تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821035134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجت‌الاسلام روحاني‌نژاد:10 هزار گفتمان ديني امسال برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حجت‌الاسلام روحاني‌نژاد:10 هزار گفتمان ديني امسال برگزار مي‌شود
ساري - خبرگزاري مهر: معاون فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي با تشريح فعاليتهاي متنوع و متعدد سازمان به منظور ارتقاء معرفت ديني، راه‌اندازي خبرگزاري مهر را يكي از فعاليتهاي عمده براي دستيابي به اين هدف عنوان و از برگزاري 10 هزار گفتمان ديني خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسين روحاني نژاد صبح امروز در ديدار با استاندار مازندران افزود: مؤسسه فرهنگي تبليغي تبيان نيز با توليد محتواي ديني در كشور گامهاي اساسي در عرصه اطلاع رساني بر مي دارد.

وي يادآور شد: 160 وب سايت فرهنگي و ديني و چندين كتب پژوهشي اسلامي نمونه اي از تأليفات و آثار پژوهشي حوزه دين سازمان تبليغات اسلامي كشور است.

معاون فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي كشور با اشاره به اينكه 50 نشريه تخصصي و مجله در حوزه علوم انساني، علوم فرهنگي و ديني و ساير بخشهاي مختلف نشر در كشور توليد مي شود، تصريح كرد: حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي كشور نيز با حفظ و نشر آثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس گام اساسي و كليدي در جامعه برداشته است.

روحاني نژاد با بيان اينكه در حوزه فناوري اطلاعات و پژوهشهاي ديني اقدامات اساسي در سازمان تبليغات اسلامي كشور صورت گرفته است، يادآور شد: 50 هزار واحد تشكل ديني ثبت شده در كشور اقدام به ترويج فرهنگ ديني اصيل ايراني در جامعه مي كنند.

اين مسئول فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي كشور با اعلام اين مهم كه سالانه بالغ بر 26 هزار مبلغ در مناسبتهاي مختلف ديني و مذهبي به مساجد سراسر كشور براي ترويج دين و امور تبليغي اعزام مي شوند، گفت: 3500 روحاني مستقر در ايام و مناسبتهاي مختلف نيز به ترويج علوم ديني و تبليغي در كشور مشغول مي شوند.

وي با اشاره به راه اندازي كتابخانه هاي روستايي ديني در كشور به وجود 1300 كتابخانه روستايي در كشور اشاره كرد.

روحاني نژاد گفت: امسال ده هزار گفتمان ديني در دبيرستانها و دانشگاههاي كشور برگزار مي شود.

وي با اشاره به شناسايي شش هزار نوع واژه غربي ناموزون در كشور اظهار داشت: در اين راستا جلسات و برنامه هاي مختلف فرهنگي در كشور براي مبارزه با تهاجمات فرهنگي از سوي سازمان برنامه ريزي شده است.

روحاني نژاد از طراحي نرم افزارهاي مختلف قرآني بر روي تلفنهاي همراه در كشور خبر داد و گفت: تمامي دستگاههاي فرهنگي و تبليغي براي مبارزه با مخدرات فرهنگي بايد با سازمان تبليغات اسلامي همكاري كنند.

غلامرضا محمدي مدير كل طرح و برنامه سازمان تبليغات اسلامي كشور نيز در سخناني اظهار داشت: شناخت، تبيين و تأمين نيازهاي تبليغي آحاد مردم از طريق بهره گيري از تمام ظرفيتهاي موجود كشور رسالت اساسي سازمان تبليغات اسلامي كشور است.

غلامرضا محمدي افزود: براي تبليغ مباني اسلامي بايد از ساير دستگاههاي مردمي براي تبليغ دين كمك گرفت.

مدير كل طرح و برنامه سازمان تبليغات اسلامي كشور با اشاره به وجود 400 دفتر رسمي سازمان تبليغات در كشور اظهار داشت: جايگاه مديريت ارشد استان در تعامل نهادهاي مرتبط فرهنگي با يكديگر مؤثر است.

بازديد از مؤسسه فرهنگي تبيان، كتاب شهر و فروشگاه محصولات فرهنگي قرآني ساري، نشست خبري، ديدار با مديران فرهنگي استان از جمله برنامه هاي صبح امروز روحاني نژاد در مركز استان است.
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن