تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815268546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ترقي در گفتگو با حيات:بسته پيشنهادي 1+5 قابل توجه نيست


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: ترقي در گفتگو با حيات:بسته پيشنهادي 1+5 قابل توجه نيست


تهران- حيات

معاون بين الملل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به بسته جديد گروه 1+5 به ايران گفت: بسته جديد غرب تفاوت چنداني با موارد مشابه ندارد و اساسا قابل توجه نيست .
حميدرضا ترقي ،معاون بين الملل حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار سياسي حيات با اشاره به مقايسه بسته جديد گروه 1+5 به ايران با نمونه قبل آن گفت: بسته پيشنهادي جديد غرب به ايران تفاوت چنداني با موارد قبلي ندارد و اساسا موارد جديدي در آن قيد نشده است.
وي افزود: در اين بسته فقط مقداري مشوق ها مانند كمك به مساله اعتياد وجود دارد كه آن هم قابل توجه نيست.
اين كارشناس مسايل بين الملل با اشاره به اقدامات دوگانه غرب در خصوص ارائه مشوق و از طرفي فشار اقتصادي به ايران تاكيد كرد: غربي ها بيشتر به دنبال زمينه سازي در افكار عمومي جهان هستند تا اينگونه وانمود كنند از طريق ديپلماسي مي خواهند با ايران به توافق برسند.
وي در تشريح اقدامات آينده كشورهاي غربي در خصوص موضوع هسته اي ايران پيش بيني كرد: اقدامات غربي ها از دو حال خارج نيست يا اينكه در خصوص شرط تعليق ايران كوتاه مي آيند و همان طور كه پارلمان اروپا تاكيد كرده است پرونده ايران به آژانس برمي گردد و زمينه انتقال پرونده از شوراي امنيت به آژانس فراهم خواهد كرد.
ترقي ادامه داد: درحالت دوم غربي ها با تاكيد بر اينكه ايران حاضر به تعليق نيست در زمينه تداوم و تشديد تحريم ها بدون توجه به گزينه نظامي كار خود را دنبال مي كنند و همچنان اين پرونده را به عنوان اهرم فشار عليه ايران نگه مي دارند.
وي در ادامه با تاكيد بر اينكه بازگشت پرونده ايران از شوراي امنيت به آژانس و رفتار صحيح در چارچوب قوانين بين المللي راه حل نهايي موضوع هسته ايران است خاطرنشان كرد: غربي ها بايد در رابطه با مبارزه با كشورها يي مانند اسراييل كه خارج از قوانين NPT ،تهديد كننده هسته اي منطقه هستند، برخورد كند.
معاون بين الملل حزب موتلفه تصريح كرد: راه اصلي حل پرونده هسته اي همان برخورد قانوني در چارچوب NPT است و هر راهي كه از فشار امريكا و اطلاعات غلط آن باشد طبعا به بن بست مي رسد و نتيجه اي نخواهند داشت.
وي در پايان در خصوص آينده موضوع هسته اي ايران پيش بيني كرد: معتقدم امريكايي ها اين موضوع را همچنان براي انتخاب رياست جمهوري خود زنده نگه مي دارند و اروپايي ها نيز تا دولت امريكا تغييري نكند و دموكرات ها روي كار نيايند ،از اين موضوع به عنوان ابزاري براي جلوگيري از موفقيت ايران در عرصه بين المللي، استفاده خواهند كرد.
پايان پيام
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن