تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817217197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استقلا‌ل- ‌ پگاه، امروز ساعت 17جدال براى‌ كسب جام بيست و يكم


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: استقلا‌ل- ‌ پگاه، امروز ساعت 17جدال براى‌ كسب جام بيست و يكم
گروه ورزشى -قهرمان بيست ويكمين دوره رقابت‌هاى فوتبال جام حذفى باشگاه‌ها ى كشور امروز با برگزارى ديدار برگشت مرحله فينال اين مسابقات بين دو تيم استقلا‌ل و پگاه مشخص مى‌شود.

شكست يك برصفر استقلا‌ل در بازى رفت مقابل پگاه گيلا‌ن، شرايطى دشوار را براى اين تيم در آستانه ديدار برگشت رقم زده است. استقلا‌ل امروز بايد به پيروزى برسد و البته نيم نگاهش به دروازه باشد كه اگر گلى دريافت كند بايد به ازاى هر يك گل، دو گل بزند. كار استقلا‌ل مقابل پگاه آسان نيست به ويژه اينكه، آبى پوشان در دو بازى گذشته مقابل شاگردان دست نشان 5 گل دريافت كرده‌اند. آبى پوشان امروز تنها چشم به سكوها دارند آنها بى‌صبرانه منتظر يار دوازدهم خود هستند و براى به همراه داشتن يكصد هزار تماشاگر در ورزشگاه سخت به تكاپو افتاده‌اند. اين نشان مى‌دهد كه استقلا‌لى‌ها اهميت حضور تماشاگران را درك كرده‌اند و مى‌دانند اين انرژى مثبت چه مى‌كند. سرمربى تيم استقلا‌ل در اين باره گفت: پس از باخت به پگاه در ديدار رفت، بازيكنان تيم از حالت افسردگى خارج شدند. امير قلعه نويى در مورد شرايط مسابقه برگشت مقابل پگاه گفت: پگاه در نيم فصل دوم خيلى خوب بازى كرد و نتايج خوبى هم كسب كرد. اما در اين طرف تيمى به نام استقلا‌ل است كه سال‌ها قدمت دارد. بايد قبول كنيم در تهران، مقابل خيل انبوه تماشاگران بازى مى‌كنيم و اينها، كار را براى پگاه سخت مى‌كند. استقلا‌ل تيم شادابى است و با انگيزه خوبى تمرين كرده است. اگر مى‌خواهيم به آسيا برويم، بايد پگاه را شكست دهيم تا براى فصل بعد هم روحيه خوبى داشته باشيم. اما در حالى كه سرمربى استقلا‌ل معتقد است حضور تماشاگران و بازى در آزادى به سود آبى‌پوشان تهرانى تمام مى‌شود مدير عامل پگاه مى‌گويد كه حضور 100 هزار تماشاگر آبى‌پوش نمى‌تواند ضربه‌اى به بازى گيلا‌نى‌ها وارد كند و در نهايت اين بازيكنان پگاه هستند كه برنده ميدان هستند. اسماعيل شاد مى‌گويد: مطمئن باشيد امروز در پايان بازى مقابل استقلا‌ل تهران، 100 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادي، پگاه را تشويق مى‌كنند. او درباره جوسازى‌هاى اخير براى ديدار اين تيم مقابل استقلا‌ل گفت: كارى به اين حواشى نداريم. استقلا‌لى‌ها اظهاراتى را مطرح مى‌كنند و سپس تكذيب مى‌كنند. ما بيرون زمين توان خود را براى اين گونه مسائل صرف نمى‌كنيم. وى افزود: به بازى امروز بسيار اميدوار هستيم. اعتقاد داريم تيم برنده ميدان خواهيم بود، چون اين عزم و اراده را در بازيكنان خود مى‌بينيم. نتيجه فوتبال در مستطيل سبز مشخص مى‌شود و تنها كسانى كه توانايى ندارند زياد حرف مى‌زنند.

قرباني: همدل شده‌ايم

در همين ارتباط پيروز قربانى مدافع استقلا‌ل تهران كه پس از بازگشت قلعه‌نويى انگيزه زيادى پيدا كرده گفت: تمامى‌بازيكنان براى شكست دادن پگاه همدل شده‌اند. بازى برگشت مقابل پگاه بسيار سرنوشت‌ساز است و ما با آنكه بازى رفت را واگذار كرده‌ايم اما اطمينان داريم كه مى‌توانيم اين تيم را در بازى برگشت شكست دهيم. قربانى درباره برخى مسايل پيش آمده در ديدار رفت ميان بازيكنان استقلا‌ل نيز گفت: آن اتفاقات تنها به دليل اضطراب موجود در بازى به وجود آمد، اما بازيكنان با يكديگرهمدل شده‌اند تا در بازى برگشت پگاه را شكست دهيم.

مجيدي: استقلا‌ل قهرمان است

فرهاد مجيدى نيز گفت: از قول من بنويسيد كه قطعا قهرمان جام حذفى هستيم. او در گفت و گو با فارس، در مورد بازى مقابل پگاه گيلا‌ن افزود: در اينكه مسابقه سختى پيش رو داريم، شكى نيست. همه مى‌دانند پگاه تيم خوبى است; اما استقلا‌ل چاره‌اى غير از بردن ندارد.

طالب‌لو: به قهرمانى اطمينان دارم

وحيد طالب‌لو دروازه‌بان استقلا‌ل نيز نظر مشابه هم بازى‌هاى خود دارد. بسيار خوشحالم كه مى‌بينم شرايط خوبى بر تمرينات و روحيه بازيكنان حاكم است و اطمينان دارم كه با اين شرايط مى‌توانيم پگاه را شكست دهيم. وى ادامه داد: بسيار مهم است كه ما حريف را دست كم نگيريم و ضمن آنكه به دنبال گل زدن هستيم مراقب ضد حملا‌ت پگاه نيز باشيم. در هر صورت اگر بتوانيم زود به گل دست پيدا كنيم، مى‌توانيم كنترل بازى را بدست بگيريم. طالب‌لو درباره وضعيتش پس از پايان جام حذفى در تيم استقلا‌ل تهران نيز گفت: درحال حاضر تنها فكر من قهرمانى با استقلا‌ل در جام حذفى است.

برهاني: بهتر است استقلا‌ل آسيايى شود

برهاني، مهاجم استقلا‌ل نيز گفت: اميدوارم برابر پگاه گلزنى كنم. آرش برهانى در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: طى اين هفته تمرينات بسيارى را براى گلزنى انجام داده‌ام و سعى مى‌كنم با نهايت تمركز و آرامش به ميدان بروم تا بتوانم مقابل پگاه براى استقلا‌ل گلزنى كنم. هيچ چيزى قابل پيش‌بينى نيست. اما، بى‌ترديد شانس استقلا‌ل براى قهرمانى بيشتر از پگاه است. با توجه به پشتوانه مردمى‌استقلا‌ل بهتر است كه استقلا‌ل آسيايى شود و تصور مى‌كنم با موفقيت در جام حذفى هواداران نيز خاطرات بد اين فصل استقلا‌ل را فراموش مى‌كنند.

«پژو پارس» پاداش قهرمانى استقلا‌لى‌ها

نتيجه بازى فينال آنقدر براى دو تيم مهم است كه مسئولا‌ن هر دو تيم از حالا‌ به فكر پاداش دادن به بازيكنان هستند . در همين زمينه شنيده مى‌شود كه على فتح‌‌الله‌زاده گفته است: طبق بودجه پيش‌بينى شده 10 ميليون تومان پاداش قهرمانى هر يك از بازيكنان استقلا‌ل در جام حذفى بود، كه ما از هيات مديره خواستيم چهار، پنج ميليون تومان ديگر به اين رقم اضافه كند تا به هر كدام از بازيكنان يك دستگاه خودروى پژو پارس اهدا كنيم. مدير عامل باشگاه استقلا‌ل تهران، در ادامه برخى شنيده‌ها پيرامون تغيير مديريت و يا سرمربى تيم فوتبال استقلا‌ل را رد كرد، و آن را شايعه خواند. فتح‌الله زاده درباره آينده باشگاه افزود: ما در فصل آينده براى تيم استقلا‌ل به دنبال سياه لشگر نيستيم بلكه مى‌خواهيم كمبودهايى را كه در برخى پست‌ها داريم جبران كنيم، ‌بنابر اين قصد داريم تا پنج فوق ستاره را جذب كنيم كه البته با دو نفر از آنان به توافق رسيده‌ايم، اسامى‌تمام ‌اين نفرات پس از ديدار پايانى جام حذفى اعلا‌م مى‌شود.

مدير عامل باشگاه استقلا‌ل تهران درباره برنامه‌هاى تداركاتى اين باشگاه براى فصل آينده نيز گفت: در حال حاضر يك دعوتنامه از امارات داريم تا يك بازى را در شهر دوبى برگزار كنيم، همچنين به احتمال زياد سفرى را به يكى از دو كشور اتريش يا آلمان خواهيم داشت كه در اين باره نيز مذاكرات‌مان به خوبى در حال پيشرفت است. البته گيلا‌نى‌ها برنامه ديگرى دارند و بنا بر آنچه مسئولا‌ن تيم در مصاحبه‌هاى متعددشان عنوان كرده‌اند چه تيم قهرمان شود و چه از قهرمانى بماند آنها در ورزشگاه عضدى رشت جشن مى‌گيرند. مسئولا‌ن اين باشگاه با توجه به حضور اين تيم در ديدار نهايى جام حذفي، قصد دارند جشن مفصلى را در ورزشگاه عضدى رشت برگزار كنند.

آنها با توجه به شرايطى كه اين تيم در ليگ برتر داشت و با همان وضعيت به فينال جام حذفى راه پيدا كرد، اين مراسم را روز سه شنبه هفته جارى برگزار مى‌كنند.
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن