تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814222095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

970 متقاضي دريافت زمين در شهركهاي صنعتي مازندران نام نويسي كردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 970 متقاضي دريافت زمين در شهركهاي صنعتي مازندران نام نويسي كردند
ساري - خبرگزاري مهر: مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران گفت: 970 متقاضي دريافت زمين در شهركهاي صنعتي نام نويسي كردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضي هاشم پور عصر يكشنبه در جلسه شوراي اداري جويبار افزود: با توجه به روند رو به رشد صنعت مازندران و استقبال سرمايه گذاران در اين بخش حدود 970 نفر در نوبت اخذ زمين هستند.

وي افزود: با وضع موجود توسعه شهركها، استفاده حداكثري از ظرفيت واحدها و ساخت واحدهاي صنعتي در ارتفاع با توجه به كمبود زمين در مازندران ضروري است كه با پيگيري هاي مستمر و تلاش مضاعف و تدوين برنامه اي اساسي رفع اين مشكل در حال پيگيري است.

هاشم پور ادامه داد: با سياستگذاري دولت نهم در راستاي حمايت از صنعت در قالب اعطاء تسهيلات زودبازده و طرحهاي ديگر باعث استقبال زياد سرمايه گذاران در اين بخش شده است كه مي تواند پايه هاي توسعه و پيشرفت صنعت كشور را هرچه بيشتر فراهم كند.

وي با اشاره به چگونگي وضعيت شهرك صنعتي جويبار اظهار داشت: از 95 هكتا زمين شهرك صنعتي جويبار 41 هكتار آن به متقاضيان واگذار شد كه با پيش بيني سرمايه گذاري 853 ميليلرد ريال و ظرفيت اشتغال دو هزار 987 نفر در حال حاضر 39 واحد صنعتي با سرمايه گذاري 204 ميليارد ريال به بهره برداري رسيده و تعداد 44 واحد در حال ساخت و ساز و نصب ماشين آلات است.

به گفته هاشم پور، ادوات كشاورزي جويبار سرآمد خوشه هاي صنعتي كشور است كه مي تواند به عنوان الگو در سطح كشور معرفي شود.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران تعيين تكليف واحدهاي راكد، ايجاد ويترينهاي نمايشگاهي توليدات صنعتي در سازمانهاي پر مراجعه استان، متمركز كردن واحدهاي صنعتي آلاينده و مزاحم در حاشيه شهرها با كمك شهرداريها، تقويت تعامل و همكاري هيئت امنا در راستاي اداره بهينه شهركهاي صنعتي و تسريع در امور صاحبان صنعت را از مهمترين برنامه هاي سال جاري عنوان كرد.

وي از كارخانه شيرنوشان، توليدكننده انواع فرآوردهاي لبني، گام برودت شمال، توليد كننده قطعات و محصولات برودتي و پروفيل سازان كاسپين توليدكننده پروفيل آلومينيم بازديد كرد.
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن