبل از آمدن به تهران گفت: «كاري مي‌كنيم كه هواداران استقلال براي سپاهان دست بزنند و ما را تشويق كنند.»

البته قلعه‌نويي در همان بازي طعم تلخ ناكامي در فينال جام حذفي را چشيد و تيمش با 2 گل مغلوب سپاهان شد.اسماعيل شاد درباره جوسازي‌هاي اخير براي ديدار اين تيم مقابل استقلال تهران، اظهار داشت: «كاري به اين حواشي نداريم. استقلالي‌ها اظهاراتي را مطرح مي‌كنند و سپس تكذيب مي‌كنند. ما بيرون زمين توان خود را براي اينگونه مسائل صرف نمي‌كنيم.»

وي افزود: «به بازي امروز بسيار اميدواريم. اعتقاد داريم تيم برنده ميدان خواهيم بود، چون اين عزم و اراده را در بازيكنان خود مي‌بينيم.»

مديرعامل باشگاه پگاه تصريح كرد: «نتيجه فوتبال در مستطيل سبز مشخص مي‌شود و تنها كساني زياد حرف مي‌زنند، كه توانايي ندارند.»

شاد در پاسخ به اين سئوال كه آيا اعتقاد دارد سازمان تربيت‌بدني از استقلال حمايت همه‌جانبه مي‌كند يا خير، به فارس گفت: «به هيچ‌وجه چنين تصوري ندارم و اين شايعه‌اي است كه برخي براي سازمان درست كردند. همه ما زيرمجموعه سازمان هستيم و به يك اندازه حمايت مي‌شويم.»

تاريخ درج: 26 خرداد 1387 ساعت 17:39 تاريخ تاييد: 26 خرداد 1387 ساعت 21:30 تاريخ به روز رساني: 26 خرداد 1387 ساعت 21:32
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن